دسته‌ها
اخبار

۷ وکیل مشهور با پرونده‌های جنجالی در ایران-وکیل پرتاک

استقلال نهاد وکالت هیچ مزیتی را برای وکیل ندارد؛ بلکه موجب افزایش مسئولیت و سطح انتظارات جامعه از وی خواهد بود. لذا جامعه‌ای که استقلال و حریت وکیل را پاس بدارد جامعه‌ای استاندارد و رو به تعالی‌ است. کسانی استقلال وکیل را بر‌نمی‌تابند که قانون و عدالت را مانع مقاصد و اهداف خود می‌دانند.

از همین بابت در هر کشوری نهاد یا کانونی‌هایی از وکیلان حقوق بشر وجود دارد. وکیل مدافع حقوق بشر نمایندۀ حقوق اولیۀ انسانی، از سازمان ملل در هر کشوری است که به مقابله با حکومت‌های حاکم بر هر سرزمین، مبنی بر احقاق حق ملت در قبال حکومت، می‌باشد. وکالت صرفاً یک شغل و وسیله‌ای برای کسب درآمد نیست؛ بلکه از مهم‌ترین حقوق ملّت است و در قانون اساسی هم در فصل سوّم آمده است. همین امر مؤید اهمیت آن و قرار داشتن در زمره حقوق اولیه و اساسی بشر در یک جامعه انسانی است.

  • بدون‌شک از اهمیت و ضرورت حضور وکیل در انواع پرونده‌های قضایی و حقوقی مطلع هستید.
  • بله بهترین وکیل ایران می تواند در جلسات دادگاه به جای موکل خود حضور داشته باشد، مگر در مواقعی که دادگاه متهم را شخصا به دادگاه احضار نماید.
  • همین موضوع باعث میشود که علاوه بر تسریع مراحل دادرسی و جلوگیری از به هدر رفتن زمان طرفین دعوا، پرونده با نتیجه ی مطلوب تری همراه خواهد شد.
  • بسیاری از وکلا و موسسات حقوقی چند شماره با برای دسترسی عام قرار می دهند تا مردم بتوانند اول مشکل خود را به فرم تلفنی با مشاورین و وکلای متخصص در بین بگذارند و در فرم لزوم به فرم حضوری به دفتر نمایندگی مراجعه کنند.
  • به همین سبب بهترین وکیل بایست به بهترین شکل و در کوتاه ترین وقت اجرا دهد تا موکل بتواند به او اطمینان کند.

چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید. شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم. الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم. کارشناسان حقوقی دادنیک به صورت کامل شما را برای وکالت دادن به وکیل در ایران راهنمایی می‌کنند. وکلای مجموعه دادنیک توانایی انجام انواع پرونده‌های حقوقی، ملکی، کیفری را به صورت تخصصی دارند.

انتخابی[ویرایش]

که در این رشته ها تحصیل کرده اند و کسب مهارت و تجربه داشته اند، رشته ی حقوق نیز در کشور ما یکی از رشته های پربازده و پر طرفداری میباشد که افراد بسیار زیادی آن را برای تحصیل انتخاب میکنند . اما تنها تعدادی محدود از این دانش آموختگان دارای مهارت و تجربه کافی می باشند و می توانند مدیریت پرونده های حقوقی مختلف را بر عهده گیرند و در این مسیر پیشرفت کنند، بنابراین انتخاب وکیل در ایران جز مواردی میباشد که نیاز به دقت و تحقیق فراوان دارد و نمی توان بدون تحقیق و بررسی دست به انتخاب زد. در صورتی که دادسو وکیل انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور پرونده باشد، نیازی به حضور ورثه در هیچ مرحله ای نخواهد بود و وکیل در ایران کلیه امور را پیگیری خواهد کرد. بزرگترین دغدغه افرادی که در سن زیر 18 سال به خارج از کشور رفته‌اند یا به قید وثیقه از کشور خارج شده‌اند، رسیدگی به موضوع سربازی و دریافت کارت معافیت است. اگر شما هم دغدغه این موضوع را دارید حتما در جریان سرعت تغییرات قوانین نظام وظیفه هستید. پس باید به دنبال وکیلی که به صورت تخصصی این کار را انجام می‌دهد، باشید.

فقط کافیست وکیل مورد نظر خود را پیدا کنید و حدود اختیارات با توجه به نوع پرونده خود مشخص کنید تا امور بانکی شما انجام شود. هر کدام از این افراد بهترین نقش‌ها در تعریف و نگاه خودشان (به معنی بار مثبت کلمه) را انتخاب کرده و مانند هر شغل دیگری تلاش می‌کنند تا بسته به دورنمای ذهنی خود بهترین مورد را انتخاب کنند. گروهی از وکیل‌ها وکالت پرونده‌های مهم و حساسیت برانگیز اجتماعی را به عهده می‌گیرند و گاه بدون دریافت حق الوکاله و با قدرت رسانه‌ای بالای خود، کارشان را پیش می‌برند.

ویژگی های بهترین وکیل در ایران

دستیابی به موفقیت در پرونده های حقوقی، افراد را ملزم به داشتن وکیل مجرب می کند تا یاری گر آنها در طی مراحل دشوار و حساس قانونی باشد. با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است. صرفا اشراف به قوانین کافی نیست و برای حصول نتیجه، باید بهترین وکیل را انتخاب نمود. علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی های خاصی را نیز دارا باشد.

3.امکان موفقیت وکلای پایه یک دادگستری بیش 80% میباشد، این در حالی است که وکلای پایه دو دادگستری 15% این شانس را دارند که از موکل خویش دفاع کنند. از این رو جهت دریافت مشاوره حقوقی در این امر حتما با کارشناسان حقوقی موسسه آسایش گستران تماس حاصل فرمائید. حقیقتا بدون کمک یک وکیل کارآزموده، افرادی که دارای دغدغه های مالی و غیرمالی بسیار زیادی می باشد و دچار تنگنا در وقت هستند، نمیتوانند وقت و زمان معینی را نیز مختص رسیدگی به پرونده های حقوقی کنند.

دقیقاً همین جا است که تخصص یک وکیل به شکلی تأثیرگذار به کار می‌آید. نکته مهم دیگر در مورد تخصص وکلا و انتخاب بهترین وکیل ایران برای هر موضوع جداگانه‌ای آن است که وکلا در مقاطع علمی بالاتر دارای گرایش‌های مختلفی هستند. بسیار شنیده‌ایم که افراد از وکلا در شاخه‌های مختلف استفاده کرده‌اند. وقتی دچار مشکلی حقوقی می‌شویم، اکثراً نمی‌دانیم به کدام متخصص حقوقی در زمینه مورد نظر مراجعه کنیم و در عین حال، سعی می‌کنیم به دنبال بهترین وکیل ایران نیز باشیم. احتمالاً با اصطلاحات وکلای دادگستری، وکلای اداره کار، مشاوران حقوقی، قضایی، وکلای تسخیری و از این دست عناوین روبه‌رو شده‌اید. در این بخش قصد داریم تا به شرح و تفکیک این دسته‌بندی‌ها بپردازیم و به ‌خوبی تفاوت آن‌ها را با یکدیگر بیان کنیم.

شایع ترین دعاوی ملکی الزام به تنظیم سند، دعاوی مربوط به قرارداد های مشارکت در ساخت و دعاوی موجر و مستاجرین و… میباشد. این دعاوی با طرح دادخواست در دفتر خدمات قضایی شروع و با ارجاع به دادگاه حقوقی پیگیری میگردد. این دفتر با دانش لازم و سابقه پرونده های متعدد، این امید را می دهد که موکلین در اسرع وقت و با طرح صحیح خواسته به نتیجه مطلوب رسیده و احقاق حق گردد. در نظام قضایی کشورمان ایران، سابقه‌ی حضور وکیل در دعاوی و مداخله‌ی وی در امور قضایی اعم از امور مشورتی و دفاعی به بیش از ۱۰۰ سال بالغ می‌گردد. البته قبل از سال ۱۳۳۲ قمری به صورت غیر رسمی و به طور متفرقه، وکالت‌هایی صورت می‌پذیرفت و لیکن از این سال وکالت تحت قواعد و قوانین مدونی قرارگرفت که از ناحیه‌ی وزارت عدلیه‌ی وقت تعیین و تبیین گردیده بود.