دسته‌ها
اخبار

یکشنبه، 4 دسامبر 2022 – چقدر جذاب


“نظریه مشکوک قانون اساسی کارولینای شمالی می تواند انتخابات را تضعیف کند”: کارن تومولتی ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 21:44 توسط هوارد باشمن



«پس از محاکمه آرکانزاس، قاضی قانون ممنوعیت مراقبت از جوانان ترا،تی را ارزیابی می کند. این محاکمه، اولین مورد بر سر چالش ممنوعیت ایالتی در مورد مراقبت های تایید کننده ،ت، هفته گذشته به پایان رسید. قاضی اعلام نکرده است که چه زم، حکم خواهد کرد.» الیزا فاوست دارد این مقاله در نسخه امروز نیویورک تایمز

نوشته شده در ساعت 21:24 توسط هوارد باشمن



“دیوان عالی “مهمترین پرونده” را در مورد دموکراسی بررسی می کند”: مارک شرمن از آسوشیتدپرس این گزارش.

و در تفسیر، به صورت آنلاین در Vox، ایان میلهایزر مقاله ای با ،وان “پرونده دیوانه عالی که دموکراسی ایالات متحده را تهدید می کند، توضیح داد. مور در برابر هارپر آزمونی است برای اینکه آیا می توان به این دادگاه عالی قدرت اعتماد کرد یا خیر

نوشته شده در ساعت 20:10 توسط هوارد باشمن



«درگیری جدید بین ایمان و حقوق همجنسگرایان به دادگاه عالی تغییر یافته می رسد. یک طراح گرافیک ک،ادو می گوید که او حق دارد با وجود قانون ضد تبعیض ایالتی، از ایجاد وب سایت برای عروسی های همجنس خودداری کند. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش.

و رابرت بارنز از واشنگتن پست گزارش می دهد که “وب سایت های عروسی جدیدترین میدان نبرد حقوق همجنس گرایان در ک،ادو هستند. دیوان عالی روز دوشنبه بررسی خواهد کرد که آیا امتناع یک طراح وب از تولید سایت های اتحادیه های همجنس گرا ناقض قانون اسکان عمومی است یا خیر.

نوشته شده در ساعت 20:06 توسط هوارد باشمن



“قاضی حکم اولیه مبتنی بر RFRA را علیه ممنوعیت سقط جنین صادر می کند”: ،لی بونیلا مونیز از ایندیانا کپیتال کرونیکل این گزارش.

و در “توطئه ولوخ”، یوجین ولوخ پستی با ،وان “دادگاه معتقد است که RFRA ایندیانا معافیت های مذهبی از ممنوعیت سقط جنین ارائه می کند. توجه داشته باشید که این تصمیم با تصمیم دیوان عالی کشور مغایرت ندارد دابز، البته ممکن است همچنان در دادگاه تجدید نظر به دلایل دیگر لغو شود

شما می تو،د به حکم روز جمعه دسترسی داشته باشید دادگاه عالی شهرستان ماریون، ایندیانا در این لینک.

نوشته شده در 5:42 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



وقتی کلینیک سقط جنین به شهر آمد: پس از سقوط رو، یک شهر دانشگاهی خواب‌آلود در ایلینوی ج،ی خود را مقصدی حیاتی برای دسترسی به سقط جنین یافت. همه ،نان آن از آن راضی نیستند.» آوا ساس، و ارین شف داشتند این مقاله در نسخه پنجشنبه گذشته نیویورک تایمز.

نوشته شده در 5:35 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“نیروهای ضد سقط جنین ممنوعیت های محلی را در ایالت های دارای دسترسی قانونی اعمال می کنند”: Lissandra Villa Huerta دارد این مقاله صفحه اول در نسخه امروز Boston Globe.

نوشته شده در 5:33 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“آیا متمم اول از حق تبعیض حمایت می کند؟” استاد حقوق اروین چمرینسکی دارد این انشا آنلاین در لس آنجلس تایمز.

نوشته شده در 1:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی برای بررسی اختلاف محل کار بر سر آزادی بیان و ازدواج همجنسگرایان. دیوان عالی کشور دوشنبه در مورد آزادی بیان و حقوق مذهبی مباحث شفاهی برجسته ای را برگزار می کند. شانون بریم و بیل میرز از فا، نیوز این گزارش.

نوشته شده در 1:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/12/04/#195391