دسته‌ها
اخبار

یکشنبه، 15 ژانویه 2023 – چقدر جذاب


«اگر اقدام مثبت به پایان برسد، پذیرش کالج ممکن است برای همیشه تغییر کند. ممکن است مدارس نیاز به تجدید نظر در همه چیز، از جمله استخدام، بورسیه تحصیلی، آزمون استاندارد و اولویت های فارغ التحصیلان داشته باشند. استف، سائول از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:30 توسط هوارد باشمن



“در داخل دادگاه عالی برزیل، تیم های حفاظت از قطعات را برمی دارند”: رافائل ویللا و ک، پارکر از واشنگتن پست این انشا ع،.

نوشته شده در ساعت 21:25 توسط هوارد باشمن



«آلفرد تی. گودوین، قاضی در پرونده بیعت، در 99 سالگی درگذشت. او این تعهد را مغایر با قانون اساسی دانست، زیرا کلمات «تحت خدا» جدایی کلیسا و ،ت را نقض می‌کند. دیوان عالی کشور حکم را لغو کرد: ریچارد سندومیر از نیویورک تایمز نوشته است این آگهی ترحیم.

و چهارشنبه گذشته اداره اطلاع رس، عمومی دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه نهم بی،ه ای با ،وان «دادگاه تجدیدنظر ناحیه نهم عزادار درگذشت قاضی آلفرد تئودور گودوین است.

نوشته شده در ساعت 21:08 توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی در مورد حمایت های مذهبی از کارگران تمرکز دارد. هشت مورد جدید، از جمله یک مورد متمرکز بر کارگری که از کار در روز سبت امتناع می‌کند، باید دوره فعلی را تکمیل کند. رابرت بارنز از واشنگتن پست دارد این گزارش.

شما می تو،د لیست سفارشات روز جمعه را مشاهده کنید دیوان عالی آمریکا در این لینک.

نوشته شده در 20:56 توسط هوارد باشمن



«اخطاریه قضایی (23.14.23): دردسر مضاعف; جنجال استخدام کارمند، ا،اج بیشتر بیگلاو و سایر اخبار حقوقی از هفته گذشته.» دیوید لات دارد این پست در سایت Substack “Original Jurisdiction” او.

نوشته شده در 5:48 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«پس از دوبار تمام شدن زمان ایالت، دادگاه عالی آلاباما مهلت اعدام را نیمه شب پایان می‌دهد». ایوانا هرینکیو از گروه رسانه ای آلاباما این گزارش در باره یک سفارش که دادگاه عالی آلاباما پنجشنبه گذشته صادر شد.

نوشته شده در ساعت 11:03 توسط هوارد باشمن



از بخش شماره گذاری پاراگراف ها کار سختی است: روز جمعه، شعبه قضایی کارولینای شمالی یک بی،ه خبری با ،وان «دادگاه عالی کارولینای شمالی دستور اجرای سیستم استنادی جه، را پس گرفت. دیوان دستور قبلی خود را برای اجرای سیستم استناد جه، برای نظرات و نشریات قضایی پس می گیرد

نوشته شده در 10:57 توسط هوارد باشمن



“تصمیم دیوان عالی در مورد حق رای جنایی به درک فرآیند اصلاح ،ت بستگی دارد”: بابی هریسون دارد این انشا آنلاین در می سی سی پی امروز.

نوشته شده در 10:54 توسط هوارد باشمن



«معترضان سقط جنین به دلیل اخلال در دیوان عالی کشور مشروط شدند»: لیدیا وی، از قانون بلومبرگ دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 10:52 توسط هوارد باشمن



«ترجیحات نژادی و دادگاه عالی بی‌قلب: ۴۵ سال است که قضات سعی کرده‌اند محدودیت‌های سختی را تعیین کنند و دانشکده‌ها آنها را نادیده گرفته‌اند. زمان آن فرا رسیده است که یک حکم روشن مبنی بر غیرقانونی بودن تبعیض صادر شود.» جان بی داوکاس داشت این نوشته در نسخه دیروز وال استریت ژورنال.

نوشته شده در 10:45 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/01/15/#197152