دسته‌ها
اخبار

استخدام JAG: ارتش هند


اگر به دنبال آماده شدن برای استخدام JAG هستید، این یک کتاب راهنمای کامل است. این مقاله فقط برای متقاضیان حقوقی است.

معرفی

ارتش هند از فارغ التحصیلان حقوق مجرد و زن مجرد برای اعطای دوره طرح ورود کمیسیون خدمات کوتاه مدت JAG (مردان و ،ن) در ارتش هند برای شعبه وکیل عمومی قاضی درخواست آنلاین دعوت می کند.

در اینجا، اطلاعاتی در مورد اعلامیه، شرایط واجد شرایط بودن، روش انتخاب و موارد دیگر خواهید یافت.

نکات برجسته استخدام JAG

نام سازمان ارتش هند
نام پست شعبه وکیل عمومی قاضی
مجموع جای خالی 7
روز آغاز 24 آگوست 2022
تاریخ بسته شدن 22 سپتامبر 2022
حالت برنامه برخط
دسته بندی مشاغل ،تی
فرایند انتخاب فهرست کوتاه داوطلبان SSB Process Medical Examination
محل کار در سراسر هند
سایت رسمی joinindianarmy.nic.in

استخدام JAG: واجد شرایط بودن

(آ) ملیت – یک نامزد باید یکی از موارد زیر باشد:

(i) شهروند هند یا

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

(ii) موضوعی از نپال،

(iii) شخص هندی الاصل که از پا،تان، برمه، یا سریلانکا و کشورهای آفریقای شرقی کنیا، اوگاندا، جمهوری متحد تانز،ا، زامبیا، مالاوی، زئیر و اتیوپی و ویتنام به قصد اقامت دائم مهاجرت کرده است. در هند، مشروط بر اینکه کاندیدای متعلق به دسته های (ii) و (iii) فوق، شخصی باشد که گواهی صلاحیت به نفع او توسط ،ت هند صادر شده باشد. با این حال، برای کاندیداهایی که تابع گورخای نپال هستند، گواهی صلاحیت لازم نیست.

(ب) محدودیت سنی – 21 تا 27 سال (مشروط به اطلاع رس،)

تبصره – داوطلبان توجه داشته باشند تاریخ تولد درج شده در گواهینامه کنکور/راهنمای دوم یا گواهی معادل آن در تاریخ ارسال درخواست صرفاً پذیرفته می شود و درخواست بعدی برای تغییر آن بررسی و یا موافقت نخواهد شد.

(ج) صلاحیت تحصیلی – حداقل 55٪ نمره کل در مدرک LLB (سه سال حرفه ای پس از فارغ التحصیلی یا پنج سال پس از امتحان 10+2). نامزدها باید واجد شرایط ثبت نام به ،وان وکیل در شورای وکلای هند/ایالت باشند. نامزد باید از کالج/دانشگاهی باشد که توسط شورای وکلا هند به رسمیت شناخته شده است.

استخدام JAG: جای خالی ارتش هند

مجموع موقعیت های خالی مردان و ،ن در زیر آورده شده است:

دسته بندی تعداد جای خالی
مردان 05
،ن 02

رتبه معیارهای ارتقاء
ستوان در کمیسیون
کاپیتان پس از اتمام 2 سال
عمده پس از اتمام 6 سال
سرهنگ دوم پس از اتمام 13 سال
سرهنگ (TS) پس از اتمام 26 سال
سرهنگ بر اساس انتخاب منوط به احراز شرایط خدمات مورد نیاز.
سرتیپ
سرلشکر

استخدام JAG: ساختار حقوق و دستمزد

رتبه مرحله (پرداخت به روپیه)
ستوان سطح 10 56100 – 177500
کاپیتان سطح 10B 61,300 – 1,93,900
عمده سطح 11 69,400 – 2,07,200
سرهنگ دوم سطح 12A 1,21,200 – 2,12,400
سرهنگ سطح 13 1,30,600 – 2,15,900
سرتیپ سطح 13A 1,39,600 – 2,17,600
سرلشکر سطح 14 1,44,200 – 2,18,200

پرداخت خدمت سربازی (MSP) – MSP به افسران از درجه ستوان تا سرتیپ 15500 روپیه / – بعد از ظهر ثابت شد.

کمک هزینه ثابت برای آموزش کادت –

در تمام مدت آموزش در آکادمی های خدمات، ی،ی در طول دوره آموزشی در OTA، به آقایان یا بانوی کادت ها کمک هزینه بدهید. روپیه 56100/- بعد از ظهر*

*در صورت موفقیت آمیز بودن راه اندازی، پرداخت در ماتریس پرداخت افسر مامور شده باید در اولین سلول سطح 10 ثابت شود. دوره آموزش نباید به ،وان خدمات سفارشی تلقی شود. معوقات بابت کمک هزینه های قابل قبول، در صورت ،وم، برای دوره آموزشی باید به دانشجویان دانشگاه پرداخت شود.

استخدام JAG: چگونه درخواست کنیم؟

  1. درخواست ها فقط به صورت آنلاین در وب سایت www.joinindianarmy.nic.in پذیرفته می شود. روی “Officer Entry Apply/Login” کلیک کنید و سپس روی “ثبت نام” کلیک کنید (اگر قبلاً در www.joinindianarmy.nic.in ثبت نام کرده باشید نیازی به ثبت نام نیست).
  2. پس از مطالعه دقیق دستورالعمل ها، فرم ثبت نام آنلاین را پر کنید. پس از ثبت نام، در زیر داشبورد روی «اعمال آنلاین» کلیک کنید. صفحه “انتخاب افسران – “واجد شرایط بودن” باز می شود.
  3. سپس روی «اعمال» نشان داده شده در برابر دوره ورودی کمیسیون خدمات کوتاه JAG کلیک کنید. یک صفحه “فرم درخواست” باز می شود.
  4. دستورالعمل ها را به دقت بخو،د و روی “ادامه” کلیک کنید تا جزئیات مورد نیاز را در بخش های مختلف تکمیل کنید. اطلاعات شخصی، جزئیات ارتباط، جزئیات آموزش و جزئیات SSB قبلی.
  5. هر بار قبل از رفتن به بخش بعدی، «ذخیره و ادامه» را انجام دهید. پس از پر ، جزئیات آ،ین بخش، به صفحه “خلاصه اطلاعات خود” می روید که در آن می تو،د ورودی های قبلاً انجام شده را بررسی و ویرایش کنید.
  6. تنها پس از اطمینان از صحت تمام مشخصات خود، روی “ارسال” کلیک کنید. کاندیداها باید هر بار که برنامه را برای ویرایش جزئیات باز می کنند، روی “ارسال” کلیک کنند.
  7. داوطلبان موظفند 30 دقیقه پس از بسته شدن نهایی درخواست آنلاین در آ،ین روز، دو نسخه از درخواست خود را با شماره رول خارج کنند.

استخدام JAG: روش انتخاب

  1. فهرست کوتاه برنامه ها – ستاد یکپارچه و، دفاع (ارتش) این حق را برای خود محفوظ می دارد که برنامه ها را بدون تعیین هیچ دلیلی در لیست کوتاه قرار دهد. پس از فهرست کوتاه درخواست‌ها، تخصیص مرکز از طریق ایمیل به نامزدها اطلاع داده می‌شود. پس از تخصیص مرکز انتخاب، نامزدها باید وارد وب‌سایت شوند و تاریخ‌های SSB خود را که در ابتدا بر اساس اولویت اول در دسترس است، انتخاب کنند. پس از آن، توسط مراکز گزینش تخصیص داده می شود. گزینه انتخاب تاریخ برای SSB توسط نامزدها ممکن است به دلیل وقوع هر شرایط/رویداد استثنایی از بین برود.
  2. فقط نامزدهای واجد شرایط در فهرست نهایی در مراکز انتخاب، الله آباد (UP)، بوپال (MP)، بنگلور (کارناتاکا) و کاپورتالا (PB) تحت SSB قرار خواهند گرفت. نامه فراخو، برای مصاحبه SSB توسط مرکز انتخاب مربوطه در شناسه ایمیل و پیامک ثبت نام شده داوطلب صادر می شود. تخصیص مرکز گزینش به تشخیص ریاست عمومی استخدام، IHQ و، دفاع (ارتش) می باشد و هیچ درخواستی برای تغییر در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.
  3. داوطلبان در مرحله انتخاب دو مرحله ای قرار خواهند گرفت. ،، که Stage I را پاک کنند به Stage II می روند. ،، که در مرحله اول ش،ت بخورند در همان روز بازگردانده می شوند. مدت مصاحبه SSB پنج روز است و جزئیات آن در وب سایت رسمی ریاست عمومی استخدام ی،ی www.joinindianarmy.nic.in موجود است. پس از آن یک معاینه پزشکی برای داوطلب، که پس از مرحله دوم توصیه می شوند، انجام می شود.
  4. نامزدهای پیشنهادی توسط SSB و اعلام آمادگی پزشکی برای آموزش به ترتیب شایستگی، بسته به تعداد جاهای خالی موجود، مشروط به رعایت تمام معیارهای واجد شرایط بودن، صادر می شود.
  5. ازمایش پزشکی: لطفاً از www.joinindianarmy.nic.in برای استانداردهای پزشکی و رویه‌های معاینه پزشکی برای ورود افسران به ارتش در صورت ،وم بازدید کنید.

توجه داشته باشید – اقدامات هیئت پزشکی محرمانه است و در اختیار ،ی قرار نخواهد گرفت. اداره کل جذب نیرو در هیچ یک از هیأت های پزشکی نقشی ندارد و رویه های توصیه شده توسط مراجع پزشکی به شدت رعایت می شود.


منبع: https://www.lawctopus.com/jag-recruitment-indian-army/