دسته‌ها
اخبار

چالش فایل های معلم اوهایو برای خط مشی ضمیر اجباری – جاناتان تورلی


ما پیگیر دعاوی در مورد استفاده ضروری از ضمایر در مدارس بوده ایم. مانند دانشگاه نیومکزیکو پیوست مدارسی که نیاز به استفاده از ضمایر انتخابی دانش‌آموزان دارند، چالش‌ها و موارد بالا رفته است. آنها شامل اقداماتی علیه معلمان و دانش آموزان به دلیل امتناع از استفاده از ضمایر به دلیل دیدگاه های سیاسی یا مذهبی خود هستند. برخی از این پرونده ها به تسویه حساب به نفع معلمان یا اساتید مخالف ختم شده است. اکنون پرونده جدیدی در اوهایو تشکیل شده است که در آن ویویان گراتی، معلم ،یسی در مدرسه راهنمایی ،ون مموریال، ادعا کرده است که به دلیل امتناع از پیروی از سیاست ضمایر اجباری مدرسه، مجبور به استعفا شده است.

گراتی یک «مسیحی مدعی است که هر روز تلاش می‌کند تا ایمان خود را حفظ کند» و به مدرسه گفت که از نظر اخلاقی از تشخیص ،ت فراتر از «دو جنس متمایز و مکمل» منع شده است. گویا به او گفته اند که باید این مخالفت ها را کنار بگذارد یا سمت تدریس خود را ، کند.

آنچه قابل توجه است این است که گراکتی گفت که حاضر است به سادگی از استفاده از ضمایر ،ت خودداری کند و از نام دانش آموز استفاده کند. در پست های قبلی درباره این گزینه صحبت کرده ایم. در واقع، این موضع منجر به حل و فصل پرونده Meriwether شد.

گراکتی در این شکایت می‌گوید: «اگر دانش‌آموزی بخواهد با نام و ضمایر دیگری مورد خطاب قرار گیرد، خانم گراتی از به کار بردن هر گونه ضمایر در حضور دانش‌آموز خودداری می‌کند و دانشجو را مثلاً با نام خانوادگی خطاب می‌کند». او ادعا می کند که این سازش رد شده است: “متهم کارتر و مایرز به خانم گراتی گفتند که اگر در انتقال اجتماعی دانشجویان شرکت نکند، باید فوراً استعفا دهد.”

این شکایت در ارتباط تنگاتنگ امتناع او از تبعیت با مخالفتش با تغییر ،ت کمی متفاوت است:

“55. خانم گراتی می خواهد از کودکان در برابر تصمیم گیری های بالقوه غیرقابل برگشت و تغییر دهنده زندگی که ممکن است بعداً پشیمان شوند محافظت کند. خانم گراتی معتقد است که به دلیل دشواری ارزیابی مسائل مربوط به هویت ،تی و پیامدهای طول، مدت غیرقابل برگشت درمان های خاص برای شناسایی ترا،تی ها، از جمله مسدود کننده های بلوغ، درمان جایگزینی هورمون، و جراحی تغییر ،ت، نباید کودکان را تشویق کرد. به دلیل ناتو، در ارزیابی پیامدهای بلندمدت، انتقال اجتماعی یا پزشکی را انجام دهند.

56. خانم گرااتی با مشارکت شخصی در هر انتقال اجتماعی کودک مخالف است زیرا معتقد است که شرکت در این «مداخله فعال» خطر غیرمنطقی آسیب به کودک را از نظر تأثیر فوری، تأثیر غیرقابل برگشت بالقوه درمان بیشتر، ایجاد می‌کند. و این احتمال وجود دارد که سایر مسائل سلامت روان نادیده گرفته شوند. “

Geraghty پنج علت اقدام برای سلب آزادی بیان، ورزش آزاد، و دادرسی من، می کند.

اولین علت اقدام تلافی گفتار آزاد (42 USC § 1983)

علت دوم عمل گفتار اجباری (42 USC § 1983)

سومین علت عمل، تمرین رایگان دین (42 USC § 1983)

علت چهارم اقدام طبق روند قانونی (42 USC § 1983)

علت پنجم اقدام، تمرین رایگان دینی (ماده اول اوهایو، بند 7)

این شکایت است: Geraghty در مقابل ،ون محلی مدرسه منطقه هیئت

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2022/12/15/ohio-teacher-files-challenge-to-mandatory-،oun-policy/