دسته‌ها
اخبار

مارتا راداتز از شبکه ABC به دلیل مصاحبه ابوت مورد آتش سوزی قرار گرفت – جاناتان تورلی


YouTube/C-Span

این هفته پس از اینکه مارتا راداتز از ABC، فرماندار حزب جمهوری خواه تگزاس، گرگ ابوت را برای اظهار نظر عمومی در مورد مرزهای باز ج،ی به ،وان دامن زدن به بحران، گرفت، بحث جالبی وجود دارد. راداتز به دلیل ادعای وی مبنی بر اینکه رئیس جمهور جو بایدن هرگز مهاجران را تشویق نکرده است که از مرز عبور کنند مورد انتقاد قرار می گیرد – بی،ه ای که بسیاری به آن اعتراض داشتند که به وضوح نادرست است. با این حال، من بیشتر به جنبه دیگری از سخنان او علاقه مند هستم: اعتراض به زبان ابوت. این نوع اعتراضی است که فرد از یک سیستم رسانه ای ،تی می یابد که در آن روایت قرار است تکراری و یکنواخت باشد.

ابوت از ،ت بایدن انتقاد کرده است “سیاست های مرزی باز” و راداتز بلافاصله در مصاحبه خود به این زبان اعتراض کرد:

شما در مورد دیوار مرزی صحبت می کنید، از مرزهای باز صحبت می کنید، فکر نمی کنم تا به حال از رئیس جمهور بایدن نشنیده باشم که بگوید ما یک مرز باز داریم، بیا. اما افرادی که شنیده ام می گویند این شما هستید، رئیس جمهور سابق ترامپ، ران دیسانتیس هستند. این پیام در مکزیک و فراتر از آن بازتاب می یابد. بنابراین، آنها این پیام را دریافت می کنند که مرز باز است.»

منتقدان بلافاصله اشاره کرد اظهارات گذشته بایدن به ،وان تشویق کننده ظاهراً چنین عبور کنندگان مرزی مورد انتقاد قرار گرفت: «آنها شایسته شنیده شدن هستند. ما همین هستیم. ما ملتی هستیم که می گوییم اگر می خواهید فرار کنید و از ظلم فرار می کنید، بیایید.

آنها همچنین اشاره می کنند که خود راداتز بوده است توسط یکی از عبورکنندگان مرزی گفته شده است که او “اساسا” این سفر را انجام داد زیرا بایدن انتخاب شد.

با این حال، اعتراض به استفاده از زبان واگرا بود که به همان اندازه قابل توجه بود. ABC و دیگر سایت‌های رسانه‌های اصلی به تکرار روایت ،ت بایدن و نادیده گرفتن بحران در مرز ج،ی (تا همین اوا،) متهم شده‌اند. ،، که این موضوع را مطرح می کنند به ،وان بزرگ نمایی یا ابداع بحران محکوم شده اند.

مصاحبه راداتز یادآور این مصاحبه است مصاحبه ،لی استال در سی‌بی‌اس با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، جایی که ترامپ را با اشاره به جاسوسی در این کمپین با اعلام اینکه هیچ مدرکی دال بر چنین جاسوسی وجود ندارد، تعطیل کرد. از قبل شواهد فراو، دال بر چنین جاسوسی وجود داشت، اما استال صرفاً به بینندگان گفت که صحت ندارد.

مصاحبه راداتز دوباره خطر یک رسانه ،تی بالفعل را مطرح می کند که در آن رسانه ها با انتخاب به جای اجبار موضع ،ت را منع، می کنند. اعتراض او این بود که ابوت و دیگران به بحر، اشاره می کنند که ،ت و رسانه های جریان اصلی از چنین اصطلاحاتی استفاده نمی کنند. او به‌،وان یک رو،مه‌نگار، به یک مقام ،تی در یک ایالت مرزی اعتراض می‌کند که در حالی که روزانه هزاران نفر بر فراز مرز او سرازیر می‌شوند، بحران را اعلام می‌کند.

اعتراض Raddatz قابل توجه بود تقریباً شبیه به بحثی است که کاخ سفید بیان کرد. کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: «این اشتباه است که فکر کنیم مرز باز است. باز نیست.» وی افزود: “هر،ی که خلاف این را پیشنهاد کند، به سادگی کار این قاچاقچی، را انجام می دهد که باز هم اطلاعات نادرست را منتشر می کنند که بسیار خطرناک است.”

مشخص نیست که راداتز چه چیزی را پیشنهاد می کند. آیا قرار بود فرماندار تگزاس از واکنش به اعتراض شهرهای مرزی به هجوم گسترده مردم دست بردارد؟ آیا قرار بود او اصرار کند که مرز باز نیست زیرا فیلم‌ها نشان می‌دهند که صدها نفر از مرز عبور می‌کنند؟

راداتز یک رو،مه نگار ماهر است و من برای حرفه او احترام زیادی قائل هستم. همه ما می‌تو،م سؤالات یا نظرات را بد بنویسیم. با این حال، نگر، این است که این مصاحبه در شرایطی رخ داده است که ABC و سایر شبکه‌ها به شدت بحران رو به رشد در مرز را نادیده می‌گیرند.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2022/12/20/abcs-martha-raddatz-under-fire-over-abbott-interview/