دسته‌ها
اخبار

۴۰ وکیل: اکثریت مردم ایران جمهوری اسلامی را دیگر نمی‌خواهند ۱۴۰۱ ۸ ۱۱-وکیل پرتاک

از سوابق کاری ایشان می توان به مواردی همچون استادیار و دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، ریاست دروس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی تهران، نماینده تام الااختیار دانشکده در شورای کتاب شهید بهشتی تهران بوده اند. همانطور که از نام این وکلا مشخص است، این عزیزان به دلیل قبولی در امتحانات حقوقی و به دلیل عدم تجربه کافی نزد یک وکیل پایه یک دادگستری امور وکالت را انجام میدهند. بسیاری از افراد زمانی که وارد دادگاه ها میشوند، تازه متوجه میشوند که کار وکالت دارای مجموعه و شاخه هایی است! از این رو در این مقاله”انواع وکیل در ایران” قصد داریم هر یک از انواع وکالت را تعریف نمائیم، و با مطالعه نکته پایانی درج شده در انتهای مقاله متوجه این موضوع میشویم که تا چه حد این اطلاعات لازم و ضروری است. وکیل در ایران هنگامی که پیگیری پرونده های حقوقی را بر عهده میگیرد، این اختیار را دارد تا تمام مراحل دادرسی و قانونی پرونده را بر عهده گیرد و تنها در مواردی که موکل آنها را استثنا کرده است حق دخالت نخواهد داشت. بله بهترین وکیل ایران می تواند در جلسات دادگاه به جای موکل خود حضور داشته باشد، مگر در مواقعی که دادگاه متهم را شخصا به دادگاه احضار نماید.

  • احتمالاً با اصطلاحات وکلای دادگستری، وکلای اداره کار، مشاوران حقوقی، قضایی، وکلای تسخیری و از این دست عناوین روبه‌رو شده‌اید.
  • لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد.
  • این حرف‌ها را خیلی سال پیش بهرام رادان در معدود گفتگو‌های تلویزیونی خود به رضا رشیدپور گفت.
  • چرا که فاقد شب نمی تواند معطی آن باشد به این معنا که وقتی موکل صلاحیت و اختیار انجام عملی را ندارد نمی تواند وکیل خویش را در این خصوص صاحب اختیار نماید و امری را که خود صلاحیت انجام آن را ندارد که الواسطه انجام دهد.
  • علاقه خاصی دارد که وکالت پرونده‌های سخت را به عهده بگیرد و با وجود گسترده شدن ابعاد رسانه‌ای پرونده‌ها و مصاحبه‌های متعدد توسط خرمشاهی، اما در برخی مواقع نتوانسته نتیجه دلخواهش را به دست آورد.

به همین علت است که کلیه فعالیت‌های حقوقی اعم از مراجعه به مراکز قضایی،‌ ارائه مشورت‌های قانونی و حقوقی،‌ گرفتن وجه حق‌الوکاله، و هرگونه مداخله در کلیه امور حقوقی برای این دسته ممنوع است. کلیه وکلای دادگستری دارای پروانه وکالت هستند و این پروانه براساس گذراندن آزمون وکالت و دوره‌های تخصصی در این زمینه به دست می‌آید. این وکلا دارای حق وکالت هستند و به سبب پروانه وکالتی که گرفته‌اند، قادر به تشکیل تیم مخصوص به خود شامل برترین وکلای ایران هستند و می‌توانند دفتر وکالت شخصی تأسیس کنند.

بهترین وکیل مهاجرت ❤️ [ آپدیت 1401 ] + لیست 5 تایی

آقای گودرز افتخار جهرمی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق و اقتصاد کشورهای اسلامی و موفق به دریافت مدرک دکتری دولتی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق پاریس شده اند. ایشان عضو اسبق هیئت علمی مرکز، عضو اسبق انجمن حقوق قضا، عضو اسبق انجمن بین الملل، عضو سابق کانون وکلای دادگستری مرکز، مدیر گروه رشته حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و 32 سال متوالی رئیس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. این ها فقط جزء کوچکی از سوابق درخشان آقای گودرز افتخار جهرمی بود که برای شما توضیح دادیم. میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است.

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!!

یکی از ویژگی های یک وکیل خوب و یکی از وظایف وی این است که قبل از جلسه دادرسی و قبل از دفاع از موکل خود ، با مطالعه پرونده و صحبت با متهم ، ضمن آگاهی کامل از اتهامات و آشنایی کامل با متهم ، وی را موفق می شود اظهارات را تصحیح کند. اگرچه وکالت به معنای تعهد است ، یعنی وکالت موظف است تمام تلاش خود را برای دفاع صحیح از موکل خود انجام دهد و از نظر قانونی مسئولیت رسیدن به نتیجه را ندارد و ضمانت رسیدن به نتیجه را ندارد ، اما یکی از ویژگی های یک امر خوب است وكیل این است كه وی مخالف موكل است. در این بخش به تعدادی از پرسش‌های پرتکرار خوانندگان محترم در زمینه انتخاب بهترین وکیل ایران پاسخ خواهیم داد. داشتن تخصص و مهارت در پرونده‌های حقوقی محولهمؤسسه حقوقی سفیران ایرانیان مجموعه‌ای خبره و منحصر به فرد است که در این زمینه می‌تواند راهگشای شما باشد.

مطالب و سوالات

ایشان بعد از دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاه تهران، به کشور پاریس رفتند تا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد بگذرانند و موفق شدند مدرک دکتری خود را از همین کشور دریافت کنند. سپس به ایران بازگشتند تا به تدریس حقوق بین الملل خصوصی بپردازند و پس از دریافت پروانه وکالت، این حرفه را آغاز کردند. قرارداد شما با وکیل در ایران از طریق سامانه میخک و یا سامانه ثنا تنظیم می شود و با توجه به اینکه این سامانه ها زیر نظر قوه قضاییه و یا وزارت امور خارجه است، قرارداد رسمی محسوب می شود. دادنیک موسسه حقوقی است که به صورت تخصصی امور حقوقی و وکالتی ایرانیان خارج از کشور را انجام می‌دهد. همه وکلای فعال در این موسسه پایه یک بوده و دارای پروانه وکالت می‌باشند.