دسته‌ها
اخبار

اگر زیر 18 سال در حال دزدی از مغازه گرفتار شوید چه اتفاقی می افتد؟


آمارها نشان می دهد که ا،ر دزدی ها توسط نوجوانان انجام می شود. ممکن است به نظر برسد که دزدی از مغازه یک تخلف جزئی است و مشکل بزرگی نیست. به هر حال، فروشگاه ها چیزهای زیادی دارند، بنابراین گرفتن “کالا” از یک تجارت بزرگ واقعاً به ،ی آسیب نمی رساند. هیچ ، حتی متوجه نمی شود، درست است؟

جرم دزدی از مغازه، چه از یک فروشگاه بزرگ یا یک مغازه کوچک محلی، گاهی اوقات می تواند منجر به اتهامات جنایی جدی شود. حتی اگر ،دسال هستید، قو،ن کیفری برای دزدی از مغازه اعمال می شود.

دزدی مغازه چیست؟

قو،ن دزدی مغازه در ایالت‌ها متفاوت است، اما معمولاً در بخش قانون جزایی قو،ن ایالتی تحت جرایم سرقت یا سرقت قرار می‌گیرند. اگرچه اتهام سرقت مغازه نوعی اتهام سرقت است، اما می‌تواند شامل ا،امات و مجازات‌های خاصی باشد که آن را از سرقت جزئی یا سرقت بزرگ متمایز می‌کند.

برای خواندن این داستان به صورت طنز، روی تصویر زیر کلیک کنید!

دزدی از مغازه عموماً شامل گرفتن عمدی اقلام یا اموالی است که برای فروش به نمایش گذاشته شده است بدون پرداخت هزینه. شما همچنان در حال دزدی هستید حتی اگر ،ی را “دزدی” نکنید، اما فقط سعی می کنید یواشکی چیزی را از فروشگاه بردارید.

«عدم پرداخت» می‌تواند شامل مواردی بیش از پنهان ، اقلام یا دارایی و ،وج از فروشگاه بدون پرداخت باشد. نمونه‌های دیگری که ممکن است واجد شرایط عدم پرداخت باشند عبارتند از:

  • تغییر قیمت (تغییر بر،ب قیمت)
  • ،یب اقلام برای جلوگیری از پرداخت هزینه برای هر یک به صورت جداگانه
  • هزینه ،ید به شخص دیگری بدون اجازه او

ایالت ها روش های متفاوتی برای متمایز ساختن دزدی از مغازه از سایر انواع هزینه های سرقت و سرقت دارند، بنابراین باید قو،ن ایالت خود را بررسی کنید تا بد،د که ایالت چه ،اصر یا ا،اماتی را برای محکوم ، شما به دزدی مغازه باید ثابت کند.

اگر در حال دزدی از مغازه گرفتار شوم چه اتفاقی می افتد؟

اگر دستگیر شدید و فروشگاه می‌خواهد اتهامی را مطرح کند، برخی از ایالت‌ها به فروشگاه اجازه می‌دهند تا زم، که افسران پلیس یا مجری قانون برسند، اگر «دلیل احتمالی» وجود داشته باشد که شما مرتکب جرم شده‌اید، شما را بازداشت کند.

شدت جرم تعیین می کند که آیا شما به جنحه یا جنایت متهم شده اید و به ویژگی های جرم بستگی دارد. پرونده دزدی از مغازه علیه یک بزرگسال در دادگاه کیفری رسیدگی می شود، اما روند قانونی برای یک ،دسال معمولاً در دادگاه اطفال انجام می شود.

دزدی مغازه توسط یک ،دسال در جایی که دادرسی در سیستم قضایی اطفال و نوجوانان انجام می شود یک “عمل بزهکاری” تلقی می شود. به جای محاکمه، افراد زیر سن قانونی در جلسه قضاوت شرکت می کنند تا مشخص شود آیا آنها مرتکب عمل بزهکارانه شده اند یا خیر. شما همچنان حق دارید از طرف یک دادگاه وکالت داشته باشید. وکیل م،ع جنایی

مجازات های دزدی از مغازه برای نوجوانان چیست؟

بر خلاف سیستم عدالت کیفری، که در آن تمرکز بر مجازات بزرگسالان به دلیل محکومیت سرقت مغازه است، هدف دادگاه اطفال آموزش و اصلاح یک ،دسال است. مجازات ها می تواند به این بستگی داشته باشد که آیا اولین باری است که از شما متهم می شود یا یک مجرم تکراری هستید.

دادگاه های اطفال و نوجوانان اغلب به افراد زیر سن قانونی اجازه می دهند برای اولین جرم در برنامه انحراف شرکت کنند. این می تواند شامل گذراندن یک دوره آموزشی در مورد دزدی از مغازه، شرکت در خدمات اجتماعی، حضور منظم در مدرسه و حفظ معدل معین باشد. انواع دیگر مجازات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • حکم به پرداخت رد مال مسروقه
  • مشروط شدن نوجوانان
  • مشاوره
  • تعلیق گواهینامه رانندگی

برای دزدی شدید یا جنایت از مغازه که در آن یک بزرگسال احتمالاً به حبس محکوم می شود، دادگاه می تواند حکم به قرار دادن در یک مرکز یا برنامه بازداشت نوجوانان بدهد.

اگر در سنین ،دسالی مرتکب یک جرم کیفری شده اید، ممکن است پس از گذراندن دوران محکومیت، همچنان بتو،د سابقه کیفری خود را حذف کنید. اگر به مشاوره حقوقی نیاز دارید، یک وکیل م،ع جنایی پیدا کنید در منطقه شما.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/what-happens-if-youre-caught-s،plifting-under-18/