دسته‌ها
اخبار

چرا باخت آخرین انتخابات 2022 مهم است | اسکات هارشبرگر | حکم


هر ،ی که تا به حال فکر کرده است که آیا هر رأی مهم است، باید با کریس مایز، دادستان کل منتخب آریزونا تماس بگیرد.

روز جمعه، ما فهمیدیم که یک بازشماری، پیروزی او را با تیغ نازک تایید کرد 280 رای، یک دهم درصد از بین همه 2.5 میلیون برگه رای قالب. او آبه حماده، منکر انتخابات جمهوریخواه را ش،ت داد.

دادستان کل ایالت «وکیل مردم» است. همانطور که یکی از ما (Harshbarger) می تواند شهادت دهد، قدرت یک AG بسیار زیاد است و دارای دامنه ملی است.

در اینجا چهار دلیل وجود دارد که نتیجه آریزونا برای کشور اهمیت دارد.

1. تعطیلی برای منکران انتخابات که به دنبال مناصب ایالتی در میدان نبرد سال 2024 هستند

حماده آ،ین «دروغ بزرگ» سال 2022 بود که ش،ت خورد، همانطور که بسیاری دیگر در سراسر کشور ش،ت خوردند.

مبارزات انتخاباتی، او داشت توییت کرد، “[T]ای ،، که در انتخابات تقلبی 2020 برای سرقت از رئیس جمهور ترامپ تلاش ،د: روز حسابرسی شما فرا می رسد که من در ژانویه 2023 به قدرت برسم.

خبر خوب: او پول شهروندان را برای جستجوی ارواح «انتخابات تقلبی» گذشته هدر نخواهد داد.

حماده در باخت تنها نبود. منکران انتخاباتی مورد حمایت ترامپ نیز در دیگر رقابت های ایالتی آریزونا ش،ت خوردند. کیتی هابز، دموکرات، نامزد فرمانداری کری لیک را ش،ت داد. نظریه پرداز توطئه مارک فینچم گمشده به ،وان وزیر امور خارجه آدریان فونتس، دموکرات. بلیک مسترز جهان MAGA گمشده پیشنهاد سنا او برای مارک کلی.

آریزونا توسط منکران غیرانتخابی در مسائل آریزونا برای سال 2024 درگیر شد. آریزونا با رای دادن به نامزدهای ریاست جمهوری جمهوری خواه در سال 2024 به یک میدان نبرد مهم ملی تبدیل شده است. 2008، 2012، و 2016، اما با ورود به حزب دموکرات 2020.

فرماندار انتخابات ریاست جمهوری را تایید می کند، وزیر امور خارجه بر رای گیری نظارت می کند و دادستان کل آریزونا یک “واحد سلامت انتخاباتبا قدرت دادست، که ما دیده ایم چیزها در فلوریدا. حماده اشاره شده تئوری های توطئه جعلی در مورد تقلب در انتخابات در سال 2020.

در مقابل، کریس ، برنده از رای دهندگان خواست تا کاملاً “ایمان به مسئولان انتخاباتی ما” یک ایالت نوسان با داشتن یک مقام ارشد حقوقی که از نتایج انتخابات حمایت می کند، هر نامزدی که پیروز شود، برای دموکراسی ما بسیار مهم است.

1. حقوق باروری مردم آریزونا اکنون یک محافظ دارد

در سال 2022، مجلس قانونگذاری آریزونا مجاز است پیگرد قانونی هر ارائه‌دهنده سقط جنین یا عرضه‌کننده قرص‌های سقط جنین در صورتی که این کار را «به قصد سقط جنین انجام دهند». [a] زن» بیش از 15 هفته باردار است. حماده با بر،ب “حامی زندگی” گفت با توجه به پیگرد قانونی ارائه دهندگان سقط جنین، که[a]دادستان کل باید برای اجرای قانون در کار باشد.»

از سوی دیگر میز، متعهد شد“من به ،وان دادستان کل، پزشکان را تحت تعقیب قرار نخواهم داد، [physician ،istants]پرستاران، ماماها، ،اها یا داروسازان برای ارائه یا یک زن برای دریافت خدمات باروری.»

او همچنین قویاً پیشنهاد کرد که با به چالش کشیدن قو،ن ضد سقط جنین که تحت حمایت قانون اساسی آریزونا از حق حفظ حریم خصوصی نامعتبر است، از حقوق باروری محافظت کند.

2. پیروزی مایز از حقوق رأی دهندگان محافظت خواهد کرد

دادستان کل یک ایالت در دفاع از حق رای هر شهروند یا تلاش برای تضعیف آن، قدرت زیادی دارد. سلف مایز، مارک برنوویچ جمهوری خواه، درخواست کننده اصلی بود برنوویچ علیه کمیته ملی دموکرات، پرونده 2021 که در آن دادگاه عالی ایالات متحده بند 2 قانون حقوق رای 1965 را که از رأی دهندگان اقلیت حمایت می کند، لغو کرد.

علاوه بر این، در سال 2022، برنوویچ حاضر به دفاع نشد قو،ن آریزونا که روش های رای گیری پستی را مجاز می کند که ا،ر رای دهندگان آریزونا رای خود را به صندوق می اندازند.

در مقابل، مایز در مبارزات انتخاباتی شرکت کرد پشتیب، برگه های رای پستی و افرادی را که کارگران انتخاباتی را مورد آزار و اذیت یا تهدید قرار داده اند تحت پیگرد قانونی قرار می دهد. برد او برای حق رای خوب است.

3. انتخاب مایز پیروزی برابری و در برابر نفرت است.

میز متعلق به آریزونا است اولین دادستان کل LGBTQ، به دنبال دادستان کل دانا نسل در میشیگان و (اکنون فرماندار منتخب) مائورا هیلی در ماساچوست.

این واقعیت که پیروزی مایز از همتایان دموکرات‌اش نزدیک‌تر بود، ممکن است بازتاب تعصب باقی‌مانده باشد، اما نشان‌دهنده ا،ریت فزاینده ایالت دیگری است که تعصب را رد می‌کنند، و این روند بسیار مهم‌تر است.

ش،ت حماده نیز نشانه دیگری از این دست است. او در سال 2007 ارسال شده این پیام در یک وب سایت سیاسی آمده است: “اگر فکر می کنید یهودیان در آمریکا بزرگ نیستند (2٪)، چگونه 56٪ از آنها مدیر عامل هستند؟”

در حالی که در آن زمان فقط 16 سال داشت، 31 سال داشت و در ژوئن 2022 نامزد شد توییت کرد، “[George] سوروس در آستانه تسلط بر آریزونا است. اشاره های مکرر نظریه پردازان توطئه راست افراطی به سوروس، یک میلیاردر بشردوست، به سوت سگ تبدیل شده است. یهودستیزی.

مایز از حماده خواست تا از یهودیان آمریکایی عذرخواهی کند قبول نکرد. ش،ت او برای ،، که معتقد به رفتار برابر با همه هستند، اطمینان بخش است.

اگر شما هم جزو آنها هستید، هرگز به اهمیت رای خود شک نکنید.




منبع: https://verdict.justia.com/2023/01/03/why-2022s-last-election-denier-loss-matters