دسته‌ها
اخبار

وقتی FBI به منتقدان به عنوان «تئوریسین‌های توطئه» حمله می‌کند، وقت آن است که اداره را اصلاح کنیم – جاناتان تورلی


زیر من است ستون در تپه در مورد نیاز به یک “کمیته کلیسا” جدید برای تحقیق و اصلاح اداره تحقیقات فدرال (FBI) پس از سال ها رسوایی های مرتبط با سوگیری های سیاسی ادعایی. در پاسخ به انتقادات درباره نقش آن در سیستم سانسور توییتر، FBI با انتقاد از منتقدان به ،وان “نظریه پردازان توطئه” در حال انتشار اطلاعات نادرست بود. با این حال، هنوز هم از ارائه اطلاعات جدید خودداری می کند در شرکت های دیگر، به غیر از توییتر، که برای شرکت در سانسور هزینه کرده است.

در اینجا ستون است:

«نظریه‌پردازان توطئه… تغذیه اطلاعات نادرست عمومی آمریکا» یک خط حمله آشنا برای هر ،ی است که نگر،‌های آزادی بیان را در مورد نقش FBI در سانسور رسانه‌های اجتماعی مطرح می‌کند. آنچه متفاوت است این است این حمله از بزرگترین آژانس مجری قانون کشور، FBI – و از آنجایی که FBI مبارزه با “اطلاعات نادرست” را محور اصلی کار خود قرار داده است، بر،ب زدن منتقدان آن به ویژه تهدید آمیز است.

پنجاه سال پیش، رسوایی واترگیت مجموعه ای از وقایع را برانگیخت که نه تنها ریاست جمهوری، بلکه آژانس های فدرال مانند FBI را متحول کرد. آمریکایی ها خواستار پاسخ هایی در مورد دخالت اف بی آی و دیگر آژانس های فدرال در سیاست داخلی شدند. در نهایت، کنگره نه تنها از FBI بلکه بعداً تحقیق کرد کمیته کلیسا را ​​تحت فشار قرار داد برای بررسی انبوهی از سوء استفاده های دیگر توسط سازمان های اطلاعاتی.

بررسی سریع افشاگری‌ها و مناقشات اخیر نیاز فراوان به یک کمیته جدید کلیسا را ​​نشان می‌دهد:

تحقیقات روسیه

FBI قبلاً در مرکز مناقشات بر سر سوگیری سیاسی مستند بود. بدون تکرار تاریخ طول، از رسوایی نفوذ روسیه، FBI مقاماتی مانند پیتر استرزوک پس از آن ا،اج شدند که ایمیل‌هایی مبنی بر تعصب آشکار علیه دونالد ترامپ نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا بود. اف بی آی هشدارها را نادیده گرفت این به‌اصطلاح پرونده استیل که عمدتاً توسط کمپین کلینتون تأمین می‌شود، احتمالاً توسط اطلاعات روسیه برای انتشار اطلاعات نادرست استفاده شده است. تحقیقات خود را ادامه داد علیرغم رد اولیه اتهامات کلیدی یا بی اعتبار ، منابع.

تجارت خانوادگی بایدن

FBI زم، که خانواده بایدن در رسوایی هایی قرار گرفت، شخصیت یک گارد پراتوری را به خود گرفت.

به ،وان مثال، تفنگ دستی هانتر بایدن وجود داشت که ظاهراً با دراز کشیدن در فرم های فدرال به دست آمده بود. در سال 2018، گفته می شود که اسلحه توسط سطل ، در ویلمینگتون، دل. هالی بایدن، بیوه برادر متوفی هانتر و که هانتر در آن زمان با او رابطه داشت. گزارش شده است که ماموران سرویس مخفی در مغازه اسلحه فروشی ظاهر شدند بدون هیچ دلیل مشخصی، و هانتر بعداً گفت که موضوع توسط FBI رسیدگی خواهد شد. با وجود نقض آشکار قو،ن فدرال، هیچ کاری انجام نشد.

بعداً، دفتر خاطرات خواهر هانتر، اشلی، گم شد. در حالی که دزدی ادعا شده معمولاً به ،وان یک موضوع کیفری محلی نسبتاً جزئی رسیدگی می شود، FBI تحقیقات بزرگی را آغاز کرد که ماه ها برای تعقیب افرادی که دفترچه یادداشت را به دست آورده بودند، ادامه داد. نوشته های شرم آور شامل پرزیدنت بایدن. چنین استقرار عظیم FBI بسیاری از ما را شوکه کرد، اما FBI ساخت یک پرونده فدرال علیه ،، که دفترچه خاطرات را در اختیار داشتند.

هدف قرار دادن جمهوری خواهان و محافظه کاران

اخیراً اف بی آی برای آن پرچم گذاری شده است هدف قرار دادن دو کارمند ارشد کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان در احضاریه های هیئت منصفه بزرگ که به گوگل ارسال شد. این سازمان به دلیل استفاده از تحقیقات شورش در 6 ژانویه برای هدف قرار دادن گروه‌های محافظه‌کار و اعضای جمهوری‌خواه کنگره، از جمله توقیف تلفن یکی از اعضای جمهوری خواه

FBI نیز بوده است به دلیل هدف قرار دادن خشونت طرفدار زندگی مورد انتقاد قرار گرفت در حالی که همان قدرت را نسبت به خشونت طرفدار انتخاب نشان نمی دهد.

لپ تاپ هانتر

در حالی که FBI مشتاق بود تحقیقات روسیه را بدون شواهد واضحی از تب، ادامه دهد، با دریافت لپ‌تاپ بدنام هانتر بایدن، تمایل مخالف را نشان داد. به نظر می‌رسد این لپ‌تاپ محیطی غنی از هدف برای بازرسان جنایی باشد، با ع،‌ها و ایمیل‌هایی که مجموعه‌ای از جرایم احتمالی مربوط به معاملات خارجی، اسلحه، مواد مخدر و روسپی‌ها را شرح می‌دهد. با این حال، گزارش ها حاکی از آن است مقامات اف‌بی‌آی هر گونه تحقیقات را متوقف یا کند ،د.

جان پل مک آیزاک، تعمیرکار کامپیوتری که لپ‌تاپ را ،یداری کرد، گفت که او برای جلب پاسخ اف‌بی‌آی به سختی تلاش می‌کرد و ماموران در مورد هرگونه افشای مطالب مربوط به خانواده بایدن، تهدیدهای پنه، انجام دادند. او گفت یکی از ماموران به او گفت که “طبق تجربه آنها، برای افرادی که در مورد این چیزها صحبت نمی کنند هیچ اتفاقی نمی افتد.”

“فایل های توییتر”

“فایل های توییتر” منتشر شده توسط مالک جدید توییتر، الون ماسک، نشان می دهد 80 نماینده هدف قرار دادن پوسترهای رسانه های اجتماعی برای سانسور در سایت. این شامل جلسات توجیهی ادعا شده که مقامات توییتر گفتند دلیلی بود که آنها رو،مه نیویورک پست را برجسته ،د هانتر بایدن داستان لپ تاپ قبل از انتخابات 2020.

اف بی آی فرستاد 150 پیام در کانال های پشتیبان فقط به یک مقام توییتر برای پرچم گذاری حساب ها یکی از مدیران توییتر از فشار FBI ابراز ناراحتی کرد و اعلام کرد: “آنها در حال بررسی و فشار به هر جایی که می توانند (از جمله با زمزمه ، با کارکنان کنگره) هستند.

ما همچنین یاد گرفتیم که توییتر استخدام شده است تعدادی از ماموران بازنشسته FBI، شامل جیمز بیکر، مشاور کل سابق اف بی آی، که در رسوایی های گذشته دفتر به دلیل تعصب سیاسی یک شخصیت منتقد و بحث برانگیز بود.

حمله به منتقدان

مشخص نیست چه چیزی وحشتناک تر است – نقش تهدیدآمیز FBI در برنامه سانسور توییتر یا واکنش دروغین آن به افشای این نقش. اف‌بی‌آی مجموعه‌ای از بی،ه‌های «اینجا چیزی برای دیدن نیست» در رابطه با فایل‌های توییتر منتشر کرده است.

در آ،ین بی،ه خود، اف‌بی‌آی اصرار دارد که به توییتر دستور نداده تا هنگام پرچم‌گذاری حساب‌ها برای سانسور، اقدام خاصی انجام دهد. البته لازم نیست این شرکت را تهدید کند – زیرا ما اکنون یک رسانه ،تی موثر با رضایت داریم و نه اجبار. علاوه بر این، یک هشدار FBI تمایل دارد ذهن ا،ر مردم را بدون نیاز به تهدید خاصی متمرکز کند.

در نهایت، پرونده ها نشان می دهد که FBI میلیون ها دلار به توئیتر به ،وان بخشی از این سیستم سانسور پرداخت کرده است – الف درآمد بادآورده به طور مساعدی به بیکر گزارش شد قبل از اینکه ماسک از توییتر ا،اج شود.

انتقاد از FBI اکنون “اطلاعات نادرست” است

سخنگوی FBI در پاسخ به افشاگری ها و انتقادات اعلام کرد: «مردان و ،ن FBI هر روز برای محافظت از مردم آمریکا تلاش می کنند. مایه تاسف است که نظریه پردازان توطئه و دیگران با هدف بی اعتبار ، آژانس اطلاعات نادرست عمومی آمریکا را تغذیه می کنند.

مسلماً «کار هر روزه برای محافظت از مردم آمریکا» نیازی به سانسور مردم برای محافظت از آن در برابر ایده های اشتباه یا گمراه کننده ندارد.

با این حال، این حمله به منتقدان آن است که بسیار چشمگیر است. در حالی که FBI منتقدان دوره قبلی را به ،وان کمونیست و “همسفر” محکوم می کرد، اکنون از همان روایت حمله برای بر،ب زدن منتقدان خود به ،وان “تئوریسین های توطئه” استفاده می کند.

پس از واترگیت، حمایت دو حزبی برای اصلاح اف بی آی و سازمان های اطلاعاتی وجود داشت. امروزه، صدای جیرجیرک جایگزین صداها شده است، زیرا بسیاری از رسانه‌ها خاموشی مؤثر دیگری را بر پوشش فایل‌های توییتر تحمیل می‌کنند. این سکوت رسانه ای نشان می دهد که FBI “نقطه شیرین” را در مورد سانسور یافته است و از دیدگاه های تشکیلات سیاسی و رسانه ای حمایت می کند.

در مورد بقیه ما، FBI اکنون ما را به ،وان بخشی از یک خطر اطلاعات نادرست اعلام می کند که متعهد به خنثی ، آن است – «نظریه پردازان توطئه» که مردم را صرفاً با انتقاد از دفتر گمراه می کنند.

واضح است که اکنون زمان تشکیل کمیته جدید کلیسا و زمان اصلاح FBI است.

جاناتان تورلی، استاد شاپیرو حقوق منافع عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن است. می تو،د به روز رس، های او را به صورت آنلاین پیدا کنید @JonathanTurley.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2022/12/26/when-the-fbi-attacks-critics-as-conspi،-theorists-its-time-to-reform-the-bureau/