دسته‌ها
اخبار

آیا والدین SBF می توانند کلید یک درخواست باشند؟ – جاناتان تورلی


در زیر ستون من در نیویورک پست در مورد مسئولیت بالقوه والدین سام بنکمن-فرید است. غیرعادی نیست که دادستان‌های فدرال به دنبال اعضای خانواده خود می‌روند تا متهم را وادار به ادعای خود کنند. در این مورد، مشارکت گزارش شده والدین در برخی از عملیات یا پرداخت ها، این خطر را افزایش می دهد.

در اینجا ستون است:

از آنجایی که سام بنکمن-فرید با یک کیفرخواست هشت موردی به دلیل ادعای کلاهبرداری گسترده در حوزه رمزنگاری خود مواجه است، پرونده او ممکن است به طور ناگه، به سمت حل و فصل تغییر کند. دادستان ها ممکن است انگیزه نهایی را برای دادخواهی در مورد بانکمن-فرید داشته باشند – در واقع دو مورد: بانکمن و فرید.

SBF، همانطور که او شناخته شده است، تنها فردی نیست که در اینجا در معرض خطر قرار دارد، به ویژه با توجه به اینکه دادستان ها مکرراً به “همدستان توطئه گر” ناشناس اشاره می کنند. دو در معرض خطر می توانند والدین او، جوزف بنکمن و باربارا فرید. در حالی که هیچ مدرکی دال بر اعمال مجرمانه از سوی آنها وجود ندارد، بانکمن-فرید به طرز شگفت انگیزی والدین خود را در جنبه هایی از عملیات کلاهبرداری ادعایی خود درگیر کرد.

اگر چنین باشد، این مورد می تواند م،ای جدیدی به دکترین بیاورد به جای پدر و مادر، زم، که افراد «به جای والدین» یا «به جای والدین» عمل می کنند. دادستان های فدرال به دلیل هدف قرار دادن اعضای خانواده به ،وان آسیب پذیری یک معدن بدنام هستند. آیا آنها چنین گشایشی را در نقش والدین بنکمن-فرید در رسیدگی به این کلاهبرداری بزرگ می بینند؟

هر دو والدین SBF و همکار نزدیک او و دوستدختر سابق، رئیس پژوهش آلامدا کارولین الیسون28 ساله، استاد دانشگاه های پیشرو هستند. والدین الیسون از اساتید موسسه فناوری ماساچوست هستند. والدین بانکمن-فرید از اساتید حقوق دانشگاه استنفورد هستند. بدیهی است که هر دو کودک «دختران چهره‌ای» باهوش و زودرس هستند که از استفاده از سرمایه‌گذاری برای کارهای خوب صحبت می‌کنند. الیسون گفته است که قبل از اینکه به آلامدا برود و تصمیمات بزرگی بگیرد، فقط یک شغل داشته است.

الیسون یک هدف آشکار برای یک توافق همکاری است، و وکیل او ممکن است به سرعت در حال حرکت باشد تا قبل از اینکه موسیقی در دور بعدی کیفرخواست‌ها متوقف شود، برای او صندلی بگیرد.

با این حال، چشم‌انداز جذاب‌تر، استفاده از والدین SBF به ،وان آسیب‌پذیرترین نقطه فشار اوست. و، دادگستری قبلاً اعضای خانواده را هدف قرار داده بود، مانند پرونده مایکل فلین، تا متهمان را برای اقامه اقامه دعوا کند. در حالی که دیده‌ایم که عدالت در پرونده‌های گذشته با اه، متفاوت رفتار می‌کند، دلایل زیادی برای نگر، والدین وجود دارد.

جوزف بنکمناستاد مالیاتی در دانشکده حقوق استنفورد، کارمند حقوق بگیر پسرش بود و به ارتقای شرکت کمک کرد. او زمان قابل توجهی را در باهاما با سام در دوره های حساس کلاهبرداری ادعایی گذراند. او و همسرش ممکن است از برخی از هزینه‌های هنگفتی که و، دادگستری در کیفرخواست خود به آن اشاره کرده است، از جمله اقامت در خانه‌ای 16.4 میلیون دلاری در خلیج اولد فورت، یک جامعه سرپوشیده در ناسائو، سود برده باشند.

باربارا فرید، پروفسور حقوق دانشگاه استنفورد، ظاهراً برای این شرکت کار نمی‌کرد، اما طبق گزارش‌ها، از پول پسرش در شبکه دفاعی سیاسی دموکرات خود استفاده می‌کرد. فرید، 71 ساله، ماه گذشته به ،وان رئیس هیئت مدیره یک شبکه کمک مالی سیاسی، Mind the Gap، استعفا داد، شبکه ای که به شروع حمایت از مبارزات و اه، دموکرات کمک کرده بود.

فرید، که امسال از استنفورد بازنشسته شد، متخصص تلاقی حقوق و فلسفه است. او به ویژه در مورد نوع دوستی مؤثر، جنبش خیریه ای که پسرش و الیسون پذیرفتند، نوشته است. SBF در حین تحصیل در MIT، مدل‌های نوع‌دوستی مؤثر را دنبال کرد و بعداً Alameda را تأسیس کرد. چپ خبر داد بنکمن-فرید نشان می دهد که نوع دوستی مؤثر «قدرت سیاسی واقعی و رو به رشد و توانایی فزاینده ای برای تغییر محسوس جهان» دارد.

گنجاندن هزینه تامین مالی کمپین انتخاباتی فدرال فقط سوالات مربوط به کار فرید را بزرگ می کند. مشخص نیست که آیا استفاده ادعایی از نام‌های اهداکننده جعلی شامل اهداکنندگان Mind the Gap نیز می‌شود یا اینکه آیا فرید از چنین تلاش‌های ادعایی غیرقانونی آگاه بوده است. سخنگوی این زوج هرگونه دخالت در موضوعات اساسی مربوط به کیفرخواست را رد کرد.

والدین این ،ی را دارند که مانند آن دسته از میوه‌هایی که به‌خاطر دادستان‌های میوه‌ای کم‌ارضا هستند، به نظر می‌رسند. در یک مورد معمولی، آنها در بالای لیست اه، قرار می گیرند. گزارش می دهد که والدین نگران هستند ممکن است از نظر مالی نابود شود با هزینه های قانونی تنها ممکن است علاقه به استفاده از آنها برای تحت فشار قرار دادن پسرشان افزایش یابد.

سایر اعضای خانواده نیز ممکن است تحت بازجویی قرار گیرند، از جمله خواهر بانکمن، باربارا می،، که در فلوریدا کار می کند به ،وان مشاور سیاسی دموکرات.

باز هم، مشخص نیست که آیا عدالت در تعقیب چنین شخصیت‌هایی مانند متهم، مانند مایکل فلین، تهاجمی خواهد بود یا خیر. اما با توجه به سنگینی شواهد علیه بنکمن-فرید، احتمالاً القای ادعای اندکی لازم است.

یک مزیت این است که دادخواست باعث می شود پرونده بدون یک روند کیفری ،یف و طول، به سرعت کار کند. با این حال، این می تواند بررسی دقیق تر را جلب کند. زمان صدور کیفرخواست هنوز عجیب است.

و، دادگستری بانکمن-فرید را درست قبل از اینکه بخواهد ساعت ها در مورد تمام جزئیات پرونده شهادت دهد، متهم کرد. این معمولاً رویای دادستان است: عواید بالقوه ای از اظهارات خودسرزنه آمیز که در محاکمه کاملاً قابل پذیرش است. تنها باید چند ساعت صبر کرد، اما تصمیم گرفت تا شهادت کنگره را کمی قبل از شروع آن متوقف کند.

تحت فشار قرار دادن والدینش می‌تواند آ،ین ضربه برای بنکمن-فرید باشد، ،ی که به احتمال زیاد محکومیت به اتهاماتی می‌اندیشد که می‌تواند به صورت جداگانه تا 20 سال زندان را به همراه داشته باشد. در حالی که جرایم به احتمال زیاد همزمان انجام می شود، او در صورت محکومیت می تواند روی همدردی کمی از سوی دادگاه صادرکننده حکم حساب کند.

به همین دلیل است که درخواست «به جای والدینش» ممکن است یکی از چشم اندازهایی باشد که SBF باید ،صر «نوع دوستی مؤثر» را در اتهامات جنایی خود پیدا کند. این جنبش است بر اساس تصور از “استفاده از شواهد و استدلال دقیق برای یافتن اینکه چگونه می تو،م با منابع محدودمان بهترین کار را انجام دهیم.”

بنا به گزارش ها، بانکمن-فرید ادعا می کند که تنها 100000 دلار پول نقد در بانکش کاهش یافته است. “منابع محدود” او ممکن است به توانایی او در تقبل هزینه های دیگران، به ویژه والدینش کاهش یابد. پس از چرخش و معامله میلیاردها، SBF به تنها دارایی باقیمانده خود تبدیل شده است. به همین دلیل است که و، دادگستری ممکن است آ،ین لحظه «نوع دوستی مؤثر» را به او پیشنهاد دهد.

جاناتان تورلی وکیل دادگستری و استاد دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2022/12/15/in-loco-parentis-could-sbfs-parents-be-the-key-to-a-plea/