دسته‌ها
اخبار

چگونه سگ خود را از کسی (از جمله سابق خود) پس بگیرید


پوستر جایزه سگ گم شده

شما سگ خود را دوست دارید – شاید حتی بیشتر از آن انس، که با او زندگی می کنید. اما زم، که در نهایت تصمیم به پایان دادن به رابطه (ی،ی با انسان) می‌گیرید، سابق شما سگ مورد علاقه‌تان را با خود می‌برد.

یا شاید لازم باشد برای کار در خارج از کشور باشید و از یک دوست قابل اعتماد می‌خواهید در زم، که شما خارج هستید مراقب سگ شما باشد. پس از بازگشت، به اصطلاح دوست شما از پس دادن سگتان به شما امتناع می کند.

یا شاید سگ شما هنگام آوردن مواد غذایی از خانه خارج شود و پس از جستجوی جدی در محله، نتو،د او را پیدا کنید. سپس، حدود یک هفته بعد، شخصی را می بینید که او را با یک افسار در خیابان راه می دهد. ادعا می کنند سگ مال آنهاست، آنها از بازگرداندن او به شما خودداری می کنند.

امیدواریم هرگز خود را در یکی از این موقعیت ها نیابید. اما اگر متوجه شدید که سعی می کنید سگ خود را بازگرد،د، بد،د که گزینه هایی دارید.

مرحله اول: مذاکره

اولین گزینه شما این است که سعی کنید در مورد بازگشت حیوان خانگی خود مذاکره کنید. ببین هر ، او را دارد او را به تو پس می دهد یا نه. اگر غریبه ای سگ شما را پیدا کرد و ادعای “نگهبانان یاب” دارد، ممکن است بتو،د بدون تلاش زیاد او را متقاعد کنید. آنها احتمالاً مدت زیادی است که سگ شما را دوست نداشته اند و ممکن است پیوند عاطفی قوی با او ایجاد نکرده باشند. آنها همچنین ممکن است هنوز روی غذا، ،اب‌بازی‌های جویدنی و صورت‌حساب‌های دامپزشکی سرمایه‌گذاری نکرده باشند – که می‌تو،د به آنها یادآوری کنید. بهبودی سگ شما ممکن است ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

اگر آنها شما را بشناسند یا به سگ شما دلبستگی پیدا کرده باشند، کار سخت تری خواهید داشت – مانند این که اگر سابق شما آن را مصرف کرده باشد. اما هنوز تعدادی مسیر وجود دارد که می تو،د امتحان کنید.

ابتدا سعی کنید به عقل آنها متوسل شوید. ممکن است شواهدی مبنی بر مالکیت داشته باشید. برای مثال، ممکن است اصل رسید حیوان یا اوراق ثبت نام را داشته باشید. همچنین ممکن است رسیدهایی برای غذا و مراقبت های دامپزشکی داشته باشید. ممکن است بتو،د آنها را متقاعد کنید که او سگ شماست و فقط باید او را پس بدهند.

اگر کار نکرد، به احساسات آنها متوسل شوید. رابطه خود را با حیوان خانگی خود توضیح دهید. در اینجا، تصاویر می توانند واقعا مفید باشند. رشته های قلب را بکشید. دوران سخت زندگی خود را که سگتان به شما کمک کرد تا از آن عبور کنید، توضیح دهید. توضیح دهید که چگونه روز خود را با راه رفتن، غذا دادن به او و مراقبت از او ساختار می دهید. ممکن است بتو،د طرف مقابل را گناهکار کنید تا سگتان را به شما بازگرداند.

و اگر کار نکرد، همیشه می تو،د پول سرد و سخت را امتحان کنید. انگیزه برخی افراد پول است. اگر بتو،د مبلغ معقولی برای بازگرداندن سگ خود بپردازید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد تا از دردسرهای جاده جلوگیری کنید.

مرحله دوم: سگ خود را به ،وان دزدیده شده گزارش دهید

اگر تلاش شما برای مذاکره برای بازگشت سگتان با ش،ت مواجه شد، باید تشدید کنید. با پلیس تماس بگیرید و سگ خود را به ،وان دزدیده شده گزارش دهید. بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی متعجب می شوند که متوجه می شوند قانون با سگ مورد علاقه شما مانند هر قطعه دیگری رفتار می کند ملک شخصیمانند یک گردنبند یا بیل (وکلا به این می گویند”چتشما می تو،د یک سگ را به ،وان دزدیده شده گزارش دهید، درست مانند یک تلویزیون صفحه تخت.

سپس پلیس ممکن است با شخصی که سگ شما را دارد تماس بگیرد و به او اطلاع دهد که شما شکایت کرده اید. شنیدن صدای پلیس ممکن است آنها را بترساند. حداقل ممکن است آنها را متقاعد کند که شما در مورد بازگرداندن سگ خود جدی هستید و آماده انجام هر کاری که لازم است برای تحقق آن هستید. تماس یک افسر پلیس ممکن است همان چیزی باشد که شما و حیوان خانگی تان درست انجام دهند.

اما امید خود را از دست ندهید. پلیس ممکن است مایل به برقراری تماس باشد، اما تعداد کمی از آنها واقعاً به طرف مقابل فشار می آورند تا سگ شما را رها کند. اگر طرف مقابل با داستان شما مخالفت کند (شاید ادعا کند که در واقع سگ اوست)، پلیس به شما اطلاع می دهد و احتمالاً به شما می گوید که این یک “مسئله مدنی” است. این بدان م،است که از نظر قانون این به دادگاه های مدنی (و نه کیفری) بستگی دارد که تصمیم بگیرند صاحب سگ شما چه ،ی است.

این ممکن است مانند یک برس ، به نظر برسد، اما هنوز یک مرحله مهم است. در صورتی که تصمیم دارید قدم بعدی را بردارید و طرف مقابل را به دادگاه ببرید، ارائه گزارش پلیس می تواند مفید باشد.

مرحله سوم: تشکیل پرونده در دادگاه دعاوی کوچک

بنابراین شما شانسی برای مذاکره نداشتید و تماس پلیس برای وادار ، طرف مقابل برای سرفه ، حیوان خانگی مورد علاقه شما کافی نبود. آ،ین گزینه قانونی شما شکایت از آنهاست. به یاد داشته باشید که قانون سگ شما را دارایی شخصی می داند. مگر اینکه سگ شما گران قیمت باشد (شاید یک نژاد کمیاب یا یک سگ خدماتی)، احتمالاً “میزان مورد بحث” به اندازه کافی برای مراجعه به دادگاه منطقه ای استاندارد نیست. بنابراین، برای ا،ر صاحبان سگ، پرونده باید در دادگاه دعاوی کوچک تشکیل شود.

اگرچه فرآیند دعاوی کوچک ممکن است بسته به محل زندگی شما متفاوت باشد، اما بسیار ساده است. احتمالاً خودتان می‌تو،د از عهده این کار برآیید (در واقع، در برخی مکان‌ها، اجازه ندارید وکیلی از شما در دادگاه دعاوی کوچک نمایندگی کند). شما فرمی به نام شکایت را پر می کنید که مشخص می کند شما چه ،ی هستید، ماهیت ادعای شما را توضیح می دهد و آنچه را که از دادگاه می خواهید انجام دهد، بیان می کند. شما هزینه تشکیل پرونده را پرداخت می کنید، ادعا را ثبت می کنید و سپس آن را به همراه الف ارسال می کنید احضار می کند به شخصی که سگ شما را برده است، به روشی که قانون مقرر می کند (وکلا به این می گویند “خدمات فرآیند“). طرف مقابل فرصتی برای پاسخ دادن دارد، و هر دوی شما یک تاریخ استماع در برابر قاضی دریافت می کنید. مطمئن شوید که به موقع حاضر شوید!

و مطمئن شوید که آنچه را که نیاز دارید با خود بیاورید. هدف شما این است که ثابت کنید سگ، به احتمال زیاد، مال شماست. بنابراین برای ارائه به ،وان مدرک به قاضی به مدرک مالکیت نیاز دارید. خلاق بودن. هر چیزی که دارید که نشان دهنده رابطه طول، مدت با سگ باشد می تواند مفید باشد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • تصاویر سگ شما، از توله ، تا بزرگسالی
  • رسید برای ،ید سگ شما
  • رسید برای مراقبت های غذایی و دامپزشکی
  • مدارک ثبت نام، اگر حیوان خانگی شما باشد ثبت شده در American Kennel Club
  • هر مجوزی که برای سگ خود دارید
  • اطلاعات ریزتراشه حیوان خانگی شما
  • سوابق دامپزشکی
  • پلیس گزارش می دهد که سگ شما دزدیده شده است

اگر می‌خواهید حیوان خانگی خود را از همسر سابقتان پس بگیرید، حتی ممکن است متن‌هایی داشته باشید که در آن از او به ،وان سگ «شما» یاد می‌کنند (مثلاًشما سگ دوباره روی فرش مدفوع کرد”).

یک هشدار: کتک زدن یک ، مرده را نزنید، اما همانطور که گفتیم، قانون با سگ شما، مهم نیست که چقدر او را دوست داشته باشید، به ،وان یک دارایی شخصی رفتار می کند. بسیاری از دادگاه ها دستور بازگرداندن اموال را نمی دهند. در عوض، آنها دستور خواهند داد که طرف بازنده ارزش آن دارایی را به شما جبران کند. این بدان م،است که در برخی جاها، قاضی ممکن است به جای اینکه به شخص دیگر دستور دهد سگتان را به شما پس بدهد، به شما پول بدهد.

اما دارایی شخصی یا نه، حیوانات خانگی متفاوت هستند، و قضات نیز مردم هستند. حتی در ایالت‌هایی که به حیوان خانگی‌تان ارزش می‌دهند، نه دستور بازگرداندن، ممکن است خودتان را در مقابل یک قاضی با قلبی بیابید که به طرف مقابل تکیه می‌کند تا سگتان را به شما بازگرداند. در هر صورت ارزش امتحان ، را دارد.

موفق باشید!

ما برای محبت و همراهی به حیوانات خانگی خود وابسته هستیم. آنها عضوی از خانواده ما می شوند. مشکل این است که شخص دیگری ممکن است بخواهد آنها بخشی از خانواده خود باشند. اگر این اتفاق برای شما افتاد، بد،د که گزینه هایی دارید. با کمی شانس و در برخی موارد، یک قاضی دلسوز، ممکن است بتو،د برای همیشه با سگ محبوب خود متحد شوید.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/،w-to-get-your-dog-back-from-someone-including-your-ex/