دسته‌ها
اخبار

“بهترین” وکیل پایه یک دادگستری تهران : 02147783 عدل ایرانیان-وکیل پرتاک

با توجه به اینکه موضوع دعاوی ملکی اهمیت زیادی دارد و تصمیمات مهم و سرنوشت ساز در دعاوی مربوط به املاک و مستغلات، بهتر است هر یک از طرفین برای جلوگیری از ضایع شدن حق خود و دیگری از یک وکیل ملکی کمک بگیرند. که در قسمت تماس با ما می توانید اطلاعات ارتباط با موسسه صلح صدرا را مشاهده نمایید. زیرا با توجه به تغییرات حتی اندک که معمولا در قوانین انجام می شود.

بنابراین وکلای باتجربه، با صرف کمترین زمان می‌توانند راه حل مناسب موکل خود را یافته و به وی در حل دعوا کمک نمایید. این شخص می‌تواند پرونده‌هایی با موضوعات مختلف بدون هیچ محدودیتی در پذیرش آنها ، قبول کرده و پیگیری و بررسی نماید و با وجدان و صداقت کار سعی در ایجاد عدالت داشته باشد تا حق هیچ انسانی ضایع نشود. در صورتی که در غرب تهران زندگی می کنید و نیازبه وکیل در غرب تهران دارید می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس و یا با تعیین وقت قبلی به نشانی فلکه دوم صادقیه، مجتمع تجاری طلا ، طبقه 5 واحد 4 مراجعه نمائید. 10- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت هلدینگ گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (سهامی عام) وابسته به بانک سپه. 7 – مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت گواه (سهامی خاص) از شرکتهای تابعه ایران خودرو.

در این موارد به دادگاه ها و یا شورای حل اختلاف برای حل مشکلات و یا داوری در قراردادهای ملکی نیاز است. خانم مشفق از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در سال 1382 موفق به کسب رتبه 7 در آزمون ورودی کانون وکلا شدند. ایشان از سال 1385 به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار هستند همچنین مسلط به زبان انگلیسی در مکاتبه و محاوره می باشند. حدود 600 پرونده در زمینه های دعاوی کیفری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی توسط ایشان حل شده. فعالیت تخصصی ایشان بر روی پرونده های کشتیرانی در زمینه حقوق دریایی و حمل و نقل بین الملی است. خانم مونا ترابی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 10 سال سابقه موفق دارند و می توان گفت که از موفق ترین وکلای ایرانی هستند.

  • امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل در تهران یاری کنیم.
  • در مواردی موکل درجیح میدهد که از وکیل خانم جهت حل پرونده کمک بگیرید… خب هیچ ایرادی ندارد… معمولا افرادی که قصد طلاق دارند از وکیل خانم استفاده میکنند… موسسه حقوقی آسایش گستران با اختیار داشتن وکلای خانم این امکان را میدهد تا موکل در انتخاب وکیل راحت تر تصمیم بگیرد.
  • ایشان همچنین به ارائه انواع خدمات حقوقی به صاحبان کسب و کارها می پردازند و دانشی که در زمینه حقوق و قانون کسب کرده اند در اختیار متقاضیان قرار می دهند.
  • ایشان حقوقدان، عضو سابق هیئت علمی مرکز، رئیس سابق دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، عضو سابق شورای نگهبان، مدیر و مسئول مجله حقوقی دفتر خدمات حقوق بین الملل، مدیر و مسئول انجمن ایرانی، مدیر و مسئول داوری و … بوده اند.

ایشان کارشناس ارشد حقوق خصوصی هستند و مجموعه ای قوی دارند که به حل پرونده های کیفری، ملکی و … می پردازند. آقای چشمی دارای 16 سال سابقه وکالت و دفاع از پرونده های خانواده، کیفری، ثبتی، تجاری است. ایشان همچنین به ارائه انواع خدمات حقوقی به صاحبان کسب و کارها می پردازند و دانشی که در زمینه حقوق و قانون کسب کرده اند در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

مطابق با قانون مجازات اسلامی هیچ گونه عملی جرم نیست مگر این که قانون گذار آن عمل را تحت عنوان جرم شناخته باشد و برای آن مجازات در نظر گرفته باشد. در مواردی اشخاص با نهاد ها و یا حتی سازمانی مشکل ملکی پیدا می کنند. یکی از مهم ترین و رایج ترین دعاوی در محاکم قضایی دعاوی مرتبط به املاک و مستغلات مانند مسکونی، تجاری و با اداری است. مواد مخدر به موادی گفته می شود که دارای یک سری ترکیبات شیمیایی هستند که سیستم عصبی بدن انسان مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می ‌دهد و فرد به این مواد وابستگی پیدا می‌ کند.

بهترین وکیل تهران چه ویژگی‌ و چه وظایفی دارد؟

در این مدت ارائه مناسب این خدمات، استقبال کم نظیر مراجعه کنندگان، دانشجویان حقوق، همکاران و صاحب نظران را به دنبال داشته. اعضای این گروه متشکل از وکلا و کارشناسان متخصصی است که مورد تایید مدیریت می باشند. مخاطبین می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر وکلا، از طریق طرح سوال حقوقی در سایت، تلفنی و سایر راه های ارتباطی آنلاین پرسش های خود را مطرح و از تجربیات و تخصص وکلا و کارشناسان مربوطه، استفاده نمایند. از سویی وکلا نیز می توانند از امکان معرفی خود و ارائه ی خدمات حقوقی در سراسر ایران و جهان، بهره مند شوند .

تحقیق در مورد اطلاعات، تهیه اسناد و اطلاعات، واسطه اختلافات و ارائه مشاوره حقوقی به مشتری در مورد حقوق قانونی آنها، فقط به برخی از مسئولیت ها بستگی به حوزه قانون دارد. دوست خوبم من اکثر این وکلا رو میشناسم و با برخی هم در جلساتی بودم. نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه. نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه.

ارتباط آنلاین با بهترین وکیل

بعد از این که روند قانونی نحوه جدا شدن را بهش گفتم.، یک اضطراب خاصی درصورت موکلم مشاهده کردم. بعد از این که موضوع را ازش پرسیدم به من گفت دوستم 3 ماه پیش از همسرش جدا شدش ولی وقتی به دفتر خانه برای ثبت طلاق رفتند به دلیل عدم وجود شهود دفترخانه طلاق ثبت نکرد که همین امر منجر به یک مشکلاتی بعدا برای دوستم شدش. من هم چنین مشکلی دارم و میترسم این مشکل برای من هم به وجود بیاد. مشاوره حقوقی تلفنی دارای محدودیت‌های زمانی و فیزیکی نیست و هر یک از متقاضیان خدمات حقوقی می‌توانند در هر لحظه با تماس تلفنی از وکلا و مشاورین مجرب مشاوره دریافت کنند.

کلیه اشخاص بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری می‌توانند شکایات خود به مراجع قضایی ارائه داده و همچنین قادر به دفاع از حقوق خود در برابر تضییع آن است. اما این نکته را بدانید که درصد پیروزی آن‌ها بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری بسیار کمتر از هنگامی است که وکیل پایه یک دادگستری از آن‌ها در مقابل طرف دعوا دفاع کند. وکلای پایه یک دادگستری که با صداقت و وجدان کاری، امور موکلین خود را به سرانجام می‌رسانند، به نحوی مانع از ضایع شدن حقوق انسان نیز می‌شوند که این مهم دارای پیامد‌هایی بسیار خوبی در جامعه است. دعاوی کیفری یکی از مهمترین و پیچیده‌ترین دعاوی مطرح شده در دادسرا هستند که وکیل پایه یک دادگستری می‌بایست حتما با تخصص کامل در این پرونده ها وارد شود.

وکیل حقوقی

موسسه حقوقی فرهنگ تفاهم در راستای احقاق حقوق شما با همکاری وکلای متخصص پایه یک دادگستری در همه زمینه‌های حقوقی حاضر به ارائه خدمات مربوطه می‌باشد. در گروه وکلای یعقوبی معرفی وکیل بر اساس نوع پرونده انجام می شود. زیرا، وسعت پرونده های قضایی در محاکم به گونه ای است که یک وکیل نمی تواند در همه موضوعات تخصص و تبحر و مهم تر اینکه تجربه داشته باشد.