دسته‌ها
اخبار

بایدها و نبایدهای صحبت با والدین در مورد برنامه ریزی املاک


وقتی فرصتی دارید که با والدین خود در مورد برنامه ریزی املاک (یا عدم وجود آن) صحبت کنید، مطمئن شوید که آماده هستید. اغلب، این گفت،ا زم، اتفاق می افتد که یک اورژانس خانوادگی وجود دارد و دیگر برای بهره مندی از برنامه ریزی من، دیر شده است.

اگر می تو،د قبل از وقوع یک اتفاق غم انگیز در مورد برنامه ریزی املاک صحبت کنید، بد،د چه بگویید و به والدین خود نگویید تا به آنها در تصمیم گیری کمک کنید.

والدین من به چه اسناد برنامه ریزی املاک نیاز دارند؟

دو سند ضروری به والدین شما در زمان حیات کمک می کند: یک وکالت مالی و یک دستورالعمل مراقبت های بهداشتی. این اسناد قانونی به شما کمک می کند که به والدین خود در هنگام ناتو، یا مرگ کمک کنید. وصیت نامه به خانواده شما در هنگام مرگ پدر و مادرتان کمک می کند. اراده آنها به شما این امکان را می دهد که خواسته های آنها را برآورده کنید و رسیدگی به املاک آنها را بسیار آسان تر کنید.

وکالت مالی

یک سند وکالت بادوام به والدین شما اجازه می دهد تا نام شخصی را برای پرداخت قبوض و مدیریت امور مالی خود انتخاب کنند. آنها می توانند تعیین کنند که آیا قدرت بلافاصله شروع می شود یا زم، که از نظر ذهنی یا جسمی ناتوان هستند.

فردی که از آنها نام می برند یک “عامل” است و این قدرت را دارد که به جای والدین شما عمل کند. این یک موقعیت اعتماد است، و نماینده یک وظیفه امانتداری دارد، به این م،ی که آنها باید به نفع والدین شما عمل کنند.

یک سند وکالتنامه اختیاراتی را که والدین شما به نماینده خود می دهند مشخص می کند. برای مثال، یکی از والدین ممکن است به نماینده خود اختیار انجام یک یا چند مورد از موارد زیر را بدهد:

  • قبض ها را بپردازید و از خانواده خود حمایت مالی کنید
  • املاک و مستغلات و اموال شخصی مانند وسایل نقلیه، وسایل خانه و غیره را مدیریت کنید
  • حساب‌های بانکی و سرمایه‌گذاری‌هایی مانند سهام، اوراق قرضه، کالاها و گزینه‌ها را مدیریت کنید
  • منافع تجاری آنها را مدیریت کنید
  • رسیدگی به بیمه و مستمری
  • منافع حاصل از املاک یا تراست ها را مدیریت کنید
  • از طرف آنها (مثلاً اگر در تصادف اتومبیل مجروح شده باشند) دعوی کنید یا از ادعایی علیه آنها دفاع کنید.
  • تامین اجتماعی یا سایر مزایای ،تی مانند Medicare یا Medicaid را مدیریت کنید
  • رسیدگی به حساب های بازنشستگی و حقوق بازنشستگی

بپرس: “اگر به طور ناگه، در بیمارستان بستری یا ناتوان شدید؟ چه ،ی می خواهید امور مالی خود را مدیریت کند؟ آیا وکالتنامه دارید؟”

نپرس: “آیا شما بدهکار هستید؟” یا “آیا هنوز برای پسرت قبوض می پردازی؟”

اگر والدین شما تمایل دارند بیشتر صحبت کنند، می تو،د از آنها در مورد مزایا یا بیمه نامه های عمری که دارند بپرسید تا مطمئن شوید که خانواده شما این مزایا را دریافت می کنند.

دستورالعمل مراقبت های بهداشتی

دستورالعمل مراقبت‌های بهداشتی، که دستورالعمل پزشکی یا وصیت‌نامه زنده نیز نامیده می‌شود، به والدین شما اجازه می‌دهد در صورتی که نتوانند خودشان صحبت کنند، دستورالعمل‌هایی را برای مراقبت‌های پزشکی و پایان عمر خود ارائه دهند. شما از آنها قدرد، خواهید کرد که خواسته هایشان را به شما می دهند، بنابراین مجبور نیستید این تصمیمات را بگیرید.

والدین شما می‌توانند انتخاب کنند که چه چیزی برای مراقبت طول،‌مدت می‌خواهند یا اگر از یک بیماری لاعلاج رنج می‌برند یا در حالت نباتی پایدار زندگی می‌کنند، از درمان‌هایی که می‌خواهند خودداری کنند. آنها می توانند خواسته های خود را در موارد زیر بیان کنند:

  • درمان های خاص
  • لوله های تغذیه و هیدراتاسیون مصنوعی
  • CPR

بپرس: “نظر شما در مورد مراقبت های پایان زندگی چیست؟ آیا دستورالعمل مراقبت های بهداشتی یا اراده زنده ای برای انجام خواسته های خود دارید؟”

نپرس: “چه زم، باید دوشاخه را بکشیم؟”

اگر والدین شما تصمیم گرفتند که در مورد خواسته های مراقبت های بهداشتی صحبت کنند، می تو،د از این فرصت استفاده کنید و در مورد افکار آنها در مورد مراقبت های طول، مدت، مانند بازنشستگی یا خانه سالمندان سؤال کنید.

آ،ین وصیت و عهد

وصیت نامه به مرتب ، اموال والدین شما کمک می کند. هنگامی که وصیت نامه ای را به دادگاه وصیت نامه ارائه می کنید، روند کار ساده تر از زم، است که والدین شما «بی وصیت»، ی،ی بدون وصیت نامه فوت کنند. آنها در وصیت نامه خود نماینده یا مجری شخصی را برای رسیدگی به اموال خود تعیین می کنند. آنها همچنین می توانند:

  • مشخص کنید که چه ،، از پول نقد، املاک یا اقلام شخصی ذینفع هستند
  • کمک های خیریه انجام دهید
  • برای مراقبت از حیوانات خانگی خود تدابیر لازم را در نظر بگیرید

هنگام صحبت با آنها در مورد اراده آنها، باید از آنها در مورد تعیین ذینفع در بیمه نامه ها یا حساب های بانکی و سرمایه گذاری بپرسید. این حساب ها خارج از وصیت نامه عمل می کنند، بنابراین باید مطمئن شوند که ذینفعان را در این حساب ها ذکر کرده اند، در غیر این صورت پول به دارایی وصیت شده آنها خواهد رفت.

بپرس: “می خواهی ما چگونه اموالت را اداره کنیم؟”

نپرس: “آیا من خانه را می گیرم؟”

چگونه با والدین خود در مورد برنامه ریزی املاک صحبت کنید

صحبت ، با مادر و پدر در مورد مسائل مالی و تصمیمات مراقبت های بهداشتی می تواند ناراحت کننده باشد. آنها زم، به شما توصیه می ،د. اما اکنون، به خصوص اگر شما مراقب آنها هستید، مهم است که خواسته های آنها را بد،د.

انجام دادن نسبت به احساسات آنها حساس باشید والدین شما ممکن است از بزرگ شدن ناراضی باشند و به کمک نیاز داشته باشند.

نکن از فرصت استفاده کنید و مشکلات گذشته را حل کنید.

انجام دادن به دنبال گفتگو در زمین بی طرف باشید. در حالی که گردهمایی های خانوادگی ممکن است زمان خوبی باشد زیرا ا،ر اعضای خانواده در آنجا هستند، زمان و مک، را برای بحث انتخاب کنید.

نکن آن را در طول شام شکرگزاری مطرح کنید.

کودکان بزرگسالی که نگران والدین سالخورده خود هستند از مکالمات زیادی در یک دوره زم، سود می برند. بسیاری از منابع برنامه ریزی املاک DIY به صورت آنلاین در دسترس هستند، یا می تو،د با یک فرد مسن ملاقات کنید یا وکیل برنامه ریزی املاک. همچنین زمان بسیار خوبی برای بررسی برنامه ریزی املاک خود است تا ببینید چه مدارکی برای محافظت از خانواده خود نیاز دارید.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/estate-planning/the-dos-and-donts-of-talking-to-your-parents-about-estate-planning/