دسته‌ها
اخبار

آموزشگاه حقوقی Lawctopus دوره آنلاین تهیه پیش نویس درخواست وثیقه


درباره دانشکده حقوق Lawctopus (LLS)

در ماه مه 2019 مفهومی و آغاز شد و به طور رسمی در مارس 2020 راه اندازی شد. دانشکده حقوق Lawctopus طیف وسیعی از مهارت ها را به بیش از حد آموزش داده است بیش از 8200 دانشجوی حقوق، وکلای جوان، متخصصان، دانشگاهیان و افراد تجاری در 10 ماه گذشته. بیش از 300 دانش آموز به دوره های ما امتیاز داده اند و میانگین امتیاز آن است 92/100 و دوره های آنلاین ما را یک تجربه یادگیری “گرم” بنامید!

دوره های ما بر تحقیق و نگارش حقوقی، پیش نویس قرارداد و مذاکره، مب، دعاوی حقوقی، حل و فصل اختلافات آنلاین، حقوق مالکیت م،وی (همراه با ماژول های جداگانه برای علائم تجاری، حق چاپ و ثبت اختراع)، و Mooting نگاه مردم به آموزش حقوقی و آموزش حقوقی آنلاین را تغییر داده است. بیش از 20000 نفر در وبینارهای رایگان و آزاد ما شرکت کرده اند.

این م،ی داشته است به رسمیت شناختن صنعت گسترده با همکاری با شرکت‌های حقوقی مانند Surana و Surana، Sujata C،udhari IP Attorneys، ناشران مانند Oakbridge، نهادهای صنعتی مانند انجمن مدیریت دهلی و غیره. ما همچنین در فهرست نهایی جایزه Agami 2020 قرار گرفتیم.

دانشکده حقوق Lawctopus را اینجا ببینید.

درباره دوره

بهترین استفاده از مدرک حقوق شما چه خواهد بود؟

،ب درآمد زیاد؟ یا ایجاد تفاوت؟ نه اینکه بگوییم آنها متقابلاً منحصر به فرد هستند، اما اگر بخواهید یکی را انتخاب کنید، آن چیست؟

آیا می د،د که در هند فقط وجود دارد به ازای هر 161 زند، به طور متوسط ​​یک وکیل م،ع؟

حتی زم، که کلینیک‌های کمک‌های حقوقی رایگان در اختیار داریم، تضمین کمک‌های حقوقی با کیفیت به این زند،ان، که به هر حال، قرار استبی گناه تا زم، که جرمش ثابت شود“، چالشی بوده است که باید بر آن غلبه کرد.

اگر مهارت های حقوقی من،ی را به دست آورید تا بتو،د با موفقیت از آزادی های مدنی آنها دفاع کنید و با کمک به آنها برای تامین وثیقه یک عمر ،ی را نجات دهید، چه احساسی خواهید داشت؟ خیلی شگفت انگیز است، ما فرض می کنیم.

ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم که صدای بی‌صدا باشید و از غیرقابل دفاع دفاع کنید، برای ،، که توسط سیستم‌ها ناامید شده‌اند و از ،ی‌ها و حقه‌بازی‌های عدالت رنج می‌برند بجنگید.

یکی از اه، متعدد ما (همه آنها شامل تماشای موفقیت شما می شود) انتقال است آموزش عدالت با تج، برادری حقوقی خود به مهارت های لازم برای تضمین دسترسی آزاد به عدالت و محاکمه عادلانه در کشورمان.

ما می خواهیم آموزش عدالت را همراه با آموزش حقوقی به شما کمک کنیم تا به پتانسیل واقعی خود دست یابید و جهان را به سوی بهتر تغییر دهید، هر بار یک نفر.

به همین منظور، ما یک کارگاه دو روزه در دسامبر 2020 برگزار کرده بودیم که در آن وکیل آشیما ماندلا تجربیات خود را به ،وان یک وکیل جنایی به اشتراک گذاشته بود و به شرکت کنندگان ما نحوه استدلال و پیش نویس درخواست وثیقه را با اتخاذ یک رویکرد کاملاً عملی و تجربی آموزش داد.

این یک دوره کوتاه و خود گام در تهیه پیش نویس درخواست وثیقه است بر اساس آن سخنر، های وکیل آشیما ماندلا، مملو از یک منبع Reading مفصل، تکلیف در مورد تهیه پیش نویس درخواست وثیقه ناشی از FIR (الهام گرفته از یک پرونده واقعی که توسط Adv. Mandla رسیدگی شده است)، یک نمونه درخواست وثیقه و Adv. پیش نویس ماندلا در همین مورد برای ارزیابی خود شما. درخواست وثیقه دیگری نیز توسط وکیل کیفری دیگری برای مراجعه شما تهیه شده است.

اگر انگیزه کافی برای یادگیری نحوه پیش نویس درخواست های وثیقه و تلاش در جهت ایجاد یک جامعه عادلانه با هم دارید، ما مطمئن خواهیم شد که مهارت ها را از طریق این دوره به دست خواهید آورد!

برای دوره ثبت نام کنید با پرداخت در این صفحه [click here].

برای تصمیم گیری به کمک نیاز دارید؟ در این کانال ها با ما در ارتباط باشید.

جزئیات لجستیکی

مدت زمان: 4 هفته (دسترسی به دوره به مدت 3 ماه خواهد بود)

هزینه ی دوره: هر چه می تو،د بپردازید! اقتصاد هدیه! سهم پیشنهادی Rs است. 400.

حالت یادگیری

  • کاملا آنلاین و خود گام
  • سخنر، های ویدئویی ضبط شده
  • ماژول های مبتنی بر متن و منابع خواندن به همراه پیش نویس های نمونه
  • بدون جلسه زنده

توجه: در عرض 2 تا 4 روز پس از ثبت نام به دوره دسترسی خواهید داشت.

چه ،ی باید ثبت نام کند؟

اگر دانشجوی حقوق یا حرفه ای حقوق در هر زمینه ای هستید، می تو،د در این دوره شرکت کنید. ما فقط به دنبال غیرت هستیم تا به این من،ت برسیم و برای یک سیستم عدالت کیفری بهتر تلاش کنیم.

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • انواع مختلف درخواست وثیقه چیست؟
  • چگونه درخواست های وثیقه را تحقیق و پیش نویس کنیم؟
  • صلاحیت تشکیل پرونده کفالت چیست؟
  • روند شنیدن آنها چگونه است؟
  • چگونه با موفقیت برای وثیقه استدلال و تضمین کنیم؟

پس از اتمام این دوره قادر خواهید بود به تمامی این سوالات پاسخ دهید.

برای دوره ثبت نام کنید با پرداخت در این صفحه [click here].

برای تصمیم گیری به کمک نیاز دارید؟ در این کانال ها با ما در ارتباط باشید.

ساختار دوره

ماژول I

مقدمه ای بر فقه کفالت

در این ماژول، شما یک منبع Reading مفصل را مرور خواهید کرد تا به طور عمیق در مورد اصول سیستم عدالت کیفری، تهیه پیش نویس کیفری به طور کلی و پیش نویس درخواست های وثیقه به طور خاص بیاموزید.

شما همچنین شاهد یک سخنر، روشنگر خواهید بود که توسط وکیل A،ma Mandla ارائه شده است که در آن او در مورد اصول اولیه درخواست های وثیقه و اهمیت تهیه پیش نویس آنها صحبت می کند.

تهیه پیش نویس درخواست وثیقه (تکلیف)

پس از تکمیل ماژول اول، بی،ه مشکل، دستورالعمل ها، Dummy FIR و نمونه درخواست وثیقه را برای پیش نویس درخواست وثیقه خود بر اساس Dummy FIR مرور خواهید کرد.

ماژول II

نزدیک شدن به درخواست وثیقه

پس از تکمیل تکلیف خود با تهیه پیش نویس درخواست وثیقه، در این ماژول، به دومین سخنر، ارائه شده توسط وکیل آشیما ماندلا دسترسی خواهید داشت که در آن او در مورد مطالب شفاهی ارائه شده توسط دانشجویان حقوق قضاوت می کند و سپس به آنها بازخورد، نکات و ترفندهایی برای پیش نویس و استدلال می دهد. درخواست های وثیقه

سپس بر اساس این سخنر، و درخواست نهایی وثیقه که توسط وکیل آشیما ماندلا تهیه شده است، پیش نویس خود را تصحیح و ارزیابی خواهید کرد.

توجه: در مدت 2 تا 4 روز پس از ثبت نام به شما امکان دسترسی به دوره داده می شود.

درباره مربی

آشیما ماندلا یک وکیل م،ع جنایی نسل اول است که تقریباً 4 سال در دادگاه عالی، دادگاه عالی دهلی، در دادگاه‌ها و دادگاه‌های منطقه‌ای مختلف در دهلی/NCR فعالیت می‌کند.

او شریک در اتاق های حقوق ماندلا و سینگ و دبیر انجمن عدالت کیفری هند است. او قبلاً در اتاق های وکیل ارشد آقای KTS Tulsi کار کرده است، جایی که او عشق خود را به قانون کیفری کشف کرد.

در تلاش برای عدالت، او با موفقیت برای 400 متهم در این کشور وثیقه صادر کرد جماعت تبلیغی مورد. او که عمیقاً نگران تأمین ناکافی غذا برای فقرا در کشور ما است، جایی که تقریباً 7000 نفر در هر روز از گرسنگی جان خود را از دست می دهند، یک PIL را به دادگاه عالی برای ایجاد آشپزخانه های جامعه پان هند ارائه کرد که پذیرفته شده است که بیشتر مورد رسیدگی قرار گیرد.

او به مبارزه خوب برای دفاع از آزادی های مدنی ما ادامه می دهد.

توجه: در عرض 2 تا 4 روز پس از ثبت نام به دوره دسترسی خواهید داشت.

مزایای افزودنی

  • پس از اتمام موفقیت آمیز دوره، گواهی صادر شده توسط Lawctopus را دریافت کنید
  • درخواست وثیقه اضافی که توسط یک وکیل جنایی شاغل در دهلی تهیه شده است
  • سخنر، ضبط شده در مورد ساخت رزومه
  • سخنر، ضبط شده درباره ساختمان پروفایل لینکدین
  • سخنر، ضبط شده درباره مفاهیم پیش از محاکمه در دادرسی کیفری
  • فرصت های انتشار در Academike، Lawctopus’ Law Journal

معیارهای گواهینامه

برای ایمن سازی گواهی پایان کار، بعد از 30 روز از تاریخی که ثبت نام کردید، باید «آزمون تولید گواهینامهکه در همان مک، که ماژول های این دوره را پیدا می کنید در دسترس شما خواهد بود.

این مسابقه شامل 10 MCQ است، شما باید حداقل 6/10 امتیاز بگیرید تا گواهینامه خود را با موفقیت دانلود کنید.

برای دوره ثبت نام کنید با پرداخت در این صفحه [click here].

برای تصمیم گیری به کمک نیاز دارید؟ در این کانال ها با ما در ارتباط باشید.


منبع: https://www.lawctopus.com/online-course-bail-application-drafting/