دسته‌ها
اخبار

مسابقه بین المللی موت دادگاه توسط دانشکده حقوق یونایتد ورلد، دانشگاه کارنااتی، گاندیناگار (جوایز نقدی به ارزش 1.5 لیتر) [Offline; April 6-8]: همین الان ثبت نام کنید


با همکاری کمیسیون حقوق بشر ایالت گجرات، دانشکده حقوق یونایتد ورلد، دانشگاه کارنااتی، مسابقه بین‌المللی دادگاه محاکمه 2023 را در مورد حقوق محیط‌زیست و حقوق بین‌المللی حقوق بشر از 6 تا 8 آوریل 2023 سازماندهی می‌کند.

درباره سازمان دهنده

دانشکده حقوق یونایتد ورلد (UWSL) یکی از مدارس تشکیل دهنده دانشگاه کارنااتی، گاندیناگار، گجرات است. این مدرسه توسط شورای وکلا هند به رسمیت شناخته شده است و آموزش حقوقی با کیفیت بالا را با هدف نفوذ به ارزش‌های قانون اساسی در دانش‌آموزان حقوق ارائه می‌کند و دائماً برای بهبود کشور از طریق آموزش حقوقی و کمک مؤثر به عدالت و تقویت آن تلاش می‌کند. سیستم تحویل، وضع قانون، اجرای قانون و تفسیر قانون در هند.

درباره موت

انجمن موت دادگاه دانشگاه کارنااتی (KUMCS) کمیته ای است که توسط دانشجویان تحت هدایت مشاوران هیئت علمی اداره می شود و به دنبال هدایت دانشجویان در مسیر مسابقه است.

هدف KUMCS فراهم ، فرصت‌هایی برای تقویت مهارت‌های تحقیق، استدلال و پیش‌نویس قانونی و سایر مهارت‌های ضروری برای تبدیل ، یک فرد به یک محرک ماهر است. به منظور دستیابی به این هدف، KUMCS رویدادهای مختلفی مانند Memo Pundits برای افزایش مهارت‌های پیش‌نویس، مسابقات Intra Moot برای پرورش مهارت‌های پیش‌نویس و استدلال، مسابقه ملی مشاوره مشتری و غیره ترتیب داده است.

درباره مسابقه

UWSL از ارائه UIMCC، 2023 که حول جنبه حقوق محیط زیست، مسائل مربوط به قو،ن محیط زیست و قو،ن بین المللی پناهندگان، مسائل مربوط به جنبه های مربوط به کنوانسیون پناهندگان و حقوق سیاسی پناهندگان، و همچنین گسترش قو،ن محیطی است، بسیار لذت می برد. دامنه فقهی مربوط به اهمیت حق زندگی بر اساس میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی، 1966.

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

با هدف بهبود هوش، مهارت‌های تهیه پیش‌نویس و حمایت از شرکت‌کنندگان، و تقویت دانش آنها در زمینه‌های مختلف حقوقی، ما به گرمی از مؤسسه شما برای شرکت در UIMCC 2023 استقبال می‌کنیم. همچنین، جدا از غنی‌سازی دانش، ما به شرکت کنندگان فرصتی عالی برای برنده شدن جوایز هیجان انگیزی به ارزش 1000 روپیه ارائه دهید. 1.5 لاک.

درباره کمیسیون حقوق بشر ایالت گجرات

کمیسیون حقوق بشر ایالت گجرات زیر نظر و، کشور ،ت تشکیل شده است و در 12 سپتامبر 2006 شروع به کار کرده است. ماموریت همکاری با دیگران برای از بین بردن تبعیض و ایجاد جامعه ای است که برابری، کرامت، زندگی و آزادی انسان ها را محترم می شمرد و ترویج می کند.

وظیفه اصلی GSHRC حفاظت از حقوق بشر و بررسی هرگونه تخلفی است که در ایالت گجرات رخ می دهد. این کمیسیون به دلیل کار منصفانه، شفاف، فعال و موثر برای حفظ حقوق بشر شناخته شده است. این کمیسیون به ،وان یک تنظیم کننده استراتژیک با تمرکز بر نتایج عادلانه عمل می کند و هنجارها و رفتارهای اخلاقی را ترویج می کند.

از آنجایی که کمیسیون همواره در تلاش بوده است تا از حقوق بشر، که تمرکز اصلی مسابقه است، محافظت کند، همکاری و مشارکت آنها برای مسابقات بین المللی دادگاه بین المللی UWSL بسیار ارزشمند است.

شایستگی

همه دانشگاه‌ها، کالج‌ها و مؤسساتی که آموزش‌های حقوقی را به طور منظم یا عصرانه در یک برنامه تحصیلی که منجر به دریافت مدرک لیسانس حقوق (سه ساله یا پنج ساله) یا کارشناسی ارشد در حقوق (LL.M / ML) می‌شود، واجد شرایط هستند. شرکت در مسابقات موت کورت تمام دانشجوی، که به صورت تمام وقت یا عصرانه در یک برنامه تحصیلی منتهی به یا معادل مدرک لیسانس حقوق (LL.B / BL) یا کارشناسی ارشد در حقوق (LL.M / ML) ثبت نام کرده اند، واجد شرایط شرکت هستند.

در مجموع 30 تیم واجد شرایط ثبت نام بر اساس اولویت اول خواهند بود. تیم های موسسات مجاز به ثبت نام در مسابقه با پرداخت هزینه ثبت نام 200 میلیون تومان می باشند. 4500/-. ثبت نام با پرداخت هزینه ثبت نام نهایی تلقی می شود.

،یب تیم

هر دانشگاه/دانشکده/موسسه شرکت کننده می تواند تیمی متشکل از سه دانشجو را معرفی کند که از این میان، دو نفر سخنران و یک نفر محقق خواهد بود. هر عضو اضافی حق میزب، محلی را نخواهد داشت. وی همچنین حق دریافت هیچ گونه جایزه/جایزه ای در مسابقه را نخواهد داشت.

تاریخ برگزاری مسابقه

UIMCC، 2023، از 6 تا 8 آوریل 2023 برگزار می شود.

محل

دانشکده حقوق یونایتد ورلد، دانشگاه کارنااتی، جاده Uvarsad-Adalaj، روستای دانش، گاندیناگار، گجرات، 382422

چگونه ثبت نام کنیم؟

ثبت نام موقت باید با پر ، فرم لینک زیر انجام شود

هر تیم باید با پر ، فرم ثبت نام با تمام مشخصات لازم در لینک زیر ثبت نام کند و باید یک ایمیل به ،[email protected] از شناسه ایمیل رسمی مؤسسه/ KUMCS، پس از پر ، فرم ثبت نام موقت.

به هر تیمی که تحت قو،ن ثبت نام کرده باشد، یک کد منحصر به فرد تعلق می گیرد. پس از تخصیص کد منحصر به فرد، هر تیم باید از کد تیم برای هرگونه ارتباط با برگزارکنندگان در طول دوره مسابقه استفاده کند. تیمی که طبق قو،ن مسابقه ثبت نام کرده است تنها پس از اطلاع کمیته سازماندهی از طریق ایمیل تغییر ،یب تیم به ایمیل می تواند ،یب خود را تغییر دهد. ،[email protected] با موضوع “تغییر در ،یب تیم (TC __) | UIMCC 2023“.

روش ارسال

هر تیم باید یک کپی از یادبودهای خود را فقط در قالب PDF برای ارزیابی تا تاریخ 24 مارس 2023 قبل از ساعت 23:59 بفرستد. ،[email protected] با موضوع “یادبود مسابقات بین المللی موت کورت UWSL” و به دنبال آن TEAM CODE.

یادبودهایی که فراتر از مهلت مقرر ارسال شوند، برای اولین روز تاخیر، 10 امتیاز و هر روز برای هر روز بعد تا 26 مارس 2023، 10 امتیاز دارند. هیچ تمدید زمان با توجه به این مهلت داده نخواهد شد. یادبودها باید به صورت ضمیمه همراه با نامه در قالب یک فایل واحد برای هر طرف یادبود ارسال شوند.

نسخه چاپی یادبود باید کپی دقیق نسخه نرم افزاری ارسال شده با برگزارکنندگان باشد. هر گونه تفاوت در همین موارد منجر به حذف از مسابقات خواهد شد. همه تیم ها موظفند پنج (6) نسخه چاپی یادداشت ها را برای هر طرف (6 نسخه برای تجدیدنظرخواه و 6 نسخه برای پاسخگو) به آدرس زیر ارسال کنند: دانشکده حقوق یونایتد ورلد، دانشگاه کارنااتی، جاده Uvarsad-Adalaj، روستای دانش، گاندیناگار، گجرات، 382422.

تیم ها موظفند یک جلد نامه همراه با نسخه چاپی یادبود ارسال کنند. نامه پوششی باید کد تیم اختصاص داده شده به چنین تیمی، جزئیات اعضای تیم و کالج/موسسه/دانشگاه نمایندگی را مشخص کند.

هزینه های ثبت نام

  • هزینه ثبت نام 4500/- (فقط چهار هزار و پانصد روپیه) است.
  • هزینه ثبت نام غیر قابل استرداد است، در صورت عدم شرکت یا موارد دیگر که صلاح بداند.

نحوه پرداخت

پرداخت آنلاین: پرداخت آنلاین هزینه های مشارکت با پرداخت به حساب زیر امکان پذیر است:

  • نام حساب: دانشکده حقوق Unitedworld واحدی از KMET
  • شماره پن: AAATK7408C
  • نام بانک: YES Bank Ltd
  • شعبه : Bhuyangdev, Ahmedabad-380061 شماره حساب پس انداز : 070988700000175 کد IFSC : YESB0000709

قو،ن یادبود

  • تمام یادبودهایی که برای تمام اه، مسابقه ارسال می شوند باید کاملاً از قو،ن مسابقه پیروی کنند.
  • هر تیمی که در مسابقه شرکت می کند باید یک یادبود از طرف درخواست کننده(ها)/متقاضی(ها) و یکی از طرف پاسخ دهنده(ها) تهیه کند.
  • هر تیم باید 5 نسخه چاپی یادبود را از هر طرف در زمان ثبت نام ارسال کند. عدم تطابق مست،م ،ر 10 امتیاز به ازای هر نسخه ارسال نشده خواهد بود.
  • نحوه استناد در سرتاسر یادبود باید نسخه 19 کتاب آبی هاروارد باشد.
  • یادبودهای تجدیدنظر باید دارای جلد آبی روشن و یادبودهای پاسخگو باید دارای جلد قرمز روشن باشند.
  • یادبودها نباید دارای هیچ گونه شناسایی غیر از کد تیم باشند. اگر چنین شناسه یا علامت، نماد و غیره ای که تأثیری در شناسایی تیم دارد در یادبود یافت شود، منجر به محرومیت فوری می شود.

تاریخ های مهم

  • ثبت نام موقت: از 1 ژانویه 2023 شروع می شود
  • آ،ین تاریخ برای یافتن توضیح در مورد مشکل Moot: 1 فوریه 2023
  • ارسال یادبود (نسخه کپی): 24 مارس 2023
  • ارسال یادبود (نسخه چاپی): 27 مارس 2023
  • مسابقات بین المللی موت کورت: 6 تا 8 آوریل 2023

جوایز نقدی

  • تیم برنده: 200 میلیون تومان 50000/-
  • تیم نایب قهرمان: 200 میلیون تومان 40000/-
  • تیم نایب قهرمان دوم: 200 میلیون تومان 30000/-
  • بهترین یادبود: روپیه 10000/-
  • دومین یادبود بهترین: روپیه. 5000/-
  • بهترین سخنران: 200 میلیون تومان 10000/-
  • بهترین سخنران دوم: 200 میلیون تومان 5000/-

لینک های مهم

اطلاعات تماس

هماهنگ کننده های دانشکده:

  1. خانم. گریشما براهمبت – [email protected]
  2. آقای. ،شام میشرا – [email protected]

کمیته دانشجویی:

  1. هارشیکا مهتا (رئیس جمهور) – 9428592175 +91
  2. پراخیا شاه (معاون رئیس جمهور) – 7340092788 +91
  3. Abhinav Jha (منشی) – +91 7979931035

برای سوالات بیشتر به ما ایمیل بزنید ،[email protected]

برای ثبت نام موقت اینجا کلیک کنید.

توجه: این یک پست حمایت شده است.


منبع: https://www.lawctopus.com/international-moot-court-compe،ion-by-unitedworld-sc،ol-of-law-karnavati-university-gandhinagar-cash-prizes-worth-1-5l-offline-april-6-8-register-now/