دسته‌ها
اخبار

متولی درخواست اعضای هیئت علمی “کشتار” – جاناتان تورلی


کورکینز از آن زمان عذرخواهی کرده و اصرار کرده است

“قصد من این بود که تاکید کنم افرادی که در بخش نظرات عمومی جلسه صحبت ،د از حمایت کامل من برخوردارند… چند نفر از اساتید، دانشجویان و نمایندگان ایالتی آفریقایی-آمریکایی… شجاعانه احساسات ترس خود را بر اساس اقدامات گروه کوچکی از آنها به اشتراک گذاشتند. اعضای هیئت علمی و احساس ناامیدی آنها در منطقه برای ادامه این اقدامات.”

قابل توجه، با این حال، ویدئو در جلسه 13 دسامبر جزئیاتی در مورد حوادث نژادی خاص ارائه نشده است. اشاره ای به تحقیقات در حال انجام وجود دارد. با این حال، ارجاعاتی به اساتیدی وجود دارد که با اقدامات DEI مخالفت کرده اند.

این احتمالاً شامل گروهی به نام مؤسسه Renegade برای آزادی با پروفسورهای تاریخ متیو گرت و ارین می، است که در کالج بیکرزفیلد تدریس می کنند. گروه شکایت فدرال ارائه کرد پس از آن که گفته می شود آنها به دلیل زیر سوال بردن استفاده از پول کمک هزینه برای تأمین مالی طرح های عدالت اجتماعی در دانشکده خود تهدید به پایان کار شدند. هر دوی آنها مستقر هستند.

مخالفت با اقدامات DEI باعث شده است که برخی اعتراض کنند که این گروه باعث می شود در محوطه دانشگاه احساس ناامنی کنند. که گزارش شده است شامل فراخوان هایی برای پایان دادن به اعضای هیئت علمی مخالف DEI برای ایجاد یک محیط امن تر است.

کورکینز ضمن عذرخواهی از درخواست برای کشتن چنین اساتیدی، به این موضوع اشاره نمی‌کند که چرا در صورت مخالفت با اقدامات DEI، اساتید باید هدف قرار گیرند. استماع و اظهارات علیه این اعضای هیأت علمی باعث ایجاد فضای سردی برای آزادی آکادمیک می شود. پیام واضح است که به این اساتید به ،وان یک ،صر خطرناک در دانشگاه نگریسته می شود.

هیئت مدیره موظف است به این خط نامشخص رسیدگی کند. کورکینز به دلیل درخواست برای کشتن منتقدان عذرخواهی می کند، اما نه اینکه چرا انتقاد از DEI خود موضوعی قابل عمل است. ممکن است رفتاری وجود داشته باشد که تهدیدآمیز یا خشونت آمیز باشد. هیچ نشانه ای از شکایت کیفری وجود ندارد، اما نیاز به حفظ محیط باز و مدارا وجود دارد. با این حال، این شامل مدارا با دیدگاه های مخالف در مورد موضوعاتی مانند DEI نیز می شود.

هیچ کمپین بزرگی برای حذف کورکینز وجود ندارد. من کمتر به چنین حذفی تمایل دارم زیرا به وضوح بیشتر در مورد حقوق آزادی بیان و آزادی آکادمیک علاقه مند هستم. همه در لحظه‌های بی‌حفاظ کامنت‌های ،انه می‌کنند. من می پذیرم که کورکینز تحت تأثیر احساسات لحظه ای قرار گرفت. علاوه بر این، کورکینز به هیئت علمی «سوءاستفاده گر» اشاره می کرد و ،وماً همه منتقدان DEI را در آن دسته قرار نمی داد. این دقیقاً همان چیزی است که باید روشن شود.

با این حال، اگر یکی از اعضای هیئت مدیره خواستار «قتل» هواداران یا گروه‌های چپ DEI شود، احتمالاً داستان متفاوتی خواهد بود. استاندارد دوگانه ای در نحوه رسیدگی به چنین مجادلاتی در دانشگاه وجود دارد.

حمایت هیئت علمی در سمت چپ افراطی در تضاد شدید با رفتاری است که اساتید با دیدگاه های معتدل، محافظه کارانه یا آزادیخواهانه انجام می دهند. هر ،ی که چنین نظرات مخالفی را مطرح می کند بلافاصله توسط یک گروه اوباش خواهان تحقیق یا پایان دادن به آنها می شود. این شامل ممانعت از سخنر، دانشگاهیان در محوطه دانشگاه مانند یک استاد ک،یک اخیر به دلیل دیدگاه های سیاسی آنها می شود. محافظه‌کاران و آزادی‌خواهان می‌دانند که در هیچ مناقشه‌ای، حتی اگر شامل یک توییت منفرد و بعداً حذف شده باشد، هیچ محافظ یا محافظی ندارند. در دانشگاه کارولینای شمالی (ویلمینگتون) یکی از این کمپین ها منجر به یک استاد شد خودکشی چند روز قبل از آ،ین روز او به ،وان استاد.

من از اساتیدی دفاع کرده‌ام که نظرات نگران‌کننده مشابهی در مورد چپ داشته‌اند، از جمله «انفجار سفیدپوستان»، لغو سفیدپوستان، محکوم ، پلیس، دعوت از جمهوری‌خواهان به رنج کشیدن، خفه ، افسران پلیس، جشن گرفتن مرگ محافظه‌کاران، دعوت به قتل ترامپ. حامیان، حمایت از قتل معترضان محافظه کار و دیگر اظهارات ظالمانه. من همچنین از حقوق آزادی بیان استاد دانشگاه رود آیلند دفاع کردم اریک لومیس، او از قتل یک معترض محافظه‌کار دفاع کرد و گفت که در چنین اعمال خشونت‌آمیزی «هیچ اشتباهی» نمی‌بیند. (لومیس بعداً مدیر مطالعات تحصیلات تکمیلی تاریخ در رود آیلند شد).

با این حال، حتی زم، که اعضای هیئت علمی در محوطه دانشگاه درگیر اعمال نفرت انگیز می شوند، تفاوت قابل توجهی در نحوه واکنش دانشگاه ها بسته به دیدگاه وجود دارد. در پردیس دانشگاه کالیفرنیا، استادان در واقع به دور استادی تجمع ،د که به حامیان حامی زندگی حمله فیزیکی کرد و نمایشگر آنها را پاره کرد.

هنگامی که این اختلافات به وجود آمد، اعضای هیئت علمی پشت سر حقوق آزادی بیان استادان گرد آمدند. این حمایت زم، که اعضای هیئت علمی محافظه کار خود را در مرکز مناقشات می دیدند بسیار کمرنگ تر یا غایب بود. تعلیق اخیر ایلیا شاپیرو مثال خوبی است. سایر اساتید برای دفاع از آزادی بیان خود مجبور به مراجعه به دادگاه شدند. یک استاد به دلیل دیده شدن در یک اعتراض جنجالی از کار تعلیق شد.

برخی می‌توانند پیام این جلسه را تأیید کنند که انتقاد از DEI اکنون به زب، تهدیدآمیز تلقی می‌شود. برای هیئت علمی محافظه‌کار، آزادی‌خواه یا مخالف، مشخص نیست که آیا چنین دیدگاه‌هایی اکنون قابل تحمل یا به‌،وان زمینه‌ای برای خاتمه (یا مانعی برای استخدام) تلقی می‌شوند.

این در زم، اتفاق می‌افتد که بسیاری از دانشکده‌ها واقعاً صفوف محافظه‌کاران خود را «قطع» کرده‌اند. یک نظرسنجی جدید از 65 بخش در ایالت های مختلف نشان داد که 33 بخش یک جمهوری خواه ثبت شده ندارند.

در یک ستون اخیرسردبیران سایت حقوقی فراتر از قانون ما را که به غیبت مجازی اعضای هیئت علمی محافظه کار یا آزادیخواه در دانشکده های حقوق. جو پاتریس، سردبیر ارشد، از «هیئت‌های عمدتاً لیبرال» بر اساس این واقعیت دفاع کرد که دیدگاه‌های لیبرال، قانون واقعی را در مقابل قانون ناخواسته منع، می‌کنند. (پاتریس به طور مرتب ،، را که دیدگاه های مخالف دارند را “نژادپرست” خطاب می کند قاضی ارشد جان رابرتز به دلیل مخالفت وی با معیارهای نژاد محور در پذیرش به ،وان تبعیض نژادی). او توضیح داد که استخدام یک آکادمیک محافظه‌کار شبیه اجازه دادن به یک معتقد به زمین‌مرکزی (یا اینکه خورشید به دور زمین می‌چرخد) برای تدریس در دانشگاه است.

به همین راحتی است. شما به سادگی اعلام می‌کنید که دیدگاه‌های محافظه‌کارانه با ا،ریت افراد مش، است دادگاه عالی و تقریباً نیمی از جمعیت برای آموزش نامعتبر هستند.

محدود به هیئت علمی نیست. نظرسنجی ها اکنون نشان می دهد که 60 درصد از دانش آموزان از به اشتراک گذاشتن نظرات خود در ک، می ترسند. نظرسنجی‌های مختلف همان ترس را نشان داده‌اند و برخی نیز درصد بیشتری از دانش‌آموزان ترسو را نشان می‌دهند. ارتدو،ی رو به رشدی در دانشگاه های ما با عدم تحمل رو به رشد نسبت به اساتید و دانشجویان مخالف وجود دارد.

اساتیدی وجود دارند که در مورد ابتکارات DEI، تصدیق زمین و سایر سیاست ها نگر، هایی را مطرح کرده اند. حتی با عذرخواهی، هیئت مدیره اجازه داده است که تهدید اساسی باقی بماند. باید بیان کند که چرا مخالفت اعضای هیأت علمی، از جمله طرح در دادگاه، می تواند دیدگاهی تهدیدآمیز یا غیرقابل قبول تلقی شود.


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/03/put-a-rope-on-them-and-take-them-to-the-slaughter،use-college-board-trustee-calls-for-culling-dei-critics/