دسته‌ها
اخبار

سه شنبه، 16 مه 2023 – چقدر جذاب


«حوادث پارانوئیدی نیاز به معاینه نیومن، فدرال رزرو. Cir. می گوید؛ پرونده های جدید می گویند قاضی 95 ساله “آشفته” است و کارکنان را از خود دور می کند. نیومن دستور داد تا پرونده های پزشکی را ظرف 30 روز منتشر کند. کلسی گریفیس از قانون بلومبرگ دارد این گزارش در دو سفارش (دسترسی اینجا و اینجا) که دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه فدرال امروز صادر شد.

نوشته شده در ساعت 22:20 توسط هوارد باشمن



“دن مک کافری برنده مقدماتی دموکرات ها برای کرسی دادگاه عالی پنسیلو،ا شد”: مارک لوی از آسوشیتدپرس این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:57 توسط هوارد باشمن



قانون‌گذاران کارولینای شمالی به دلیل مخالفت‌های فرماندار، ممنوعیت سقط جنین را تایید ،د. جمهوری خواهان از ا،ریت فوق العاده خود برای تصویب مجدد یک ممنوعیت 12 هفته ای استفاده ،د و وتوی اخیر فرماندار دموکرات بر این لایحه را نادیده گرفتند. کیت کلی از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:54 توسط هوارد باشمن



“اطلاعات بیشتر در مورد قانون 41 رد دعوا و دعاوی: دایره یازدهم معتقد است که شاکیان می توانند داوطلبانه فقط کل دعوا را رد کنند، صرف نظر از اینکه از قانون 41(a)(1) یا (2) استفاده می کنند.” برایان لامون دارد این پست در وبلاگ “تصمیمات نهایی” خود.

نوشته شده در 21:48 توسط هوارد باشمن



گزارش می‌گوید: «رنگین پوستان و ،ن در دادگاه‌های عالی ایالتی کمتر نماینده دارند». نیکل تری الیس از CNN است این گزارش.

می تو،د به گزارش به روز مرکز برنان دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 20:55 توسط هوارد باشمن



“برهان های شفاهی سلاح های تهاجمی که در دادگاه عالی ایلینوی شنیده شد”: پاتریک کک از مجله ایالتی-رجیستر اسپرینگفیلد، ایلینوی این گزارش.

و دیو برنز از سرویس اخبار دادگاه گزارش می دهد که “ممنوعیت سلاح های تهاجمی ایلینویز به دادگاه عالی ایالتی می رود. علاوه بر پرونده ایالتی، چندین چالش فدرال برای این ممنوعیت نیز در انتظار است

نوشته شده در 20:52 توسط هوارد باشمن



چگونه یک قانون 150 ساله علیه هرزگی کلیدی برای مبارزه با سقط جنین شد. قانون کامستاک، که به‌خاطر یک جنگجوی صلیبی اخلاق عمومی در مأموریت «ضدعفونی ،» ایالات متحده در دهه 1870 نامگذاری شد، در نبرد سقط جنین و قرص‌ها بازمی‌گردد. امیلی بازلون از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:44 توسط هوارد باشمن



“چرا دادگاه باید مهم ترین پرونده سال را رد کند (مور علیه هارپر)”: اریک سگال دارد این پست وبلاگ در “Dorf on Law”

نوشته شده در 1:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“کتاب جدید به بررسی چگونگی استفاده دیوان عالی از “دکتر سایه” خود برای تغییر قانون می پردازد.” دوان کول از CNN دارد این گزارش.

اد پیلکینگتون از گاردین گزارش می دهد کهکتاب می‌گوید دادگاه عالی ایالات متحده دستور کار جناح راست را از طریق “دکتر سایه” دنبال می‌کند. استیو ولدک می‌گوید ا،ریت محافظه‌کار با دستورات بدون امضا در مورد مذهب، سقط جنین و موارد دیگر، نظارت عمومی را دور می‌زنند.

و تگزاس استاندارد مصاحبه ای با ،وان “چگونه داک سایه در حال تغییر عدالت در دیوان عالی کشور است

نوشته شده در 1:33 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«حکومت لامونت در کنار نامزد دادگاه عالی CT می ایستد، زیرا او با انتقاد از حمایت امی ، بارت مواجه می شود. کن دی،ون از گرینویچ تایم دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«گذشته وحشیانه و آینده نامشخص فرزندخواندگی های بومی: قانون رفاه کودکان هند در سال 1978 به دنبال نگه داشتن کودکان بومی در جوامع قبیله ای بود. دیوان عالی ممکن است این بهار را تغییر دهد.» گابریل گلیزر خواهد داشت این مقاله در این شماره یکشنبه آینده مجله نیویورک تایمز.

نوشته شده در 1:25 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



مبارزه با قرص سقط جنین توسط یکی از محافظه‌کارترین دادگاه‌های کشور شنیده می‌شود. دادگاه استیناف حوزه پنجم ایالات متحده مدت‌هاست که در مرکز چالش‌های برجسته قرار داشته و موجی از منصوبان ترامپ، آن را به لبه اصلی تصمیم‌های سیاسی قدرتمند سوق داده است». ابی ون سیکل از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در 1:22 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«کلارنس توماس منتقد بررسی اخلاقی برای حضور در مجلس سنا. قاضی مارک وولف رسیدگی قضایی به شکایات را زیر سوال برد. قوه قضاییه از به اشتراک گذاشتن برخی سوابق با کمیته سنا خودداری کرد. Zoe Tillman از Bloomberg News دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:18 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«سقط جنین در کارولینای شمالی ممکن است به یک رأی واحد بستگی داشته باشد. پس از تصویب یک ممنوعیت 12 هفته ای توسط مجلس قانونگذاری تحت رهبری جمهوری خواهان، فرماندار دموکرات این لایحه را وتو کرد. جمهوری خواهان می توانند آن را زیر پا بگذارند، اگر همه اعضای آنها متحد بمانند. کیت کلی از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:15 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“مسابقه برای 4 کرسی دادگاه، از جمله 1 کرسی در دادگاه عالی، منجر به رای گیری اولیه پنسیلو،ا در سراسر ایالت می شود”: مارک لوی از آسوشیتدپرس این گزارش.

و Fredreka Sc،uten از CNN گزارش می دهد که “انتخابات مقدماتی دادگاه عالی پنسیلو،ا می‌تواند سرنخ‌هایی در مورد جهت‌گیری حزب جمهوری‌خواه در میدان نبرد کلیدی ریاست‌جمهوری ارائه دهد.

نوشته شده در 1:12 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/16/#204334