دسته‌ها
اخبار

ثبت نام ایران خودرو؛پیش فروش و فروش فوق العاده و اقساطی اسفند 1402 | kamapress

ثبت نام ایران خودرو؛پیش فروش و فروش فوق العاده و اقساطی اسفند 1402 | kamapress

در حال حاضر این کمپانی با تولید خودروهایی تمام ایرانی و همچنین مونتاژ خودروهای ساخت برخی شرکت های طرف قرارداد، به فعالیت خود ادامه فروش اقساطی ایران خودرو 1409 می دهد. خودروهای این کمپانی بعضا قیمت های بالایی دارند که برای برخی اقشار خرید نقدی این خودروها ممکن نیست. فروش اقساطی محصولات ایران خودرو راهکاری است که اتوخسروانی برای این دست افراد در نظر گرفته است. اگر قصد خرید اقساطی ایران خودرو را دارید، باید بدانید که کمپانی تولیدکننده سالهاست که طرح اقساطی ندارد، اما شما برای خرید قسطی ایران خودرو با بهترین شرایط می‌توانید از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

  • ایران خودرو اولین شرکت خودروسازی ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1341 خورشیدی با تولید اتوبوس آغاز کرد.
  • همچنین هر ماه یک نگرانی بابت بازپرداخت اقساط خواهد داشت زیرا در صورت عدم پرداخت به موقع، ممکن است خودرو را از دست بدهد.
  • عوامل دیگری همچون افزایش هزینه‌های تولید، افزایش قیمت مواد اولیه و قطعات خودرو، افزایش هزینه نیروی کار و هزینه‌های حمل و نقل نیز می‌توانند به این تفاوت قیمت در بازار و کارخانه دامن بزنند.
  • در واقع این افراد می خواهند بدانند که آیا قیمت خودرو در طرح فروش اقساطی ایران خودرو 1403 همان نرخ فروش کارخانه محاسبه می شود یا باید مبالغ بیش تری را جهت خرید این اتومبیل ها نسبت به خری نقدی بپردازند.
  • ایران خودرو با بهره گیری از سامانه امتا، می خواهد مشکلات ناشی از ثبت اطلاعات شخصی اشتباه را به حداقل برساند.

بنابراین دلباخته هر کدام از موارد یاد شده که هستید و قصد خرید قسطی محصولات ایران خودرو را دارید، زمان را از دست ندهید. ایران خودرو اولین شرکت خودروسازی ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1341 خورشیدی با تولید اتوبوس آغاز کرد. این کارخانه تولید خودرو با وجود فراز و فرودهایی که در طول عمر خود داشته اما همچنان یکی از غول­ های بزرگ خودروسازی ایرانی به شمار می­ آید به طوری که این روزها فروش اقساطی ايران خودرو یکی از محبوب ­ترین طرح­ ها برای خریداران خودرو است. ایران خودرو تولیدات خود را با اتوبوس شروع کرد، با پیکان شهرت گرفت، با پژو، جان دوباره پیدا کرد و امروزه مالک اختصاصی سمند، نخستین خودروی ملی و دنا می­ باشد.

رانا پلاس پانوراما

برای خرید اقساطی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ لیزینگی با اقساط طولانی و تحویل فوری با چک صیادی و شرایطی مناسب با کمترین پیش پرداخت کلیک کنید. برای خرید اقساطی پژو ۲۰۶ SD V8 لیزینگی با اقساط طولانی و تحویل فوری با چک صیادی و شرایطی مناسب با کمترین پیش پرداخت کلیک کنید. برای خرید اقساطی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ لیزینگی با اقساط طولانی و تحویل فوری با چک صیادی و شرایطی مناسب با کمترین پیش پرداخت کلیک کنید. برای خرید اقساطی پارس اتومات لیزینگی با اقساط طولانی و تحویل فوری با چک صیادی و شرایطی مناسب با کمترین پیش پرداخت کلیک کنید. برای خرید اقساطی پارس تیوفایو سفارشی لیزینگی با اقساط طولانی و تحویل فوری با چک صیادی و شرایطی مناسب با کمترین پیش پرداخت کلیک کنید.

آغاز فروش اقساطی ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام مهر ۱۴۰۲

بنابراین اگر اتومبیل شخصی ندارید، پیشنهاد می­ کنیم فرصت خرید ايران خودرو قسطی را از دست ندهید. دنا یک اتومبیل خانوادگی است که توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو به بازار آمد. محدوده ارزش آن وابسته به چند فاکتور از جمله مدل و لوازم جانبی نصب شده در آن است.

فروش اقساطی ایران خودرو ویژه روز پدر فروش از دم قسط ۳ محصول ایران خودرو تا قبل از عید

مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایت شرکت مبین خودرو، از انواع خودروها، قیمت روز و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند. در صورت لزوم در تماس با کارشناسان مجموعه ما راهنمایی های لازم را در رابطه با فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو کسب نمایند. به گزارش اقتصادآنلاین، در طرح فروش اقساطی ایران خودرو ۱۴۰۲، دنا پلاس اتوماتیک با موتور توربو شارژ، پژو۲۰۷دستی، سورن پلاس بنزینی، پژو پارس باموتور XU۷P با رینگ فولادی هایما S۷توربو اتوماتیک و هایما S۵ توربو اتوماتیک عرضه شده است. معمولا در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو که توسط کارخانه به مناسبت‌های مختلف ارائه می‌شود، تعداد محدودی از محصولات این شرکت عرضه می‌شود، اما سبد محصولات آرشا خودرو بسیار کامل بوده و تقریبا تمام خودروهای تولیدی ایران خودرو را شامل می‌شود. شرکت ایران خودرو یکی از بزرگ‌ترین و پیشروترین شرکت‌های تولیدکننده خودرو در ایران است. در آغاز فعالیت، ایران خودرو با شرکت‌های خارجی خودروسازی نظیر پژو و رنو همکاری می‌کرد.