دسته‌ها
اخبار

ادعای کتاب بایدن اصرار داشت که سرویس مخفی درباره حمله سگ دروغ گفته است – جاناتان تورلی


“این اتفاق نیفتاد.” مطابق با گزیده های منتشر شدهرئیس جمهور جو بایدن گزارش سرویس مخفی در مورد حمله یک مامور توسط ژرمن شپرد خود، سرگرد، در کاخ سفید را تکذیب کرد. بی،ه رئیس‌جمهور پس از آن که او عملاً یک مامور را در مورد گزارش رسمی یکی از موارد گاز گرفتن سگ‌های بایدن دروغگو خواند، سؤالات حقوقی جالبی را ایجاد کرد.

اگر نقل قول دقیق باشد، انتقاد نه تنها می تواند به ،وان افترا، بلکه حمله بی اساس دیگری به صداقت و صحت کارمندان فدرال توسط رئیس جمهور تلقی شود. این را نباید به‌،وان داستان پر شور «مامور گاز گرفتن رئیس‌جمهور» رد کرد. این نگر، های طول، مدت را در مورد عدم توسل به عوامل در معرض خطر یا سوء استفاده توسط افراد محافظت شده ایجاد می کند. در واقع، این مناقشه برخی از مسائلی را که در دوران ،ت کلینتون در مورد وضعیت ماموران سرویس مخفی مطرح شد، مطرح می‌کند.

کتاب، “مبارزه زندگی اونویسنده کریس ویپل، بی‌اعتمادی مداوم بایدن به سرویس مخفی و اجتناب از گفتن چیزی در مقابل ماموران را شرح می‌دهد. بایدن مدت هاست که روابط پرتنشی با سرویس مخفی داشته است، به ویژه پس از آن ماموران زن از افشاگری او شکایت ،د به آنها با اصرار بر شنا ، برهنه.

این کتاب ادعا می کند که بایدن تئوری های توطئه “وضعیت عمیق” خود را دارد. بنا بر گزارش ها، بایدن سرویس مخفی را اساساً دشمن درون خود می داند و نشان می دهد که این سرویس دارای جمعیتی است.هواداران MAGAبه دلیل این واقعیت که این سرویس «پر از پلیس‌های سابق سفیدپوست از ج، است که به شدت محافظه‌کار هستند.»

با این حال، این یک تشدید بزرگ در آن روابط تیره‌شده گزارش شده است. برخی از ما قبلاً در مورد مشکل عوامل گاز گرفتن سگ های بایدن (از جمله سگ دیگرش Champ) صحبت کردیم، حملاتی که معمولاً منجر به مسئولیت می شود. در یک دوره هشت روزه، ماموران هر روز گاز گرفته می شدند. در واقع، خارج از کاخ سفید، سگ‌های بایدن به دلیل نشان دادن رفتار شریرانه، واجد مسئولیت شدید طبق قانون عادی هستند.

طبق قانون عرفی، بایدن ها می توانستند ادعا کنند که میجر و چمپ حق دارند «یک لقمه رایگان» دریافت کنند. “قاعده یک گاز رایگان” یک دکترین شکنجه است که معمولاً اشتباه گرفته می شود – نشان می دهد که تا اولین باری که سگ شما ،ی را گاز می گیرد، مشمول مسئولیت شدید نیستید. در واقع، هر زمان که از تمایل شرورانه حیوان خود مطلع شوید یا دلیلی برای اطلاع داشته باشید، مشمول مسئولیت شدید هستید. این را می توان با رفتارهایی مانند ضربات مکرر یا رفتار پرخاشگرانه ارضا کرد.

پرونده بایدن بیشتر شبیه پرونده بدنام سانفرانسیسکو است که شامل وکلا و صاحبان سگ مارجوری نو، و رابرت نوئل است. پس از کشتن دو سگ پرسا کاناریو، همسایه آپارتمانشان، دایان ویپل، آنها هم از نظر کیفری و هم از نظر مدنی مسئول شناخته شدند. همسایه های مختلف از سگ ها شکایت ،د. سگ ها ،ی را گاز نگرفته بودند، اما مشخص بود که آنها پرخاشگر هستند. همین کافی بود.

گزارش‌های مربوط به حادثه گاز گرفتن قبلی نشان می‌دهد که میجر رفتار تهاجمی از خود نشان داده است، از جمله پارس ، و اتهام زدن به کارکنان و نیروهای امنیتی کاخ سفید. “گرایش شریرانه” میجر برای بایدن ها شناخته شده بود یا باید می دانستند.

با این حال، پس از حادثه قبلی، جن ،ی، سخنگوی کاخ سفید، این جراحت را “کوچک” خواند و تاکید کرد که میجر فقط “به محیط اطراف خود و افراد جدید عادت کرده است.” او سپس به همراه Champ به دلاور فرستاده شد. این معادل یک سیاستمدار بود که در اوج رسوایی به «درمان» می‌رفت. میجر بعداً به کاخ سفید بازگردانده شد، اما خود را با اعضای سرویس مخفی “سازگار داد”.

کاخ سفید در افشای این حوادث ناکام ماند و فقط تا حدی حملات گذشته را تایید کرد هنگامی که توسط رسانه ها تحت فشار قرار می گیرد.

اکنون از بایدن نقل شده است که او به سرویس مخفی اعتماد ندارد و معتقد است که یکی از ماموران در مورد یک حمله توسط میجر دروغ می گوید. از رئیس جمهور نقل شده است که گفت: “ببین، سرویس مخفی هرگز اینجا نیست. این اتفاق نیفتاد.»

این حادثه توسط مامور و ع، هایی برای مستندسازی آن حمله گرفته شده است. تکذیب مکان توسط رئیس جمهور، خود حمله تایید شده را نادیده می گیرد. سایر ماموران از بی اعتنایی بایدن به ماموران در حملات مکرر شکایت ،د، از جمله یکی از ماموران که بنا به گزارش ها اصرار داشت که رئیس جمهور شخصاً پرداخت کند برای تعمیر کت پاره شده پس از یک حمله در 6 مارس 2021.

عوامل هستند به نقل از عصب، بودن زم، که جن ،ی، سخنگوی کاخ سفید در آن زمان، یک حمله را به ،وان عاملی رد کرد که میجر را با ظاهر شدن ناگه، در اتاق های خصوصی تحریک می کرد.

با این حال، بین سنگدل بودن و اتهام زنی نسبت به ماموران تفاوت وجود دارد. پرزیدنت بایدن از این هم فراتر رفت و مدعی شد که مامور دروغ می گوید.

این اولین بار نیست که رئیس جمهور از بررسی شواهد خودداری می کند و افسران فدرال را قاطعانه محکوم می کند. سال گذشته، بایدن علناً ماموران مرزی را به دلیل شلاق زدن به مهاجران مجرم اعلام کرد، علیرغم اینکه نوار ویدئویی این ادعا را رد کرد. او قول داد که مجازات خواهند شد. ماموران بعداً از تمام اتهامات شلاق زدن پاک شدند، اما ،ت بایدن همچنان به دنبال مجازات آنها بود.

اکنون رئیس جمهور یک مامور را در مورد یکی از حملات متعدد سگ توسط میجر (که بعداً به خانه فرستاده شد تا با “دوستان” منتقل شود، دروغگو می خواند. این یک بی،ه آشکارا توهین آمیز است زیرا او ادعا می کند که مامور نه تنها دروغ گفته است بلکه گزارشی نادرست ارائه کرده است. این بی،ه همچنین شخصیت سایر عواملی را که در این حادثه مستندسازی کرده اند به چالش می کشد.

سرویس مخفی برخی از گاردهای پراتوری نیستند که به رضایت خانواده اول یا حیوانات خانگی آنها خدمت می کنند. در طول ،ت کلینتون، من نماینده دادستان کل سابق در مخالفت با ادعاهای پرزیدنت کلینتون مبنی بر اینکه ماموران نمی توانند علیه او مدرک ارائه کنند، بودم. تحت “امتیاز خدمات مخفی”. دادگاه ها موافقت ،د که آنها افسران اجرای قانون باقی بمانند، نه یک محافظ شخصی.

تنها راه چاره برای ماموران در حوادث گاز گرفتن بایدن، ثبت نام برای دریافت مزایای پزشکی یا مرخصی بود. با این حال، رئیس جمهور صداقت و شهرت حرفه ای آنها را به چالش کشیده است. اگر به شخص دیگری گفته باشد (همانطور که در این کتاب آمده است) یک ادعای افترا آمیز «نشر» است. علاوه بر این، این یک نظر نیست، بلکه یک واقعیت اعلام شده است که ماموران “هیچ وقت اینجا نیستند” و بنابراین حادثه نمی تواند رخ دهد.

بایدن‌ها می‌دانند که مشکوک است که هر نماینده‌ای بر سر رفتارشان شکایت کند. اینها حرفه ای هستند. این بر عهده کنگره است که از اختیارات نظارتی استفاده کند تا تضمین کند که با آنها به ،وان ،اب بازی های جویدنی حیوانات خانگی ممتاز رفتار نمی شود.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2022/12/30/president-bites-agent-book-claims-biden-insisted-secret-service-lied-about-dog-bites/