دسته‌ها
اخبار

کریسمس مبارک!!! – جاناتان تورلی


اولین کارت کریسمس تجاری (1843)

بهترین آرزوها را برای همه ،، که کریسمس را جشن می گیرند. ما امسال در شیکاگو با چهار فرزندمان، قبیله تورلی و البته لونا جشن می گیریم. اینجا هوا فوق‌العاده سرد بوده و با باد سرد به 30- رسیده است. (ساعت حدود 0 بود که لونا را امروز صبح بیرون آوردم).

این کریسمس یک سری اتفاقات ناگوار بوده است.

ما قبلاً در تعطیلات با ناملایماتی روبرو بودیم، اما این آزمایشی برای شادی تعطیلات بود.

درست قبل از اینکه به سمت شیکاگو حرکت کنیم، لونا کیسه بزرگ شکلات و آب نبات برای جوراب های کریسمس را که در کمد ،لی پنهان کرده بودیم، پیدا کرد.

لونا از زم، که توله سگ بود، فتیش شکلات داشت که البته برای سگ ها وحشتناک است. لونا هرگز غذا نمی دزدد و گدایی نمی کند. یکی از وسوسه های مقاومت ناپذیر او شکلات است. برخی از سگ ها می توانند مواد مخدر، کالای قاچاق یا حتی بدن را بو کنند. سگ من می تواند شکلات را سریعتر از یک نماینده کنگره پیدا کند که یک لابیست پیدا کند.

مدیر در سال 2021

لونا مطابق با مد، کیسه پرکننده های کریسمس ما را پیدا کرد و هر شکلات بابا نوئل و آب نبات را ،د کرد. همه جا فویل و کاغذ بسته بندی شده بود که به وضوح لحظه ای از خلسه سگ ها بود.

مثل نگاه ، به صحنه جنایت هلتر ،تر یک جن روان پریش از فیلمCIS – قطب شمال.چند ساعت طول کشید اما لونا شکلات را به ،وان هدیه فصلی کوچکش برای ما پرت کرد.

او سپس به دنبال شکلات بیشتر رفت. به نظر می رسد یک انگیزه خودکشی به شکل شکلاتی است که نمی تو،م آن را بشکنیم.

فقط برای اینکه همه چیز هیجان انگیز باشد، یخچال مادرم روزی که ما رسیدیم مرد. برادرم کریس یک یخچال دوم داشت، بنابراین پس از 11 ساعت رانندگی، یخچال او را جدا کردیم و به خانه آوردیم. سپس آن را دوباره مونتاژ کردیم و با برخورد جبهه قطب شمال به شهر، یخچال قدیمی را به گاراژ رساندیم. نیمه شب تمام کردیم.

آن زم، است که پمپ کوره در خانه درگذشت.

در 30-، برف ردیابی شده از بیرون حتی در آشپزخانه آب نشد. این خانه قدیمی است که در سال 1800 ساخته شده و باد از دریاچه خارج می شود. گرمایش مرکزی چیز بسیار خوبی است. در واقع، اگر می دانستیم، می توانستیم از دردسر تعویض یخچال جلوگیری کنیم. ما تمام سردخانه های مورد نیاز خود را داریم.

دویدیم تا بخاری بگیریم و خوشبختانه اتاق خواب مادر 95 ساله من از همه گرمتر است. ما نمی تو،م یک پمپ جدید برای چند روز دریافت کنیم. (البته به احتمال زیاد در روزی که ما از آنجا خارج می شویم نصب می شود که انتظار می رود هوا به طور غیر فصلی گرم شود). در این میان، ما به صورت برودتی ذخیره می‌شویم تا برای کریسمس آینده ذوب شویم.

هنوز، با وجود اینکه به م،ای واقعی کلمه سردتر از مریخ استما در زادگاهم داریم خوش می گذر،م. بالا،ه از بچه ها پرسیدم چقدر به ایلان ماسک می پردازند تا بگذارد چند روز در مریخ زندگی کنند. فقط فکر کنید که خانه خانوادگی قدیمی چقدر راحت تر از آن غلاف های زندگی اسپارتان در مریخ است. وضعمون خیلی بهتره . . اگر بتو،م لونا را از شکلات دور نگه داریم.

دیشب، سوپ سنتی سیوپینو را درست کردم – سنتی که پدر مرحومم جک تورلی آن را آغاز کرد. این ،یبی تند از صدف، میگو، باس دریایی، صدف، گوشت ،چنگ و سایر مواد تشکیل دهنده است. قبلاً نوشته بودم که چگونه بزرگ شدم و از سوپ متنفر شدم، اما وقتی پدرم مریض شد، این سنت در من افتاد. من الان مثل پدرم به سوپ معتاد هستم. در حالی که سوپ مورد علاقه او را با نان گرم، شراب خوب و خانواده میل می کردیم، به پدرم (که بهترین دوست من هم بود) نان تست دادیم.

امروز صبح را صرف کردیم تا لونا را از جوراب ساق بلند دور نگه داریم.

ما امشب 33 در خانه مادرم در ساحل دریاچه در سمت شمال خواهیم داشت. من گوشت ،، سوپ، پودینگ یورکشایر و سس ترب تازه آسیاب شده را درست خواهم کرد. ما همچنین یک Bûche de Noël (یا کیک yule log) و غذاهای دیگر برای دسر داریم.

خانواده تورلی برای همه تعطیلات شاد و امن آرزو می کنند. من امشب خانواده وبلاگ خود را برشته می کنم و از انجمن فوق العاده ای که در این سایت ایجاد کرده ایم تشکر می کنم.

به ،ه خود، مطمئناً این کریسمس خواهد بود که به زودی فراموش نخواهیم کرد.

پس گرم بم،د (در صورت امکان) و ایمن باشید.

بهترین آرزوها،

جاناتان تورلی


منبع: https://jonathanturley.org/2022/12/25/merry-christmas-11/