دسته‌ها
اخبار

چپ از NBC می‌خواهد مربی افسانه‌ای را پس از سخنرانی در راهپیمایی زندگی – جاناتان تورلی اخراج کند.


برای بسیاری از هواداران فوتبال (از جمله این یکی) مربی تونی دانگی یک افسانه است. حتی با وجود اینکه حرفه او با ش،ت دادن شیکاگو برز محبوب من در Super Bowl XLI به ،وان سرمربی برای ایندیاناپولیس کلتس خدشه دار شده است، من یکی از میلیون ها نفری هستم که برای شنیدن دیدگاه های او در مورد بازی ها به NBC متصل می شوند. او اولین آفریقایی-آمریکایی بود که به ،وان سرمربی قهرمان سوپربول شد و 13 فصل مربیگری کرد. حالا اما این عضو تالار مشاهیر پس از تشکیل یک فلش موب برای اجبار خاتمه او، یک مرد مشخص شده است. چرا؟ زیرا دانگی یک محافظه‌کار مذهبی است که علناً نظرات خود را علیه سقط جنین و همجنس‌گرایی به اشتراک گذاشته است، از جمله سخنر، در راهپیمایی این هفته.

حتی قبل از سخنر، او در تجمع، م،عان خواستار ا،اج دانگی شدند. او دلسرد نشد. او در این تجمع سخنر، کرد و با خشم برخی ها به وضعیت اضطراری اخیر اشاره کرد دامار هملین.

«آن شب یک اتفاق باورن،ی رخ داد. یک بازی فوتبال حرفه ای با میلیون ها دلار پول بلیط و پول تبلیغات روی خط، آن بازی لغو شد. چرا؟ زیرا یک زندگی در خطر بود و مردم می خواستند آن زندگی را نجات دهند. حتی افرادی که ،وماً مذهبی نیستند دور هم جمع شدند و خدا را صدا ،د… دقیقاً به همین دلیل است که ما امروز اینجا هستیم. زیرا هر روز در این کشور جان بی گناهان در خطر است. تنها تفاوت آنها این است که آنها متعلق به یک ورزشکار معروف نیستند و در تلویزیون ملی دیده نمی شوند. اما این زندگی ها هنوز برای خدا در نظر خدا مهم هستند.»

این باعث خشم شد که دانگی به این حادثه اشاره کرد، از جمله اظهارنظرهای آشکارا نژادپرستانه از چپ. به ،وان مثال، Ame،a Cross یک تحلیلگر سیاسی با SiriusXM توییت کرد: «این کار زشت، بی‌احترامی به دامار هملین/خانواده‌اش است و کاملاً رک و پوست کنده از نظم خارج است. @TonyDungy بارها و بارها از خط عبور کرد، اما این ممکن است بدترین تلاش برای پرواز در جنگ های فرهنگی باشد. من آن را به Repubs می دهم که همیشه یک مرد سیاه پوست را برای حمل آب پیدا می کنند.

البته با وجود استفاده از مسابقه دانگی علیه او، هیچ درخواستی برای ا،اج کراس وجود نداشت. هر زمان که یک فرد سیاه پوست از دیدگاه های مخالف حمایت می کند، مفسران و نویسندگان لیبرال به طور فزاینده ای متداول می شوند که برای نژادشان به آنها حمله کنید. ما شاهد چنین حملاتی در این کشور بوده ایم نیویورک تایمز، MSNBC، و سایر رسانه ها بدون هیچ پاسخی از سوی شرکت های مادر خود.

علاوه بر این، یک جنبش بزرگ حامی زندگی در جامعه سیاه پوستان وجود دارد. در حالی که یک نظرسنجی 2020 حمایت فزاینده ای در میان آمریکایی های آفریقایی تبار از سقط جنین نشان داد، اما همچنان کمتر از ا،ریت شرکت کنندگان در نظرسنجی بود. در واقع، نیویورک تایمز اخیرا نوشت “در حالی که رای دهندگان سیاهپوست عمدتاً با حزب دمکرات متحد هستند، برخی از آنها، به ویژه کلیساهای مسن تر، وقتی صحبت از مسائل اجتماعی مانند سقط جنین به میان می آید، رگه ای محافظه کارانه دارند.” ا،ریت قریب به اتفاق سیاهپوستان آمریکایی از محدودیت های سقط جنین حمایت می کنند.

با این حال، دانگی این جرات را داشت که علناً در مورد ایمان خود و ارزش های طرفدار زندگی خود صحبت کند.

پاسخ سریع و خشمگین بود. کیت اولبرمن، مجری سابق ام‌اس‌ان‌بی‌سی، در توییتی نوشت: «عزیز @nbcsports – اگر همچنان نگران شهرت عملیاتی خود هستید، تونی دانگی را همین حالا ا،اج کنید. او از شما استفاده می کند.» حداقل اولبرمن یک کمپین لغو فرصت برابر است. او قبلاً خواستار انحلال کل دادگاه عالی شده بود زیرا با حکم سقط جنین آنها مخالف بود.

دانگی همچنین به دلیل مخالفت مبتنی بر ایمانش با همجنس گرایی مورد انتقاد قرار گرفته است. او اخیراً در توییتر خود نوشت: «برخی از مدارس برای دانش‌آموز، که به ،وان گربه شناخته می‌شوند، جعبه‌های ، در حمام مدرسه قرار می‌دهند.» در حالی که او آن توییت را حذف کرد، ،انه و توهین آمیز بود.

دانگی دارد همچنین گفت مایکل سام را در تیمش نمی‌خواهد: «نه به این دلیل که فکر نمی‌کنم مایکل سام باید فرصت بازی داشته باشد، اما نمی‌خواهم با همه این‌ها کنار بیایم.» این به سادگی اشتباه است. وقتی «آن» تبعیض علیه بازیکنان به دلیل گرایش ، آنها باشد، باید با «آن» کنار بیاییم.

بنابراین، من اتفاقاً با برخی از اظهارات گذشته دانگی مخالفم. با این حال، این اظهارات به ،وان یک فرد بدون ارتباط آنها با NBC بیان شده است. بسیاری از مربیان و مفسران جناح چپ نظرات جنجالی را بدون اینکه اوباش علیه آنها تشکیل شود مطرح کرده اند. با این حال، برای ،، که دارای دیدگاه های مذهبی یا سیاسی هستند که با آن مخالف هستند، یک عدم تحمل مطلق وجود دارد. مربیان محافظه کار فقط باقی می مانند ،ت به جای حمایت آشکار از اه، مانند همکاران لیبرال خود.

مسلماً ترسیم خط در برخی موارد دشوار است. چه زم، دیدگاه های شخصی آنقدر نژادپرستانه یا تبعیض آمیز می شود تا ا،اج را توجیه کند؟ اگر یک مفسر نفرت پراکنده کند، می تواند به تصویر یا برند شرکت آسیب برساند. آنها می توانند (همانطور که دانگی در مورد سم گفت) به یک حواس پرتی تبدیل شوند. با این حال، در بیرون از بازی در بیان دیدگاه های نامحبوب نیز جای بحث و جدل وجود دارد. دانگی با بسیاری از آمریکایی‌ها مخالفت‌های ریشه‌ای مبتنی بر اعتقاد به سقط جنین و همجنس‌گرایی دارد.

با این حال، تحمل در عصر خشم به سختی یک ارزش محبوب است. چپ اغلب هر گونه نظر جنجالی در مورد راست را به ،وان سخنان نفرت انگیز و در نتیجه پای، تلقی می کند.

پیش از این، کمپینی برای ا،اج جیم هاربا، سرمربی فوتبال دانشگاه میشیگان وجود داشت، زیرا او علناً اعلام کرد که طرفدار زندگی است. لیبرال‌ها وقتی گفت: «من به داشتن شهامت اجازه می‌دهم نوزاد متولد نشده به دنیا بیاید، اعتقاد دارم». این تمام چیزی است که طول کشید. حرفه برجسته او به ،وان یک کوارتربک (از جمله دوران حضورش با ،س ها)، یک مربی NFL و مربی کالج بی اهمیت شد. گفت طرفدار زندگی هستم. البته، اگر او برای اه، طرفدار انتخاب صحبت می کرد، به جای محکومیت، از او تجلیل می شد.

همان اوباش اطراف جک دل ریو، هماهنگ‌کننده دفاعی فرماندهان واشنگتن، پس از ابراز نگر،‌های وی در مورد سوگیری در پوشش رسانه‌ای شورش 6 ژانویه، تشکیل شد. پس از این که او پرسید که چرا رسانه ها با همان شدت به اعتراضات خشونت آمیز چپ نگاه نمی کنند، بی امان مورد حمله قرار گرفت تا اینکه نظر خود را پس گرفت.

این توییت حذف شده جعبه گربه نبود که به کمپین ا،اج Dungy منجر شد. او نتوانست تسلیم خواسته های چپ شود که یا از سقط جنین حمایت کند یا سکوت کند. منتقدان می دانند که NFL و NBC از چنین کمپین هایی می ترسند.

در پایان، این در مورد جعبه های ، یا حتی دیدگاه های طرفدار زندگی نیست. درباره آزادی بیان است. در حالی که متمم اول ما را در برابر خطرات «برادر بزرگ» ناشی از سانسور و کنترل گفتار ،تی محافظت می‌کند، آزادی بیان می‌تواند به دست تعداد زیادی از «برادران کوچک» در بخش خصوصی از بین برود.

دانگی فوتبال بلد است. او برای نمایشنامه های طرفدار زندگی Pro Bowl تماس نمی گیرد. زم، که چیف ها با جگوارها روبه رو شوند، او دوباره روی آنتن خواهد رفت. نزدیک‌ترین چیزی که او به مذهب خواهد داشت، نمایش احتمالی درود مریم است و این برای ا،ر ما خوب است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/22/fire-dungy-now-the-left-demands-that-nbc-fire-legendary-coach-after-speaking-at-the-march-for-life/