دسته‌ها
اخبار

وکالت تهران وکالت در تهران وکیل ملکی-وکیل پرتاک

اگر سختی یا گره یا مشکلی در روند رسیدگی وجود دارد حتما باید آن را با موکل خود به اشتراک بگذارد. علاوه بر این یکی از خصوصیات وکیل حرفه ای این است که حتما مسائل حقوقی و قواعد پیچیده‌ای که ممکن است درک آن‌ها برای موکل سخت باشد را به خوبی برای موکل خود روشن کند. مدارک تحصیلی آقای مهری شامل، کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی، کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی است، همچنین ایشان دوره کارشناسی ارشد حقوق و تجارت بین الملل را گذرانده اند و موفق به اخذ دیپلم رشته آموزش ابتدایی دانش سرای تربیت معلم تهران شده اند. آقای کریمی همچنین سابقه کارشناسی در معاونت حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار، سابقه وکالت در حوزه بانکی، بورس و امور ارزی و سابقه وکالت برای کارگزاری های بورس و فعالان بورس بازار سرمایه داشته اند. با مشاوران حقوقی و یا هماهنگی‌های لازم با شماره دفتر موسسه تماس حاصل فرمایید.

  • دلیل این کار این است که در موسسات حقوقی تعداد وکیل‌های بیشتری فعالیت می‌کنند و می توانند در هر زمینه‌ای چندین وکیل خوب را به شما معرفی کنند.
  • این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند.
  • یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در برخورد با مشکلات حقوقی، مساله انتخاب وکیل است.
  • گروه وکلای یعقوبی با بیش از 10 سال سابقه وکالت و با داشتن وکلای با تجربه ومتخصص در زمینه وکالت در دعاوی کیفری، ملکی و خانواده آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشند.

من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری

احاطه و اشراف کامل به مواد قانونی، اراء وحدت رویه و چگونگی رسیدگی، دادرسی پرونده و مراحل آن. ماهیتوکالتدر هرحالتی (چه به صورت رسمی و یا غیر رسمی) عقدی است جایز. به طورکلی عقود یا لازم‌اند یا جایز، عقود لازم، عقدی است که طرفین حق فسخ قرارداد را ندارد مگر طبق چارچوبی که قانون مشخص کرده است و عقود جایز نیز برعکس عقد لازم است به این صورت که در عقود جایز طرفین می‌توانند به هر دلیلی ، عقد را فسخ نمایند مگر اینکه عقد وکالت از نوع بلاعزل باشد. در صورتی که وکیل تشخیص دهید که مشاوره دقیق پرونده فقط با بررسی مدارک و مستندات امکانپذیر است حتما با رزو و تعیین وقت قبلی به همراه مستندات و مدارک به دفتر مراجعه کنید. 11- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت پترو امید آسیا (سهامی خاص) وابسته به بانک سپه. 5- رئیس اداره حقوقی شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران (سهامی عام) از شرکتهای تابعه گروه بهمن.

سوالات متداول حقوقی:

… باشد با این شرط که در پرونده‌های مالی کمتر از ۵۰ میلیون تومان در محاکم قضایی به عنوان وکیل حاضر شود البته به جز اصل نکاح، طلاق و اثبات نسب و نفی نسب که دیگر محدودیت ۵۰ میلیون تومان برایش در نظر گرفته نمی‌شود. این دسته بعد از قبولی در آزمون باید مراحل مصاحبه را طی کنند می توانند پروانه وکالت دریافت کنند. متعهد شدن یک دفترحقوقی با سابقه موفق ، میزان زیادی به شما در نتیجه موفقیت پرونده کمک می ‌کند.

خیلی از افراد از ما سوال می پرسند که چه موقع باید به سراغ یک وکیل حقوقی در تهران برویم. در چنین مواقعی نیز بهتر است از همان ابتدا به سراغ یک وکیل درجه یک بروید و تمام کار را به او بسپارید. افرادی که قصد انتخاب وکیل پایه یک دادگستری برای سپردن امور حقوقی خود به او را دارند، با استفاده از شاخصه‌هایی که در متن این مقاله ذکر شد می‌توانند اقدام به انتخاب وکیل نمایند. اما راهکارهای لازم برای جستجوی یک وکیل خوب برای قبول وکالت چیست؟ یکی از راه های مورد اعتماد برای انتخاب وکیل خوب انتخاب از راه پرس و جو است.