دسته‌ها
اخبار

مسائل حقوق کیفری در لس آنجلس در حال افزایش است


جنایت در لس آنجلس از زمان شروع همه گیری کووید-19 افزایش یافته است. به دلیل فساد گزارش شده در اداره پلیس لس آنجلس، پلیس به طور قابل توجهی با مشکل مواجه شده است. اگر مظنون به ارتکاب جرم باشید و اظهارات اشتباهی داشته باشید، ممکن است با جریمه های کیفری قابل توجهی یا زندان مواجه شوید. با این حال، هر آمریکایی در صورتی که متهم به جرمی باشد، بر اساس قانون اساسی حق دارد از یک وکیل برخوردار شود. در زیر برخی از اتهامات جنایی رایج در لس آنجلس آورده شده است:

افسر پلیس راه می رودحمله خشونت آمیز

حمله جنایی در کالیفرنیا به ،وان تلاش غیرقانونی، همراه با توانایی فعلی، برای ارتکاب آسیب خشونت آمیز به شخص دیگری تعریف می شود. تجاوز جنایی به ،وان “وب،” در نظر گرفته می شود، به این م،ی که بسته به دادستان، جرم می تواند به ،وان جنحه یا جنایت متهم شود. جرایم جنحه ای تا یک سال حبس دارد و جنایت حدا،ر تا چهار سال حبس دارد. اگر متهم به حمله خشونت آمیز هستید، حتما با یک وکیل صحبت کنید.

مرگ و میر خودرو

قتل عمد وسیله نقلیه در هر شهر بزرگ از جمله لس آنجلس جرمی جدی است. قتل عمد وسیله نقلیه در کالیفرنیا به ،وان استفاده از وسیله نقلیه در حالی که به شیوه ای غیرقانونی و/یا سهل انگاری انجام می شود که در نهایت منجر به مرگ شخص دیگری می شود، تعریف می شود. حدا،ر مجازات قتل از طریق وسیله نقلیه در کالیفرنیا 6 سال زندان ایالتی و جریمه تا سقف 10000 دلار است. متهم محکوم نیز مشمول تعلیق یا لغو گواهینامه رانندگی می شود. در صورتی که قتل از طریق وسیله نقلیه در حالی که متهم مست بوده باشد، ممکن است مجازات بیشتر باشد. اگر متهم به مرگ اتومبیل هستید، حتماً با یک وکیل صحبت کنید.

جرایم اموال

جرایم اموال از زمان فروکش ، همه گیری در لس آنجلس افزایش یافته است. جرایم اموال شامل تمام اشکال سرقت، از جمله سرقت، سرقت و سرقت وسایل نقلیه موتوری است. احکام احتمالی برای جرایم دارایی با شدت جرایم مقیاس می شود. جریمه های کیفری ممکن است اعمال شود و مدت زندان ممکن است از چند روز تا چند دهه متغیر باشد. دفاع بالقوه ای برای جرایم دارایی وجود دارد، بنابراین اگر متهم به جرم ملکی هستید با یک وکیل مشورت کنید.

تجاوز قانونی

این سن رضایت در کالیفرنیا 18 سال سن دارد کالیفرنیا رابطه ، بین افراد کمتر از 18 سال و افرادی که حداقل سه سال بزرگتر هستند ممنوع می کند. تجاوز قانونی در کالیفرنیا ممکن است تا 3 سال حبس ایالتی یا 4 سال در صورتی که متهم بیش از 21 سال سن داشته باشد و قرب، زیر 16 سال داشته باشد. ممکن است به نفع شما باشد که با یک وکیل صحبت کنید. متهم به تجاوز ، قانونی

آیا برای یک موضوع حقوق کیفری در لس آنجلس به وکیل نیاز دارم؟

اگر قرب، جنایتی شده اید، باید بلافاصله با پلیس تماس بگیرید. یک دادستان جنایی ممکن است بتواند در مجازات فرد خاطی کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید با a تماس بگیرید وکیل مدنی برای کمک به شما در طرح دعوی مدنی علیه متهم.

اگر متهم یا مظنون جنایی هستید، باید با یک وکیل م،ع جنایی محلی در لس آنجلس تماس بگیرید. یک وکیل می تواند از حقوق و منافع شما دفاع کند و بهترین استراتژی ها را برای کمک به شما برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن در پرونده خود می داند. با اتهامات جنایی، دسترسی به الف وکیل م،ع جنایی حق شماست


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/08/26/criminal-law-issues-in-los-angeles-on-the-rise/