دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09151186862 وکیل حقوقی در مشهد

ابراهیمی مهر به عنوان یک وکیل حرفه‌ای مشهد، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ایرانیان ساکن مشهد یا مشهدی‌های ساکن خارج از کشور می‌باشد. در ادامه به برخی از موارد حقوقی که ایشان قبول وکالت می‌کند، اشاره شده است. یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد، فائزه چهره نیا وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد، کارشناسی ارشد در رشته حقوق بین الملل از دانشگاه آزاد اسلامی. دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری و تسلط کامل به زبان انگلیسی می باشند. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانواده، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد.

  • در مورد مجازات و پیگیری جرم رابطه نامشروع با دختر باکره نیازی به شاکی خصوصی نیست و مراجع قضایی با بررسی مدارک و شواهد موجود در پرونده به درستی ادعا پی خواهند برد.
  • وکیل خانواده خوب در مشهدبیان میدارد به موجب قانون حمایت خانواده مصوب 1391 قوه قضاییه مکلف است در هر حوزه قضایی به تعداد کافی شعبه دادگاه خانواده تشکیل دهد .
  • مشاوره حقوقی ما بصورت کاملا رایگان می باشد و شما می توانید با تماس به دفتر موسسه از مشاوره رایگان استفاده نمایید.این مشاوره در روزهای اداری 24ساعته می باشد و هرزمان که نیاز به دریافت مشاوره داشتین می توانید اقدام کنید.
  • مشاوره حضوری و یا غیر حضوری با بهترین وکیل مشهد موجب می شود تا با قوانین آشنا شوید و بهترین تصمیم را برای بهبود روند پرونده بگیرید.

ایشان در تمامی زمینه ها پروند های حقوقی داشته اند اما می توان گفت که بیشتر بر روی پرونده های خانواده کار کرده اند. به رابطه خارج از موازین شرعی ارتباطات یعنی صیغه محرمیت و عقد ازدواج، رابطه نامشروع گفته می‌شود که از نظر شرع اسلام حرام و از نظر قانون اسلامی‌جرم است. در مورد مجازات و پیگیری جرم رابطه نامشروع با دختر باکره نیازی به شاکی خصوصی نیست و مراجع قضایی با بررسی مدارک و شواهد موجود در پرونده به درستی ادعا پی خواهند برد. طبق قانون مجازات اسلامی‌حکم رابطه نامشروع با دختر باکره اعدام است، اگر دختر به سن بلوغ رسیده باشد و رابطه جنسی با میل دو طرف صورت گرفته باشد حکم زنا برای طرفین صادر خواهد شد. در خصوص این دست پرونده‌ها باید در نظر داشت اگر دختری بکارت خود را در اثر تجاوز از دست داده و مدت زمان زیادی از ماجرا گذشته باشد پزشکی قانونی امکان تشخیص دقیق این که چه کسی تجاوز را انجام داده نخواهد داشت، در این صورت شاکی باید مدارک و ادله کافی برای ارائه به دادگاه داشته باشد. از نظر علمی ‌هر نوع آسیب دیدگی پرده بکارت حتی در اثر تصادف باعث می‌شود دختر باکره نامیده نشود، از نظر فقهی نیز بعد از اولین رابطه جنسی و دخول دختر دیگر باکره نیست حتی اگر این رابطه شرعی نباشد.

جرایم مالی و اقتصادی

شهرستان مشهد با بیش از سه میلیون جمعیت و به عنوان دومین شهر پهناور ایران دارای وکلای متخصص در تمام حوزه های حقوقی می باشد. سالانه وکلای زیادی از سوی کانون وکلای استان و مرکز وکلای قوه قضائیه پروانه وکالت اخذ می کنند. لذا موکل با درایت و تمرکز بر موضوع پرونده می تواند وکیل خود را به راحتی انتخاب کند. تا اینجا از لیست ۱۰ تایی بهترین وکلا مشهد، ما ۷ نفر را بر اساس رضایت موکلانمون معرفی کرده ایم.بقیه اسامی باقی را باید با توجه به تحلیل آمار و معیارهایی که برای رضایت موکلانمان داریم بررسی کنیم. شما هم به ما کمک کنید😊 و هر وکیل یا مشاور حقوقی که در حد قرار گرفتن در لیست ۱۰ تایی بهترین وکلا مشهد هستند را به ما معرفی کنید. یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد می توان به اسم وکیل وحیدحسین زاده اشاره کرد.ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی می باشند.

خدمات مشاوره ای و وکالت

پروند هایی که برای بررسی و حل قبول می کنند شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، قراردادها، دعاوی مرتبط با اسناد و … است. آقای ابراهیمی مهر از وکلای پایه یک دادگست ی شهر مشهد هستن که بیشتر از 8 سال در زمینه وکالت تجربه دارند. تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است. همچنین ایشان برای زوجینی که اقدام به طلاق توافقی کرده اند کمک میک ند تا با رضایت کامل از هم جدا شوند و مراحل حقوقی طلاق و مطالبه مهریه را انجام می دهد.

لذا اگر نیاز به یافتن بهترین وکیل حقوقی خراسان رضوی، بهترین وکیل کیفری خراسان رضوی، بهترین وکیل خانواده خراسان رضوی و بهترین وکیل ملکی خراسان رضوی دارید توصیه می شود به آشنایانی که سابقا تجربه داشتن وکیل در این زمینه داشته اند مراجعه نمایید که قطعا این کار قابل اعتماد تر می باشد. اما معیاری که این سایت برای معرفی وکیل به ساکنین استان خراسان رضوی دارد، ترجیحاً معرفی وکلای محترمی است که علاوه بر وکالت در کسوت استادی در دانشگاه های استان خراسان رضوی فعالیت دارند. همچنین شما با توجه به اهمیت موضوع حقوقی خود می توانید به صفحه وکلای شهر مشهد نیز مراجعه نمایید.

قانون مجازات اسلامی،جرم آدم رباییرا اقدام به ربودن فرد یا افراد دیگر، با نیت دریافت وجه یا انتقام یا … توسط تهدید و نیرنگ یا هر روش دیگری که عدم رضایت فرد ربوده شده را در پی داشته باشد، تعریف نموده است. از طریق یکی از روش های ارتباطی نظیر تماس تلفنی، سایت، اپلیکیشن و گفتگو آنلاین با ما در تماس باشید. وکیلی که قصد کمک گرفتن از آن را دارید باید با توجه به دعاوی مختلف، در زمان‌های لازم بتواند پیگیری‌ها را انجام دهد و همچنین نسبت به موضوع بی‌تفاوت و بی‌اهمیت نباشد. با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید. ارتباط با وکیل شما باید واضح و قابل فهم باشد، از آنها بخواهید از زبان محاوره استفاده کنند.