دسته‌ها
اخبار

کارگر پست از دادگاه درخواست می کند تا آزمون طولانی مدت برای اسکان مذهبی را انجام دهد – جاناتان تورلی


دیوان عالی کشور دارد گواهی صادر شده است در یک مورد بالقوه عمده در مورد اعمال آزادانه دین. گراف در مقابل دی جوی جرالد گراف، کارگر پست مسیحی انجیلی، مدعی است که سرویس پست ایالات متحده (USPS) او را مجبور به ، شغل خود کرده است، زیرا او به دلیل ایمانش از کار ، در روزهای یکشنبه امتناع می‌کند. این پرونده می تواند حکم قبلی را لغو کند یا مجدداً تأیید کند TWA علیه هاردیسون، که بیان می کرد که کارفرمایان نیازی به ارائه مسکن مذهبی ندارند اگر انجام این کار باعث ایجاد “مشکل بی مورد” برای ،ب و کار شود.

گروف یک مسیحی انجیلی و ناظر یکشنبه شنبه است که از سال 2012 برای USPS کار می کرد. کارکنان پست باید به دلیل تحویل آ، هفته در شیفت های یکشنبه بپردازند – تعهدی که بر اساس توافق نامه دسته جمعی آنها پذیرفته شده است. این درگیری در سال 2013 زم، که USPS در سال 2013 با آمازون توافق نامه ای برای تحویل بسته ها در روزهای یکشنبه و تعطیلات امضا کرد، افزایش یافت.

به گراف اجازه داده شد با شیفت‌های اضافی در طول هفته و یافتن جایگزین‌هایی برای شیفت‌های یکشنبه‌اش، درگیری را حل کند. او همچنین ترتیب داد که بدون تحویل یکشنبه به اداره پست دیگری منتقل شود، اما بعداً آن اداره پست نیز تحویل یکشنبه را آغاز کرد.

وقتی گروف نتوانست جایگزینی پیدا کند و روزهای کاری یکشنبه را از دست داد، با افزایش حجم کار در اداره پست، درگیری ها توسط گروف به اوج رسید. او به دلیل امتناع از کار، بارها مورد مجازات انضباطی قرار گرفت. USPS در حال حرکت برای خاتمه دادن به او بود که او استعفا داد و بر اساس دو دلیل اقدام برای تبعیض مذهبی تحت ،وان هفتم قانون حقوق مدنی 1964: (1) رفتار متفاوت و (2) عدم انطباق با اعتقادات مذهبی.

دادگاه محاکمه و بخش سوم برای خدمات پستی تحت حکم قرار دادند هاردیسون این مدار سوم استدلال کرد که انطباق با چنین خواسته هایی بیش از حداقل هزینه را تحمیل می کند هاردیسون و بنابراین طبق قانون اساسی ا،امی نبود.

پیشنهاد گروف برای معافیت از کار یکشنبه باعث سختی های نابجا خواهد شد. معافیت گراف از کار در روزهای یکشنبه بیش از هزینه کمتری را برای USPS به همراه داشت، زیرا در واقع به همکارانش تحمیل شد، محل کار و گردش کار را مختل کرد و روحیه کارکنان را در اداره پست هالتوود و مرکز ان، لن،تر کاهش داد. … چون گروف یکشنبه ها کار نمی کرد، فقط سه نفر باقی ماندند که می توانستند یکشنبه ها در فصل اوج کار کنند. پس از مجروح شدن یکی از RCA که برای گروف پوشش می داد، تنها مدیر پست هلتوود و بقیه RCA برای کار در شیفت یکشنبه در دسترس بودند. این فشار زیادی بر پرسنل اداره پست هولت‌وود وارد کرد و حتی منجر به تحویل پست‌ها توسط مدیر پست در روزهای یکشنبه شد…

در هاب، غیبت های گروف نیز بر عملیات و روحیه تأثیر داشت. ناظر هاب شهادت داد که غیبت گروف تحویل به موقع را دشوارتر می کند و حامل ها مجبور بودند نامه های بیشتری را تحویل دهند. همانطور که در اداره پست هالتوود، غیبت گروف نیز تأثیر منفی بر روحیه RCAs در مرکز داشت و منجر به شکایت اتحادیه شد. به گفته مدیریت، اجازه دادن به گراف برای تعویض شیفت تنها راه حلی بود که بر عملیات تأثیر نمی گذاشت و معافیت او از چرخش باعث می شد که سایر کارمندان «این کار را انجام دهند.[ing] بیش از سهم آنها از کارهای سنگین.» JA218; همچنین نگاه کنید به JA468, 492, 599. بنابراین، غیبت های گروف باعث شد، و معافیت گروف از کار یکشنبه همچنان باعث سختی بی مورد می شود.

در او دادخواست، گروف اکنون به دنبال داشتن آن است هاردیسون آزمون توسط دادگاه رد شد

“[A] نیم قرن پیش، یک اصلاحیه ،وان هفتم ا،ام کرد که کارفرمایان باید به طور معقولی با اعمال مذهبی کارمندان موافقت کنند، مگر اینکه انجام این کار باعث ایجاد “مشکل ناروا در اداره تجارت کارفرما” شود. 42 USC § 2000e (j). اما تنها چند سال بعد، این دادگاه این حمایت‌های حیاتی را در حکمی کاملاً جدا از متن قانونی لغو کرد و اعلام کرد که کارفرمایان می‌توانند تسهیلات مذهبی را که «هزینه‌ای بیش از حداقل» را تحمیل می‌کنند، رد کنند. Trans World Airlines, Inc. v. Hardison, 432 US 63, 84 (1977). قاضی مارشال متهم کرد که این استاندارد «ما[de] یک تمس،» از ،وان VII، id. در 88 (مقاله مخالف)، و سه قاضی فعلی خواستار تجدید نظر در آن پس از عجله شده اند. این پرونده این فرصت را فراهم می کند.»

در هر صورت این مورد پیش می رود (رد یا تأیید مجدد هاردیسون) از نظر ا،ریتی که قبلاً در دو سال گذشته اقتدار جدید گسترده ای را صادر کرده است، دارای یک مورد اصلی بند دینی است، از جمله کندی علیه ناحیه مدرسه برمرتون، ایجاد تسهیلات بیشتر برای ورزش مذهبی دادگاه می‌تواند استاندارد کمترین حد را خیلی پایین بیاورد و پرونده را برای بررسی تحت یک استاندارد جدید و سازگارتر بازگرداند.

این پرونده به پرونده‌ای اضافه می‌کند که در حال حاضر به شدت مملو از پرونده‌های بالقوه دگرگون‌کننده در حوزه‌هایی از آزادی بیان گرفته تا ورزش آزاد گرفته تا پذیرش در کالج و قانون کپی‌رایت است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/16/supreme-court-takes-major-religion-case-postal-worker-asks-court-to-toss-long-standing-test-for-religious-accommodation/