دسته‌ها
اخبار

دموکرات ها در یک رای ساده تعویق بیش از حد بازی می کنند و کوین مک کارتی را انتخاب می کنند – جاناتان تورلی


برای ما که سال‌ها در کنگره و اطراف آن کار کرده‌ایم، انتخابات نهایی دیشب یک سخنران در ساعات اولیه روز شنبه چیزی کمتر از یک مسابقه طول، نسکار بود، به خصوص اگر برای تماشای تصادف اتومبیل‌ها آمده‌اید. شب همه چیز داشت، از طنز چوبه دار گرفته تا یک مسابقه کشتی مجازی روی زمین.

همانطور که شروع شد غیرقابل پیش بینی تمام شد. کوین مک کارتی تنها یک رای از برنده شدن فاصله داشت زیرا عصب،ت ها به پایان رسید و حزب جمهوری خواه به دنبال تعویق تا دوشنبه بود. سپس دموکرات‌ها دست خود را بیش از حد بازی ،د و بی‌خود به دنبال طول،‌تر ، درد با مخالفت با این حرکت بودند. بعد یه اتفاق غیرمنتظره افتاد…

… رای دهندگان رای خود را تغییر دادند.

در نیمه شب جمعه، پس از دوازده ساعت رای گیری و رای گیری طاقت فرسا، هیچ دلیلی وجود نداشت که جمهوری خواهان را مجبور به ادامه رای دادن کند جز لذت بردن از ورزش و تماشای لحظه. بی‌عذری و بداخلاقی بود و تأثیر مع، بر رتبه‌های جمهوری‌خواه داشت.

این یاد آور بود صحنه در True Grit زم، که جان وین گلن کمپبل را از کتک زدن کیم داربی باز می دارد – نه به این دلیل که لیاقتش را نداشت بلکه به این دلیل که “شما بیش از حد از آن لذت می برید.”

مخالفت به تعویق انداختن به وضوح بیش از حد برای نگهبانان تماشاگر شادی مخالفان بود. پاپ کورن یک چیز است اما طول، شدن درد چیز دیگری است. حامیان موافقت ،د که حاضران رای دهند تا مک کارتی برنده شود.

به نظر می رسید که برخی از دموکرات ها از تغییر سرنوشت با نماینده دین فیلیپس (D., Minn.) شگفت زده شده اند. افزایش نامزدی نماینده Hakeem Jeffries و گفتن “من بلند می شوم تا بگویم “وای.” مخالفت با تعویق برای سرگرمی مانند ماندن بیش از حد در یک شام است. . . می تو،د با چک گیر کنید.

به نظر می‌رسید که این لحظه، حزب جمهوری‌خواه را تقویت کرد و مک کارتی و دیگران به سرعت آرای خود را تغییر دادند تا با طرح خود مخالفت کنند و به دموکرات‌ها بپیوندند. سپس مک کارتی را به ،وان پنجاه و پنجمین رئیس مجلس انتخاب ،د.

لحظه را نباید برای دموکرات ها از دست داد. طول، ، مجازات یک چیز است، اما نمی تو،د آنقدر از آن لذت ببرید که کاتالیزور وحدت بخش از دست رفته را برای طرف مقابل تامین کنید.

این کنگره 118 اکنون در محل است و روز دوشنبه دوباره تشکیل خواهد شد. اکنون احتمالاً اوضاع برای ا،ریت جدید به سرعت و خشم پیش خواهد رفت. احتمالاً کمبود ذرت بو داده در کمربند وجود دارد.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/07/enjoying-it-too-much-democrats-overplay-a-simple-adjournment-vote-and-elect-kevin-mccarthy/