دسته‌ها
اخبار

درام مهد کودک: چه زمانی یک شوخی به کودک آزاری تبدیل می شود؟


چه زم، یک شوخی خیلی دور می شود؟ اگر برای ترساندن مردم از ماسک “جیغ” (ماسکی که در فیلم جیغ سال 1996 استفاده شد) استفاده کنید، ممکن است بی ضرر باشد. اما اگر این کار را با کودکان نوپا انجام دهید چه؟

این در واقع در مرکز آموزش و مراقبت از کودکان Li’l Blessings در همیلتون، می سی سی پی اتفاق افتاد. پنج کارگر مهدکودک به ،وان بخشی از “شوخی” ماسک پوشیده بودند. “شوخی ها” بالقوه کودکان را تعقیب ،د و فریاد زدند. ویدئوهای ویروسی در رسانه های اجتماعی کودکان وحشت زده را نشان می دهد که از بزرگسالان فرار می کنند.

صاحب مهدکودک فوراً کارگران مهدکودک را به دلیل “شوخی عملی” خود ا،اج کرد، اما مشکل آنها به همین جا ختم نشد. آنها اکنون با اتهام کودک آزاری روبرو هستند. یکی از کارمندان همچنین به عدم گزارش تخلف تحت قو،ن گزارش اجباری می سی سی پی متهم شده است.

کودک آزاری جنایی چیست؟

کودک آزاری به آسیب جسمی یا عاطفی به کودک اشاره دارد، مانند به خطر انداختن، غفلت، آزار ، یا رها شدن. آنچه که کودک آزاری را به ،وان یک جرم مجرمانه تبدیل می کند، عمدی بودن آن است. به ،وان مثال، برخورد تصادفی یک کارگر مهدکودک با کودک یک عمل عمدی نیست. با این حال، هل دادن کودک توسط کارگر مهدکودک یک عمل عمدی است. سپس می تو،د استدلال کنید که شوخی پوشیدن ماسک های ترسناک و جیغ زدن و تعقیب کودکان عمدا باعث آسیب روحی کودکان شده است.

و این یک جنایت یا یک جرم “کوچک” نیست. بر اساس قو،ن می سی سی پی کودک آزاری، پیامدهای قانونی محکومیت کودک آزاری به جرم از حداقل دو سال حبس تا حبس ابد بسته به آسیب ناشی از آن متغیر است.

قو،ن گزارش اجباری چیست؟

ا،ر ایالت ها قو،ن گزارش اجباری دارند که افراد در زمینه های خاص مسئولیت یا مشاغل را موظف به گزارش مشکوک به کودک آزاری می کنند. به ،وان مثال، متخصصان پزشکی، معلمان، مددکاران اجتماعی و کارکنان مراقبت روزانه باید از قو،ن گزارش اجباری پیروی کنند. به این م،ی که اگر کودک آزاری را دیدند یا مشکوک شدند، باید آن را به مقامات گزارش کنند.

و برخی از ایالت ها از هر ،ی می خواهند که کودک آزاری مشکوک را گزارش کند. دروازه اطلاعات رفاه کودکان الف راهنمای گزارش اجباری کودک آزاری و بی توجهی. اگر نیاز به گزارش کودک آزاری دارید، با خط تلفن ملی کودک آزاری به شماره 1-800-4-A-Child (1-800-422-4453) تماس بگیرید.

قانون گزارش اجباری می سی سی پی، کارکنان مهدکودک یا هر شخصی را که دلایل منطقی برای این باور داشته باشد که کودک مورد آزار و اذیت قرار گرفته یا نادیده گرفته شده است را م،م می کند تا آن را گزارش دهد.

آیا والدین می توانند برای شوخی شکایت کنند؟

در این صورت، ،ت اتهامات جنایی کارگران مهدکودک را تعیین خواهد کرد. با این حال، والدین کودکان وحشت زده ممکن است ادعای مدنی برای ایجاد عمدی ناراحتی عاطفی داشته باشند. به طور کلی، ادعای ایجاد عمدی ناراحتی عاطفی باید دارای ،اصر زیر باشد:

  • رفتار افراطی یا ظالمانه
  • از روی عمد یا بی پروا انجام شده است
  • ایجاد ناراحتی عاطفی شدید

آزمون رفتار افراطی یا ظالمانه این است که آیا این رفتار از مرزهای احتمالی نجابت فراتر رفته است یا خیر. به این م،ی که صرفاً نفرت انگیز یا توهین آمیز نیست. به ،وان مثال، اگر کارکنان مهدکودک با والدین شوخی کنند، به احتمال زیاد به ،وان یک شوخی بی ضرر در نظر گرفته می شود. با این حال، آنچه ممکن است برای یک بزرگسال قابل قبول باشد ممکن است برای یک کودک نباشد. دادگاه این را در نظر می گیرد، درست مانند سایر شوخی هایی که منجر به صدمات جدی می شود، مانند شوخی یا تماس های شوخی.

،صر قصد یا بی احتیاطی به این م،ی است که کارکنان مهدکودک قصد ایجاد ناراحتی عاطفی شدید را داشتند، یا حداقل می توانستند بدانند که ترساندن کودکان نوپا ممکن است منجر به ناراحتی عاطفی شدید شود. پریش، شدید عاطفی به این م،ی است که پریش، به صورت فیزیکی ظاهر می شود، مانند مضطرب شدن یا مشکل در خوابیدن.

آیا والدین می توانند در صورت معافیت از مهد کودک شکایت کنند؟

معمولاً وقتی فرزند خود را در مهدکودک ثبت نام می کنید، معافیتی را امضا می کنید که مهد کودک را مسئول آسیب رساندن به فرزندان خود نمی د،د. با این حال، ممکن است در دادگاه قابل قبول نباشد. والدین نمی توانند از حق شکایت فرزندشان چشم پوشی کنند. و یک مهدکودک می‌تواند مسئول سهل‌انگاری باشد اگر وظیفه مراقبت داشته باشد، از این وظیفه تخطی کرده باشد، مهدکودک باعث آسیب شود، و در نتیجه آسیب داشته باشد. و به یاد داشته باشید که در این مورد “آسیب” فقط به م،ای آسیب جسمی نیست.

بر اساس گزارش ها، صاحب مهدکودک از این شوخی بی اطلاع بود تا اینکه ویدیوها در فضای مجازی منتشر شد. او کارکن، را که در این شوخی شرکت داشتند ا،اج کرد. با این حال، بر اساس دکترین “پاسخگوی مافوق”، یک کارفرما در قبال اقدامات کارکنان خود تا زم، که اقدامات در محدوده شغلی باشد، مسئول است.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/personal-injury/daycare-drama-when-does-a-prank-become-felony-child-abuse/