دسته‌ها
اخبار

۷ وکیل مشهور با پرونده‌های جنجالی در ایران-وکیل پرتاک

سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. بله شما می تونید پرونده وکالت خود را به وکلای دادسو بسپارید و بدون حضور در ایران مراحل را پیش ببرید. برای کسب راهنمایی بیش‌تر لطفا با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

شرط اول در این مؤسسه حفظ آرامش شما در عین ارائه درست‌ترین مشاوره‌های حقوقی ممکن است. کارآموزی وکالت دوره‌ای اجباری برای کلیه متخصصان حقوق اعم از شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت کانون وکلا یا مشاوران حقوقی سازمان قضا است. به همین علت است که برترین وکیل ایران هم که باشید، مسلماً باید این دوره نه چندان آسان را بگذرانید. تنها نکته طی دوره کارآموزی وکلا آن است که این دوره برای فارغ‌التحصیلان کانون با قوه قضاییه متفاوت سپری می‌شود. تکالیف ارائه شده و زمانبندی دوره برای هر دو گروه مختلف بوده و دارای حجم اختیارات متفاوتی نیز است.

  • بر اساس تجربه‌ای که از فعالیت در امور حقوقی ایرانیان خارج از کشور کسب کردیم، متوجه شدیم که یکی از دغدغه‌های اصلی ایرانیان خارج از کشور رسیدگی به امور ملکی است.
  • قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند.
  • گروهی از وکیل‌ها وکالت پرونده‌های مهم و حساسیت برانگیز اجتماعی را به عهده می‌گیرند و گاه بدون دریافت حق الوکاله و با قدرت رسانه‌ای بالای خود، کارشان را پیش می‌برند.
  • اگر می خواهید پرونده شما به بهترین نتیجه ممکن برسد شما به یک وکیل متخصص نیاز خواهید داشت.

از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد. بایست مدارک و آرای شما توسط وکلای مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد تا راه کار قانونی پرونده شما مشخص گردد.برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر با وکلای مجموعه تماس حاصل فرمایید. بهترین وکیل بایست با موکل خود روراست بوده و صرفا بخاطر قبول پرونده و دریافت حق الوکاله به موکل امید واهی ندهد و اگر رای دادگاه از نظر شخص وکیل به نفع موکل صادر نمیشود در همان جلسه مشاوره حقوقی به موکل اعلام کند. حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند.

دریافت نوبت مشاوره حضوری

2.وکلای پایه دو هزینه به نسبت کمتری نسبت وکلای پایه یک دریافت میکنند. برخی از شرکت های دولتی و سازمان های نظامی توانایی این را دارند تا با بودجه خود شرکت یک وکیل اخذ کنند، حال ممکن است این وکیل مربوط به خود سازمان باشد و یا اینکه با بودجه سازمان انتخاب شود، به هر حال طبق این موارد شخص بدون پرداخت هزینه میتواند از وکیل سازمانی استفاده کند. یکی از وظایف اصلی وکیل در ایران مربوط به زمانی میباشد که جرمی کشف می شود و مجرم شناسایی میشود. توجه داشته باشید که در چنین مواقعی متهم حق دارد از همان مرحله ی کشف جرم تا زمان اجرای حکم صادره به کمک یک وکیل خبره تمام مراحل دادرسی را بگذراند. وکیل انحصار وراثت در ایران نیز نوعی دیگر از وکالت امور مدنی میباشد که در سال های اخیر مخاطبان بسیار زیادی داشته است.

امور دانشگاهی ایرانیان خارج از کشور

نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه. نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه.

بهترین وکیل در ایران

سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید. در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. بر اساس تجربه‌ای که از فعالیت در امور حقوقی ایرانیان خارج از کشور کسب کردیم، متوجه شدیم که یکی از دغدغه‌های اصلی ایرانیان خارج از کشور رسیدگی به امور ملکی است. برای مثال فردی که خارج از کشور زندگی می‌کند و قصد دارد خرید، فروش، رهن، اجاره ملک در ایران را انجام دهد. وکلای متخصص این زمینه که در موسسه دادنیک فعالیت می‌کنند، می‌توانند طی یک جلسه آنلاین به صورت کامل شما را راهنمایی کنند. قانون درباره دستمزد و حق الوکاله وکیل‌هایی که در زمینه مالی فعالیت می‌کنند ۱۰ درصد مالی که در دفاع از آن تلاش می‌کنند را در نظر گرفته است، اما در مورد مسائل جانی بسته به اهمیت پرونده، قیمت‌ها متفاوت است و معمولا به صورت توافقی بین وکیل و موکل قرارداد‌ها بسته می‌شود.