دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل مشهد را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】️-وکیل پرتاک

آقای عباس شفیعی از وکلای پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری در شهر مشهد هستند. دارای مدرک کارشناسی حقوق جزا و جرم شناسی و سوابق متعددی در پرونده های کیفری می باشند. ایشان از وکلای باانصاف در دریافت حق الوکاله بوده و بهترین راهنمایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند.

  • شما می‌توانید از سه راه تلفنی، حضوری و آنلاین با وکیل خود ارتباط برقرار کنید.
  • یک وکیل باید به نظام حقوقی و کسانی که به آن خدمت می کنند، از جمله قضات، سایر وکلا و مقامات دولتی احترام بگذارد.
  • بنابراین خیلی به توصیه افراد بدون تجربه توجه نکنید و پیش از کمک گرفتن از یک وکیل، حتما تحقیقات لازم را از منابع معتبر در مورد سوابق کاری او انجام دهید.
  • خواهد شد که باید فضایی امن و مطمئن برای موکل باشد تا بتواند با خیال آسوده مشکل خود را بیان نماید و اسناد خود را در اختیاروکیل پایه یک دادگستری قرار دهد .
  • اینجانب سیدفرهاد حسینی مقدم وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کنم که در حداقل زمان ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش برسید.

افزایش شمول و تعداد دعاوی خانوادگی در دادگاه ها نیز بیانگر این موضوع است که کانون خانواده نیازمند حمایت های ویژه ای نیز می باشد. حجم انبوهی از دعاوی موجود در دادگاه ها را دعاوی خانواده تشکیل می دهند. قبل از بیان هر مطلبی بهتر است بدانید که تشکیل خانواده و داشتن یک زندگی مشترک این روزها در جامعه‌ ما که سرشار از آسیب و ناهنجاری می باشد، مقداری سخت و مشکل شده‌ است.

وکیل حرفه ای دعوای حقوقی

سعی کنید وکیلی را برای حل پرونده خود انتخاب کنید که وجدان و تجربه کاری مناسبی داشته باشد. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. در بعضی از پرونده های کیفری داشتن وکیل الزامی می باشد، و دادگاه میتواند در صورتی که متهم قادر به اخذ وکیل نباشد، برای وی درخواست وکیل رایگان نماید، حال اگر وکیل تسخیری انتخاب شده را نمی خواهید یا خواهان تغییر وکیل اتخاذ شده می باشید، با ارسال لایحه درخواست رد وکیل تسخیری، این امر قابل اجرا می باشد. یکی از سخت‌ترین انواع پرونده ها، پرونده‌ی کیفری است که باید حتما برای آن از وکیل‌های با مهارت و با سابقه کاری بالا کمک بگیرید. پرونده کیفری شامل رابطه نامشروع، کلاهبرداری، مواد مخدر، ضرب و جرح، تهدید و توهین، جعل، خیانت در امانت، دیه، سرقت و غیره است.

شماره تماس

علی ابراهیمی ‌مهر نیز به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شده که از سال 1393، کار وکالت خود را شروع کرده است. این وکیل پایه یک دادگستری، فارغ ‌التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد شهر مشهد بوده و با وکالت تخصصی در دعاوی کیفری، حقوقی، ملکی، ثبتی، خانوادگی، شرکتی و وکالت ایرانیان خارج از کشور، تا کنون پرونده‌های موفق زیادی داشته است. موسسه حقوقی عدالت گستر مشهد با حضور گروهی از بهترین وکلای مشهد و چندین سال سابقه موفقیت آمیز در امور وکالت و پشتیبانی حقوقی، تاکنون با ارائه خدمات حقوقی به تمامی عزیزانی که به دنبال وکیل در مشهد میباشند تواننسته است جزو بهترین موسسات حقوقی در شرق کشور نام گیرد. برای انتخاب وکیل در مشهد مولفه های زیادی را می توانید بررسی کنید وکیل خوب در مشهد مولفه های بسیار زیادی دارد، حال وکیل در هر زمینه ای مشغول به فعالیت باشد، اما یکی از این مولفه ها که بسیار حائز اهمیت است کار کردن تخصصی وکیل در مشهد است.

دادگاه های حقوقی آن دسته از محاکم و مراجع دادگستری و قضایی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کنند. مواردی نظیر مطالبه وجه، الزام به ایفای تعهد و مسائل مربوط به بیع از جمله موضوعات حقوقی و موارد در صلاحیت دادگاه حقوقی هستند. صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند. دعاوی حقوقی وقتی مطرح می شوند که انسان ها بخواهند به جهت جبران خسارات ناشی از نقض حقوق خود دعوای حقوقی را اقامه نمایند. امروزه در جامعه بزرگ ایرانی بخش انبوهی از دعاوی که در کشور مطرح می شوند در زمینه حقوقی می باشند.

برای شروع، فهرستی از نامزدهای بالقوه را با صحبت با افراد و سایر منابع قابل اعتماد تهیه کنید. می‌توانید از وب‌سایت‌های مؤسسه حقوقی، منابع آنلاین، کانون‌های وکلا یا سایر شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید. گام بعدی این است که لیست نامزدهای بالقوه را به یک لیست کوتاه قابل مدیریت کاهش دهید.