دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک تهران با وکالت تخصصی ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا-وکیل پرتاک

سلام.بسیاری از موکلین همانند شما در خارج از کشور میباشند و از طریق وکالت کنسولی میتوانید به وکلای دادگستری اعطای وکالت نمایید.شما همچنان میتوانید از طریق برنامه واتس اپ به وکلا پیام دهید و با آنها در ارتباط باشید و مدارک و مشکل خود را برایشان ارسال کنید تا مدارک شما بررسی شود. از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. سلام.توی این مقاله وکیل های خوب تهران رو معرفی کردن خب چرا باهاشون تماس نمیگیرید؟من اکثرشون رو میشناسم و واقعا هم جز بهترین وکیل های تهرانن، معروف هم هستن، ( البته به جز آقای کشاورز محترم که متاسفانه فوت شدن) بقیه همگی دفتر دارن و می تونید راحت ازشون مشاوره بگیرید. وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی. موسسه حقوقی صلح صدرا دارایوکیل خوب در تهران می‌باشد که شما عزیزان با خیال راحت می‌توانید پرونده‌های حقوقی خود را بدون هیچ مشکلی به آن‌ها بسپارید. که با داشتن مجوز و پروانه وکالت دادگستری، تخصص و تجربه لازم را نیز در این زمینه داشته باشد.

  • وکلای دادگستری در مراسم تحلیف، سوگند یاد می‌کند که به تمامی وظایف خود عمل کنند.
  • موسسه حقوقی تهران وکیل با بیش از هزاران پرونده موفق و فعالیت در بیش از 22 استان کشور با شعار ( عدالت برای همه ) توقیق خدمت به هموطنان گرامی دارد.
  • من که متوجه اشتباه موکلم شده بودم بهش توضیح دادم که طلاق در ازدواج با فسخ در ازدواج تفاوت دارند و تشریفاتی که در طلاق هستش در فسخ نکاح لازم نیست.

دفاع از موکل در مراحل قضایی و جلسات دادرسی، یکی از مهم‌ترین وظیفه هر وکیل دادگستری است . بنابراین وکلا‌ی دادگستری با داشتن مهارت فن بیان باید از موکلین در تمامی جوانب دفاع نمایند. قابل توجه است که وکیل باید به کلیه جنبه‌های مشکلات موکل خود اشراف کامل داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن برای پیروزی وی در دعوا، تلاش نماید بنابراین جلب اعتماد مهم‌ترین رکن در حوزه وکالت می‌باشد. در واقع وکیل به شخصی گفته می‌شود که به موجب عقدی که به آن عقد وکالت گفته می‌شود و بین وکیل و موکل انجام می‌گیرد، از طرف موکل، مامور می‌شود که پرونده‌ای را که طبق قرارداد بین موکل و وکیل مشخص شده را پیگیری و بررسی نماید و تمامی فعالیت‌هایی که در خصوص پرونده باید انجام شود را به عهده بگیرد. توجه داشته باشید که پرونده شما توسط تیم گروه وکلای یعقوبی بررسی و نتیجه پیشروی در پرونده به اطلاع شما خواهد رسید. سر لوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح می باشد و اگر پرونده راه حلی داشته پذیرفته می شود.

یک وکیل خوب به واسطه روابط عمومی قوی، می­تواند در افزایش سرعت جریان پرونده تاثیر به سزایی بگذارد و موفقیت بیشتری را در روند پرونده ایجاد کند. همچنین وکیلی که دارای روابط قوی باشد، شبکه ای از دوستان و همکاران حرفه ای را برای مشورت دارد که معرفی وکلای دیگر، موکل خود را به آنان متصل کند. دیگر وظیفه وکیل خوب پایه یک دادگستری، اطلاع رسانی و ابلاغ هر حکم یا انجام هر مرحله در روند پیگیری پرونده به موکل خود می‌باشد. وکیل پایه یک دادگستری موظف است که هرگونه اقدام لازم را در اسرع وقت انجام دهد چراکه در اکثر پرونده‌ها، اقدام سریع و به موقع موجب موفقیت پرونده می‌شود. علاوه بر قابلیت اعتماد، انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری مجرب باید بر اساس دانش و تجربه وی نیز صورت گیرد. هر کدام از این موارد، دارای شرایط قانونی متفاوتی داره که وکیل در تهران باید به آن تسلط داشته باشد تا به راحتی بتونه حق موکلش رو بگیره.

عقد وکالت، قرارداد دو طرفه‌ای میان وکیل و موکل است که در این قرارداد، موکل اختیاراتی را از سوی خود به وکیل خود اعطا خواهد کرد تا به نیابت از او، اموراتی را انجام دهد. حضور وکیل دادگستری صرفا برای انجام امورات دادرسی در دادگاه‌ها و در زمان اقامه دعوا نیست. انجام بسیاری از امور اداری و حل و فصل کردن پاره‌ای از مشکلات حقوقی، فقط از تبحر و دانش و مهارت وکیل دادگستری برمی‌آید. مدارک کارشناسی حقوق مدرک پایه است و سایر فارغ‌التحصیلانی که مدرک کارشناسی سایر رشته‌ها را دارند، حتی اگر مدرک کارشناسی یا دکترای آن‌ها حقوق باشد، نمی‌‎توانند در این آزمون شرکت کنند. دانشجویانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته اخذ نموده اند برای اجازه شرکت در آزمون، دروس دوره کارشناسی را در کاردانی پاس کرده باشند.

وکیل دادگستری در دعاوی ملکی در تهران

بهترین وکیل خانواده کسی است که بتواند شرایط پیچیده پرونده های خانواده را درک کند و علاوه بر آن یک روانشناس خوب باشد، بر احساسات خود غلبه کند و بتواند فرآیند حقوقی را در کمترین زمان چه از طریق روند دادرسی و چه مصالحه به پایان برساند. بهترین نماینده حقوقی کیفری کسی است که علاوه بر تخصص به این حوزه صبر و تحمل و پشتکار لازم برای پیگیری پرونده های کیفری را داشته باشد. زیرا پرونده های کیفری با توجه به روند خود و مراجعه مکرر به دادرسرا، کلانتری، دادگاه و صدور انواع قرارها چندین برابر پرونده های حقوقی نیازمند پیگیری هستند. معمولا هر فردی برای شروع طرح شکایت در دیوان عدالت اداری باید ابتدا در خصوص موضوع مورد نظر خود براساس ماده 16 قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری اقدام به نوشتن دادخواست خود بنماید . اینجاست که علم و دانش و تجربه یک وکیل پایه یک دادگستری می تواند کمک بسزایی در تهیه دادخواست درخور به موکلین خود داشته باشد.

برای استفاده از تمام امکانات سایت لطفاً جاوا اسکریپت را فعال کنید. وکیل موظف است قبل از طرح دعوا از تمام تلاش خود برای ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا استفاده کند. در ازای دریافت اسناد و مدارک معتبر از موکل، به او رسید تحویل دهد. به عنوان مثال می توان به پرونده هایی که در نهایت به قصاص متهم ختم می شوند اشاره کرد. باسلام.شما میبایست از دادسرای صالح، تقاضای صدور قرار ترک تعقیب نمایید.

وظایف و تکالیف وکیل پایه یک دادگستری

ضمنا حوزه وکالت کمی تخصصی شده و متقاضیان بهتر است با تحقیقات بیشتر، وکیل متخصص خود را در حوزه اقدامی که نیاز به آن دارند انتخاب نمایند. فارغ‌التحصیلان و دانش آموختگان حقوق و معادل آن، برای شرکت در آزمون وکالت لازم است تا شرایطی را دارا باشند و در واقع آن را رعایت نمایند. صرفا افرادی حق شرکت در آزمون وکالت کانون وکلا را دارند که حائز این شرایط باشند. صرفا اشخاصی که دارای مدرک کارشناسی در رشته حقوق، فقه و مبانی حقوقی، فقه و حقوق و یا معادل هر یک در دروس دانشگاهی و حوزه‌ای هستند، می‌توانند در آزمون وکالت شرکت کنند.

در زمان گذشته، در دوره‌ی صفویه نایب السلطنه نیز همان وکیل بود و عنوان وکیل‌ الرعایا نیز این‌گونه به وجود آمد. همچنین در اصل ۳۵ قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران به این موضوع اشاره شده است که در کلیه‌ی دادگاه‌ها، طرفین دادگاه این حق را دارند که برای خود وکیلی انتخاب نمایند و در صورتی که توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند، دادگاه برای آن‌ها وکیلی را مقدر می‌فرماید. وکیلانتخابیوکیلی است که در موارد شخصی، شخص برای خودوکیلی انتخاب می‌نماید و قراردادی تحت عنوان قرارداد وکالت بین آن‌ها منعقد می‌شود و موکل حین این قرار داد ازوکیلمی‌خواهد که برای دفاع از حق خود در مراجع قضایی وکالت او را بر عهده گیرد. عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده. مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید.

بنابراین، وکیل باید تمام مواد قانونی و رویه محاکم و پیگیری پرونده های حقوقی و کیفری آشنا باشد. بهترین وکیل کسی است که علاوه بر تخصص و تجربه در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل را درگیر محاکم نکند. گروه وکلای ایران پارس اکسپرت با همکاری چند وکیل متخصص در تمام دعاوی حقوقی در هر زمینه ای که دچار مشکل شده باشید، به شما بهترین وکلای تهران را معرفی خواهد کرد. یک وکیل خوب سعی ندارد که قاضی پرونده را گمراه کند و او را از مسیر پرونده دور کند. مهم ترین ویژگی یک وکیل خوب و بهترین وکیل تهران، قابل اعتماد بودن اوست. لازمه این کار وجود صداقت، امانت و همچنین احساس مسئولیت پذیری می باشد.

در خصوص وکیل پایه یک دادگستری که به صورت مفصل در این مقاله صحبت شد و اطلاعات لازم در اختیار مخاطبان قرار گرفت. معمولا برای انجام امور اداری در ارگآن‌های دولتی، مثل انتقال سند مالکیت زمین یا خودرو و موارد دیگر، از خدمات وکلای مدنی استفاده می‌گردد. پس همچنان پروانه نداشته و نباید عنوان وکیل پایه یک دادگستری یا پایه دو را به او اطلاق کرد. البته کارآموزان وکالت، عرفا به عنوان وکیل محسوب می‌شوند، ولی در قبول برخی از پرونده‌های حقوقی و کیفری دارای محدودیت‌هایی هستند و باید تا پایان دوره کارآموزی برای برطرف شدن این محدودیت‌ها صبر کنند. این آزمون توسط سازمان سنجش برگزار شده و کانون وکلای دادگستری ایران وظیفه نظارت بر آن را عهده دار است. کانون وکلای دادگستری یکی از سازمانه‌ای مردم نهاد کشور است که در سال ۱۳۳۱ هجری تحت عنوان سازمان و نهادی مستقل و سازمان یافته معرفی گردید.