دسته‌ها
اخبار

یکشنبه، 22 ژانویه 2023 – چقدر جذاب


«در داخل کاتی هوچول، فرماندار نیویورک، بحران «فاجعه بار» بر سر یک قاضی. دموکرات های نیویورک سال 2022 سختی را پشت سر گذاشتند. اکنون، دعوای فرماندار برای تأیید یک قاضی جنجالی، حزب را به سمت جنگ همه جانبه سوق می‌دهد». جیک لاهوت از The Daily Beast دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:08 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



اعتراض به کنگره ممکن است شما را 50 دلار جریمه کند. اخلال در دادگاه عالی داستان دیگری است. معترض، که بحث‌های شفاهی را مختل می‌کنند، حداقل ممکن است با یک شب زندان و محکومیت جنایی روبرو شوند.» لارنس هرلی از NBC News دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:04 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“برخورد قانونی آینده بر سر قرص های سقط جنین. ما تازه در حال مشاهده پیامدهای قانونی از سوی دادگاه عالی برای حذف حق سقط جنین در قانون اساسی هستیم. ایان میلهایزر دارد این انشا آنلاین در Vox.

نوشته شده در ساعت 12:46 توسط هوارد باشمن



“سقط جنین در چهارراه بعد از میان ترم با تمرکز بر ایالت ها”: کریس مگریان و سونگ مین کیم از آسوشیتدپرس این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:44 توسط هوارد باشمن



“چگونه از دیوان عالی درز کنیم: گزارش تحقیقات دادگاه عالی در مورد چگونگی بیرون آمدن پیش نویس دابز برای افشاگران آینده در همه جا درس هایی ارائه می دهد.” نیکیتا مازوروف دارد این گزارش آنلاین در The Intercept.

نوشته شده در ساعت 12:36 توسط هوارد باشمن



«بیشتر ممنوعیت های سقط جنین شامل موارد استثنا می شود. در عمل، تعداد کمی اعطا می شوند.» ایمی شوئنفلد واکر از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:28 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/01/22/#197443