دسته‌ها
اخبار

سه شنبه، 20 دسامبر 2022 – چقدر جذاب


سه شنبه 20 دسامبر 2022

«دیوان عالی از راه خود خارج می شود تا بی پاسخ بماند. هیئت مدیره آرایشی بهداشتی ایالتی شما احتمالاً شفاف‌تر از 9 وکیلی است که تصمیم می‌گیرند چه افرادی از حقوق برخوردار شوند و چه ،، حق نداشته باشند. جیمز لاراک دارد این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در 4:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



نامزدهای بایدن که در برزخ تایید باقی می مانند. طول،‌ترین نامزدی ریاست جمهوری جو بایدن برای قضائی بیش از 440 روز است که در انتظار است. آوالون زوپو از مجله حقوق ملی این گزارش.

نوشته شده در 16:16 توسط هوارد باشمن



«جمهوری‌خواهان در لوئیزیانای غربی دادگاه اصلی بایدن را پیدا می‌کنند»: لیدیا وی، و مدیسون آلدر از قانون بلومبرگ دارند این گزارش.

نوشته شده در 15:18 توسط هوارد باشمن



«دیوان عالی قضایی پیشنهاد قانونی ، «خودکشی به کمک پزشک» را رد کرد. کمپین حق برای مردن اکنون به مجلس قانونگذاری ماساچوست منتقل می شود. جان آر. المنت و رابرت وایزمن دارند این مقاله صفحه اول در نسخه امروز بوستون گلوب در مورد یک تصمیم که دادگاه عالی قضایی ماساچوست دیروز صادر شد.

نوشته شده در 15:14 توسط هوارد باشمن



“یک دلیل دیگر برای دیوان عالی برای رسیدگی به موضوع جایزه تشویقی ک،ی”: آلیسون فرانکل “در مورد پرونده” از رویترز است این پست.

نوشته شده در 15:06 توسط هوارد باشمن



«سقط جنین میان ترم ها را به هم ریخت. حالا رقابت ریاست جمهوری را مشخص خواهد کرد. حکم ژوئن دادگاه عالی در مورد حذف حقوق فدرال سقط جنین، آزمون تورنسل جدید در سیاست ریاست جمهوری جمهوریخواه ایجاد کرده است. آلیس میراندا اولشتاین و م،ت مک گرو دارند این گزارش آنلاین در Politico

و النا اشنایدر و هالی اوتربین از پولیتیکو گزارشی با ،وان ““مسئله اصلی”: چگونه سقوط رو در مقابل وید انتخابات 2022 را تکان داد. بیش از 50 مقام منتخب دموکرات و جمهوری خواه، دستیاران و مشاوران مبارزات انتخاباتی، POLITICO را در اولین مبارزات انتخاباتی پس از حکم تاریخی دادگاه عالی شرکت ،د.

نوشته شده در 15:04 توسط هوارد باشمن



“مبارزه با سقط جنین ایالات متحده در سال 2023 برای تمرکز بر قو،ن ایالتی، دارو”: برندن پیرسون از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در 2:58 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



ترامپی ترین دادگاه آمریکا اهمیتی نمی دهد که حق شما برای یک محاکمه عادلانه نقض شده باشد. تصمیم مدار پنجم در کرافورد علیه کاین یادگاری از بی قانونی قضایی است. ایان میلهایزر دارد این انشا آنلاین در Vox about یک حکم که هیئت سه قاضی از دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه پنجم پنجشنبه گذشته صادر شد.

نوشته شده در 1:48 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“هیچ PACER رایگان وجود ندارد زیرا قانونگذاران ایالات متحده پیشنهاد را از لایحه هزینه حذف می کنند”: نیت ریموند از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«آنچه که تاریخچه خانوادگی یک قاضی سیاه‌پوست می‌تواند درباره عدالت به ما بیاموزد: به همین دلیل است که وکالت اهمیت دارد.» داهلیا لیتویک دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 1:36 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/12/20/#196210