دسته‌ها
اخبار

رئیس کمیته فرعی مالکیت معنوی




ا،ر اقدامات در مجلس نمایندگان در کمیته ها و کمیته های فرعی آغاز می شود. در چندین دوره گذشته، قو،ن قانون ثبت اختراع و نظارت USPTO در درجه اول توسط کمیته قضایی، و به ویژه کمیته فرعی دادگاه ها، مالکیت م،وی و اینترنت، با رئیس کمیته فرعی اغلب بحث و پیشنهادات را هدایت می کند.

همانطور که جمهوری خواهان مسئولیت مجلس را بر عهده می گیرند، رئیس جدید (همراه با رئیس قوه قضاییه) باید یک رئیس کمیته فرعی IP را نیز نامگذاری کند. دو نامزد پیشرو وجود دارد:

  • نماینده دارل عیسی، یک جمهوریخواه از سن دیگو، کالیفرنیا. و
  • نماینده توماس ماسی، یک جمهوری خواه اهل کنتاکی شمالی.

عیسی و ماسی هر دو اعضای کمیته قضایی غیرسنتی هستند، زیرا هیچکدام وکیل نیستند. با این حال، هر یک از آنها تجربه زیادی در الکترونیک و ایجاد محصولات و ثبت اختراع دارند. عیسی سوالات بزرگی می پرسد و یک ناظر آژانس قدرتمند است. اما، ماسی ،ی است که واقعاً به ثبت اختراع به ،وان ،صری از یک سیستم قوی حقوق مالکیت آزادیخواهانه اعتقاد دارد. در روزهای اخیر، USInventor علیه نماینده عیسی لابی کرده است و به من نشان داده است که به شدت از نماینده M،ie حمایت خواهد کرد.

به یاد دارم که اولین بار در اوایل دهه 1990 صدای نماینده عیسی را در سیستم های هشدار خودرو شنیدم که می گفت: “محافظت شده توسط Viper، عقب بایست.” اما، این اختراعات M،ie هستند که به ویژه جالب هستند، که بیشتر آنها بر مک،سم های بازخورد لمسی تمرکز دارند.





منبع: https://patentlyo.com/patent/2023/01/intellectual-property-subcommittee.html