دسته‌ها
اخبار

حقوق دانش آموزان در مدرسه – FindLaw


آیا تا به حال در مدرسه دچار مشکل شده‌اید و فکر کرده‌اید: «یک دقیقه صبر کنید، آیا من اینجا حقوقی ندارم؟» دادگاه عالی ایالات متحده زم، که حکم داد دانش‌آموز، مانند شما از حقوق قانونی خود در دروازه مدرسه نمی‌گذرند بهترین حرف را زد. هنوز احساس میهن پرستی می کنید؟

شما به ،وان یک دانش آموز، حقوق فردی خاصی را تحت قانون اساسی ایالات متحده در مدرسه و فعالیت های مدرسه حفظ می کنید. قو،ن فدرال و قو،ن ایالتی نیز از دانش آموزان حمایت می کند. مناطق مدرسه محلی باید اطمینان حاصل کنند که سیاست های مدرسه آنها از آزادی های مدنی شما نیز محافظت می کند.

وقتی در مدرسه هستید دقیقاً چه حقوقی دارید؟ از پیمایش در رسانه های اجتماعی دست بکشید و یادداشت برداری کنید. ما 411 را در مورد حقوق اساسی شما به ،وان دانشجو داریم.

اصلاحیه اول حق آزادی بیان

منشور حقوق از 10 اصلاحیه اول قانون اساسی ایالات متحده تشکیل شده است (اما شما قبلاً این را می دانستید، درست است؟)، از جمله متمم اول.

در سال 1969، دیوان عالی تصمیم گرفت که اصلاحیه اول حق آزادی بیان برای دانش آموزان مدارس ،تی در این پرونده اعمال می شود. Tinker v. راهبان. در آن پرونده، سه دانش‌آموز به دلیل بستن بازوبند مشکی به دبیرستان خود در اعتراض به جنگ ویتنام، تعلیق شدند. دادگاه حکم داد که تظاهرات آن‌ها تحت حمایت‌های آزادی بیان متمم اول و دستورالعمل‌هایی برای تعیین اینکه چه زم، سخنر، دانش‌آموز محافظت می‌شود، قرار دارد.

پس دانشجویان، تا زم، که گفتار، بیان یا عقیده شما خللی در تحصیل شما ایجاد نکند و یا مزاحم حقوق سایر دانش آموزان نباشد، محفوظ است.

اصلاحیه چهارم حق حفظ حریم خصوصی

دانش‌آموزان در مدارس ،تی دارای حق حفظ حریم خصوصی در اصلاحیه چهارم هستند که از آنها در برابر جستجوها و تشنج‌های غیرمنطقی محافظت می‌کند. خارج از مدرسه، این حق متمم چهارم معمولاً به این م،ی است که افسران پلیس نمی توانند جستجو را انجام دهند مگر اینکه علت و حکمی محتمل داشته باشند. با این حال، از آنجایی که مدارس نیاز ویژه ای به ارائه یک محیط آموزشی امن دارند، برای مدرسه آسان تر است که جستجوی دانش آموزان را توجیه کند.

اگر مدیران مدرسه بخواهند شما را بازرسی کنند، یا اگر بخواهند افسر منابع مدرسه شما را بازرسی کنند، باید “مشکوک معقول” داشته باشند. برای اثبات این موضوع، مدرسه شما باید نشان دهد که:

  • دلایل منطقی دارد که جستجو شواهدی را ارائه می دهد که شما یک قانون مدرسه را زیر پا گذاشته اید
  • اینکه چگونه آنها شما را به طور منطقی جستجو می کنند با هدف آنها مرتبط است و بیش از حد شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد

به طور خلاصه، این بدان م،ی است که جستجو هنوز باید محترمانه باشد، و مسئولان مدرسه نمی توانند فقط دانش آموزان را جستجو کنند زیرا آنها دوست دارند.

اصلاحیه چهاردهم حقوق

دانش‌آموزان در مدارس ،تی همچنین از حقوق متمم 14 برای حمایت برابر و روند قانونی برخوردار هستند. در سال 1954، دادگاه عالی تصمیم گرفت که همه دانش‌آموزان از حق برابر در آموزش عمومی برخوردار باشند براون در مقابل هیئت آموزش و پرورش. اوه، و واقعیت جالب! شاکیان در رنگ قهوه ای توسط تورگود مارشال که اولین قاضی دادگاه عالی سیاهپوست شد، نمایندگی شد. با وجود اینکه تصمیم دادگاه در آن زمان در مورد منع جداسازی در مدارس بود، اما امروزه به روش های مختلف از حقوق شما حمایت می کند.

بند حفاظتی برابر

تحت بند حفاظت برابر، با همه دانش آموزان باید ی،ان رفتار شود. این بدان م،ی است که مدرسه شما نمی تواند بر اساس مواردی مانند نژاد و قومیت شما علیه شما تبعیض قائل شود. دانش آموزان همچنین از رفتار نابرابر بر اساس ،ت محافظت می شوند ،وان نهم از اصلاحات آموزش و پرورش 1972 (به اختصار ،وان IX شناخته می شود).

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که دفتر حقوق مدنی و، آموزش ایالات متحده این کار را انجام داده است ،وان نهم را برای منع تبعیض تفسیر کرد بر اساس گرایش ، یا هویت ، دانش آموز.

بند روند مقرر

بند فرآیند مقرر اساساً تضمین قانون اساسی شما برای دریافت رفتار منصفانه در مدرسه است. در سال 1975، دادگاه عالی یک بار دیگر برای دانشجویان تشدید شد. به یاد دارید که چگونه همه دانش آموزان حق تحصیل دارند؟ خوب، در Goss v. لوپز، دادگاه عالی تمدید حقوق مربوط به دادرسی به دانش آموزان تعلیق در مدارس ،تی اگر مقامات مدرسه قصد دارند شما را از حق تحصیل محروم کنند، معمولاً با تعلیق یا ا،اج، شما باید از حمایت‌های مربوطه برخوردار شوید. برای برآوردن ا،امات روند قانونی، مدرسه شما باید:

  • به شما در مورد تخلف ادعا شده و مجازات پیشنهادی اطلاع دهید
  • شواهد جرم ادعایی خود را برای شما توضیح دهید
  • به شما این فرصت را می دهد تا جنبه خود را از داستان ارائه دهید

اگر در نهایت تعلیق یا ا،اج شدید، مدرسه شما باید خط مشی‌های رویه‌ای داشته باشد که به شما امکان می‌دهد برای مجازات به سرپرست منطقه مدرسه یا هیئت مدرسه خود اعتراض کنید. این بدان م،است که شما و خانواده‌تان می‌تو،د وکیلی استخدام کنید که بتواند برای شما نیز صحبت کند.

در هفته‌های آتی در پست‌های وبلاگ همه این محافظت‌ها را بیشتر توضیح خواهیم داد! گوش به زنگ باشید!

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/findlaw-for-teens/students-rights-at-sc،ol/