دسته‌ها
اخبار

وزارت USC کلمه “فیلد” را “ضد سیاه” اعلام می کند – جاناتان تورلی


ما مدت‌هاست در مورد افزایش مقررات و محدودیت‌های گفتاری که در دانشگاه‌های ایالات متحده وجود دارد، از جمله اجباری ، استفاده از ضمایر و ممانعت از استفاده از اصطلاحات دیگر بحث کرده‌ایم. را آ،ین نمونه برگرفته از دانشکده مددکاری اجتماعی سوزان دوورک-پک دانشگاه کالیفرنیای ج،ی است که اعلام کرده است که اصطلاح “میدان” نژادپرستانه و “ضد سیاه پوست” است. بنابراین، نمی تو،د بگویید که قرار است “کار مید،” انجام دهید. بر اساس یادداشت 9 ژانویه، “فیلد” با “عملی” جایگزین می شود. این اطلاعیه توسط دفتر «آموزش مید،»، بلکه «دفتر آموزش عملی» غیرنژادپرستانه اعلام شد. مدرسه توضیح داد:

«در همبستگی با دانشگاه‌های سراسر کشور، هدف ما فقط تغییر زبان نیست، بلکه احترام و تصدیق مشارکت و نفی برتری سفیدپوستان، ایدئولوژی‌های ضد مهاجرت و ضد سیاه‌پوستی است. زبان می‌تواند قدرتمند باشد، و عباراتی مانند «رفتن به میدان» یا «کار مید،» ممکن است برای نوادگان برده‌داری و کارگران مهاجر دلالت‌هایی داشته باشد که خوش‌خیم نیستند… این تغییر با جایگزین ، زب، که می‌تواند از شیوه‌های کار اجتماعی ضد نژادپرستی حمایت کند. به نفع زبان فراگیر، ضد سیاه‌پوستان یا ضد مهاجر تلقی می‌شود.»

هومن دیوید همتی، پزشک متخصص چشم پزشک و دانشمند تحقیقاتی دکترا، آشکارا متحیر شد که متوجه شد او سال‌ها در بحث در مورد کارهای مید، و تمرینات، سخنان نژادپرستانه را منتشر کرده است. او در توییتی نوشت: «امروز، @uscsocialwork این نامه را ارسال کرد و اعلام کرد که دیگر از کلمه «میدان» (مانند «اجرای کار مید،») استفاده نخواهند کرد، زیرا آن را نژادپرستانه می دانند. آیا این نشانه شایستگی یا فضیلت توخالی است؟»

رئیس موقت دانشکده مددکاری اجتماعی سوزان دووراک-پک USC، واسیلیوس پاپادوپولوس، بدون افزودن توضیح بیشتر عجله کرد تا موارد بدیهی را اضافه کند. او به فا، نیوز گفت این تصمیم توسط دفتر آموزش عملی “به دلیل تمایل به توصیف دقیق تر کار آن” گرفته شده است.

برع،، الیزابت آ. گرادی، استاد موقت و معاون ارشد امور آکادمیک، به نظر مشتاق بود که گروه خود را از این جنجال بیدار اخیر دور کند: «دانشگاه فهرستی از کلمات ممنوعه یا دلسرد را ندارد. ما همچنان به استفاده از کلمات – از جمله “میدان” – که به طور دقیق کار و تحقیق ما را در بر می گیرد و توصیف می کند، ادامه خواهیم داد.”

با این حال، مدرسه مددکاری اجتماعی همچنان به جایگزینی کلمه “میدان” به ،وان یک پیروزی دیگر در مبارزه برای “برچیدن سیستم های ظالمانه و تبعیض آمیز” خبر می دهد.

البته، در اینجا ممکن است تغییراتی ایجاد شود، از جمله در این فیلم که به زودی به “Practi، of Dreams” تغییر نام خواهد داد.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/14/practi،-education-usc-department-declares-the-word-field-to-be-anti-black/