دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران-وکیل پرتاک

دعاوی مربوط به امور وکالت با طرح شکایت در دادگاه مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرند. در جریان رسیدگی به پرونده‌هایی که موضوع آن‌ها دعاوی مختلف است. در صورت نیاز به مشاوره با بهترین وکیل خانم در تهران می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس و درخواست مشاوره با بهترین وکیل زن برای انجام امور حقوقی خود را داشته باشید. 12- تهیه و تنظیم قراردادهای حقوقی در شرکتهای مختلف / حضور در محاکم کیفری و حقوقی و دفاع از حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی / وصول مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی/ اخذ آراء قضایی و مختومه نمودن پرونده های حقوقی و کیفری/ به ترهین نمودن اسناد (مال مرهونه) به نفع اشخاص حقوقی. در ضمن قبل از این که به انواع وکیل خوب در تهران بپردازیم، باید بدونید که هر وکیلی بعد از اخذ پروانه وکالت صلاحیت دارد که در تمامی پرونده ها ورود کند و اعلام وکالت کند ولی برخی از وکلا به صورت تخصصی کار می کنند و در یک زمینه خاص مشغول به فعالیت می شوند. به برخی از زمینه هایی که وکلا به صورت تخصصی کار می کنند، اشاره می کنیم.

چون که بعضی از این معامله ها اگر به روش اصولی و قانونی انجام نشوند می توانند باعث ایجاد دعاوی حقوقی شوند. شاید بعضی از افراد اطلاع نداشته باشند که مواد مخدر به چه موادی می گویند، در این رابطه باید گفت که به هر ماده ترکیبی یا خالصی که فرد را معتاد یا وابسته کند، مواد مخدر گفته می شود. در پرونده های زیادی دیده شده است که شخص به دلیل عدم آگاهی و دسیسه دیگران به جرم مواد مخدر متهم شده است. یکی از مؤثرترین و مفید ترین روش ها به جهت اثبات بی ‌گناهی در قاچاق مواد مخدر، عدم وجود سابقه قبلی برای این نوع جرم ها می باشد.

  • وکلای دادگستری موظف‌اند که برای دریافت هرگونه مدرک یا سند مربوطه به موکل خود رسید دهند.
  • زمانی که یک دعوای کیفری اتفاق می افتد در صورتی که حضور وکیا در ضروری باشد به دلیل امتناع متهم از پذیرش وکیل و یا در صورت نداشتن بضاعت مالی برای این کارف دادگاه برای دفاع از حق متهم یک وکیل تسخیری انتخاب می کند.
  • پس از صدور قرار ترک تعقیب شاکی میتواند ظرف یک سال رسیدگی مجدد را از مرجع قضایی تقاضا کند.
  • وکیل پایه یک دادگستری، بهترین نماینده حقوقی و آگاه به انواع دعاوی حقوقی و کیفری است.
  • شروع دعاوی حقوقی بدون داشتن اطلاعات کافی می تواند پیامد های نامطلوب زیادی به همراه داشته باشد.

باید گفت که هر وکیلی که شرایط بالا را داشته باشد می‌تواند در تمامی زمینه های حقوقی، بدون هیچ محدودیتی قبول پرونده کند و مانعی به لحاظ قضایی برای وی وجود ندارد. داشتن سابقه طولانی در خصوص پرونده‌های حقوقی در زمینه موضوع مورد نظر. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر وکیل حرفه ای، داشتن تخصص در زمینه خاص حقوقی است. از آنجا که حرفه وکالت یک شغل دقیق و حساس و بسیار پیچیده می‌باشد؛ عدم تخصص و دانش کافی وکیل، موجب شکست در پرونده موکلش می‌شود. وکیل خوب پایه یک دادگستری باید نسبت به منافع و حقوق موکل خود هکواره دغدغه‌مند باشد و در همه شرایط برای منافع موکلش به پا خیزد. وکلای دادگستری موظف‌اند که برای دریافت هرگونه مدرک یا سند مربوطه به موکل خود رسید دهند.

وکیل پایه یک دادگستری با حسن نیت و دارای پشتکار و جدیت همواره سعی در عدالت خواهی به نفع موکلش دارد . وکیل حرفه ای و متخصص فردی است که قبل از قرارداد عقد وکالت ، اقدام به مشاوره حقوقی و شفاف سازی برای موکلش می‌‌نماید. دفتر حقوقی فرهنگ تفاهم در تهران که سابقه موفقی در حوزه حقوقی دارد، با در‌اختیار داشتن بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران، متعهد است که پرونده‌های شما را پیگیری و در برابر بی عدالتی از شما دفاع کند. یکی از مهم ترین ویژگی بهترین وکیل تهران دلسوز بودن وکیل و صداقت حسن شهرت وکیل می باشد.

بهترین وکیل تهران را با لیست 10 تایی بشناسید

انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و … ضمانت قطعی نتیجه پرونده توسط وکیل، خارج از عرف وکالت می باشد. در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند. حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم. لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد.

البته وکیل حرفه‌ای می‌تواند کلیه‌ی پرونده‌ها با تمامی موضوعات متفاوت را بر عهده گیرد لیکن از آن‌جایی که وکلا برخی در یک زمینه تخصص دارند مانند وکیل کیفری، وکیل حقوقی، وکیل ایثارگران و وکیل‌های متعدد در هر زمینه‌ای. بهتر است وکیلی را انتخاب نمایید که در آن زمینه پرونده‌های بسیاری را به سر انجام رسانیده و تبحر کافی و اطلاعات لازم در آن مورد را داشته باشد. از دیگر خصایص وکلای حرفه‌ای صداقت ایشان است و می‌بایست در هر اتفاق و شرایطی موکل خود را از حقیقت اگاه کند. کوچک نمایی پرونده یا بزرگ نمایی پرونده برای اخذ پرداخت حق‌الوکاله بیشتر امری نادرست و غیر انسانی است. یک وکیل حرفه‌ای و موفق باید پرونده‌ای که به وی سپرده می‌شود را پرونده‌ی خود بداند و همان اندازه که برای خویشان خود وقت و انرژی صرف می‌کند، به همان اندازه نیز برای موکل خود صرف کند و انرژی بگذارد و احساس وجدان کاری در خصوص انجام فرایند حقوقی موکل خود داشته باشد.

وکیل در تهران

از این که تا این بخش مقاله بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران همراه ما بودید سپاسگزارم. در این مقاله برای آشنایی شما، بهترین وکلای پایه یک را معرفی کردیم و توضیحات مختصری در موردشان دادیم در ادامه مقاله در مورد خدماتی که وکیل پایه یک ارائه می دهد و همچنین تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری را شرح دادیم. امیدوارم مطالب موجود در این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل یاری کنیم. اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی در این زمینه دارید حتما برای ما کامنت نمایید. بنابراین کوچکترین اشتباهی می‌تواند در صدور قرار مجرمیت و یا قرار منع تعقیب موثر باشد.

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تمامی دعاوی در شهر تهران پنج سال سابقه فعالیت دارد. برای هر شخصی که در تهران زندگی می‌کند امکان دارد مسائل حقوقی پیش بیاید، همان طور که می‌دانید انجام دادن کاری بدون اطلاعات کافی می تواند مشکلاتی به وجود آورد، اکثر مردم سواد حقوقی ندارند و نمی توانند خودشان در مراجع قضایی از حق خود دفاع کنند. شروع دعاوی حقوقی بدون داشتن اطلاعات کافی می تواند پیامد های نامطلوب زیادی به همراه داشته باشد. که بعد از گذراندن دوره های تخصصی مربوطه به رشته حقوق و فارق‌التحصیلی، آزمون مخصوص برای شروع شغل خود و اخذ پروانه وکالت را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد.

حضور وکیل پایه یک دادگستری باعث می‌شود که از طریق تجربیات و تسلط وکیل در موضوعات حقوقی و قوانین مصوب ، بهترین و موثرترین راه را برای موفقیت پرونده اتخاذ شود. به این صورت که وکیل می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه از طریق جلوگیری از صرف هزینه اضافی یا خسارات احتمالی مسیر پرونده را به سوی موفقیت آن تغییر دهد. همانطور که می‌دانید انتخاب وکیل خوب و با تجربه در پرونده ها اخص پرونده های ملکی و کیفری بسیار حساس می باشد. زیرا اینگونه پرونده ها با مال و حیثیت اشخاص ارتباط دارد از این رو ما به معرفی وکلای با تجربه در حوزه تخصصی خانواده ، ملکی ، کیفری و ثبتی و وصول مطالبات می پردازیم. برای اینکه در پرونده های خود پیروز شوید باید به دنبال وکیل پایه یک دادگستری بگردید که در تهران فعالیت و سابقه خوبی داشته باشد ، لذا نباید در انتخاب وکیل سرسری و ساده عمل کنید ، زیرا انتخاب وکیل کم تجربه شاید ضربات جبران ناپذیری در ادامه روند زندگی شما وارد نماید.

حق الوکاله شامل هزینه های مربوط به دادرسی، کارشناسی، ثبت درخواست و… موسسه حقوقی حامیان عدالت معتقد است که برای بهترین وکیل خانواده بودن باید بهترین موکل بود. بهترین وکیل نیاز به موکل خوب دارد و به در تمام طول پرونده باید در رابطه با موضوع پرونده چیزی را از موکل خود مخفی نکند و برای موفقیت در پرونده با صبر و حوصله حقیقت را برای موکل خود بازگو کند. دفتر وکالت تهران در موسسه حقوقی حامیان عدالت با بهره گیری از تخصص و تجربه بهترین وکلای خود، بهترین خدمات خود را به مشتریان خود ارائه می دهد. غرب تهران یکی از پرجمعیت ترین و شلوغ ترین مناطق تهران می باشد.