دسته‌ها
اخبار

بررسی مدیر: خواهان باید مورد خود را ثابت کند




توسط دنیس کراچ

Apple Inc. v. Zipit Wireless, Inc.2022 WL 18108215 (PTO Dir., 21 دسامبر 2022)

در ماه دسامبر، مدیر ویدال تصمیم مهمی برای بررسی یک مدیر صادر کرد که در آن یک رقیب حقوق مالکیت حقوقی باید ثابت کند که ادعاهای اعتراض شده نامعتبر هستند، حتی اگر دارنده اختراع هیچ دفاعی ارائه نکند. به نظر می رسد که PTAB به نادرستی با این وضعیت به ،وان یک قضاوت پیش فرض برخورد کرده است، حتی اگر دارنده اختراع صراحتاً آن را رها نکرده باشد.

اپل سه دادخواست IPR علیه هر یک از دو پتنت Zipit ارائه کرد. PTAB در هر شش مورد رسیدگی به IPR را آغاز کرد. در آن مرحله، Zipit در دو مورد از موارد، پاسخ‌های صاحب پتنت را ثبت کرد، اما در چهار مورد دیگر نه. در تصمیم کتبی نهایی خود، PTAB ماهیت پرونده را در نظر نگرفت، بلکه صرفاً به این نتیجه رسید که مالک پتنت “مسابقه را رها کرده است” و عدم مخالفت آنها را به ،وان “درخواستی برای قضاوت منفی تحت 37 CFR § 42.73 (b) تلقی کرد. )”

در یک بررسی سریع از رکورد، کارگردان. ویدال خاطرنشان کرد که وکیل صراحتاً پرونده را رها نکرده است، و در طول جلسه گفت که قضاوت برای اپل من، است “اگر هیئت مدیره تشخیص دهد که آنها بار اثبات خود را در رابطه با این ادعاها انجام داده اند.” ویدال نتیجه گرفت که «عدم مخالفت مالک حق ثبت اختراع منوط به این بود که هیئت تشخیص دهد که شاکی وظیفه خود را برای اثبات از طریق غلبه شواهدی مبنی بر غیرقابل ثبت اختراع بودن ادعاهای مورد اعتراض انجام داده است.» به این ترتیب، هیئت مدیره باید شواهد ارائه شده توسط اپل را مورد بررسی قرار دهد و تعیین کند که آیا بار قانونی ارائه “غیرقابلیت ثبت اختراع از طریق غلبه شواهد” را برآورده می کند یا خیر. 35 USC 316(e).

اینجا را بخو،د:





منبع: https://patentlyo.com/patent/2023/01/director-review-pe،ioner.html