دسته‌ها
اخبار

چهارشنبه، 25 ژانویه 2023 – چقدر جذاب


بدترین قاضی ترامپ اکنون تهدیدی خطرناک برای آزادی مطبوعات است. یکی از بزرگترین مرتجعین در قوه قضائیه فدرال، پرونده ای که توسط ضد وا،ن ها مطرح شده است، مطرح خواهد شد. ایان میلهایزر دارد این انشا آنلاین در Vox.

نوشته شده در 1:54 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«پوشش تاریخ در حال ساخت. مارسیا کویل، گزارشگر دیوان عالی ایالات متحده، به 35 سال پوشش خبری خود در مجله حقوق ملی نگاه می کند: مارسیا کویل دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«آمریکایی‌ها دیوان عالی را بیشتر دوست دارند – اما هنوز آنقدر زیاد نیست. پشتیب، به 47٪ می رسد، هنوز بسیار پایین تر از سطح سپتامبر 2020؛ نظرسنجی از حکم منع پذیرش نژادپرستانه حمایت می‌کند: گرگ استور از اخبار بلومبرگ این گزارش.

نوشته شده در 1:34 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«بایدن لیری از مشارکت در توافق احتمالی در مورد 11 سپتامبر. پیشنهادی برای پایان دادن به یک دهه تلاش برای اجرای مجازات اعدام در دادگاه نظامی خطرات سیاسی دارد، اما ،ت ترامپ همچنین تصمیم گرفت که این سیستم ش،ت خورده است. چارلی ساویج و کارول روزنبرگ از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در 1:08 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«کالیفرنیا قو،ن جدیدی را برای سقط جنین وضع می‌کند و انتظار می‌رود که کپی‌کننده‌ها از آن استفاده کنند. سیاست‌های جدید در حال اجرا با هدف تبدیل کالیفرنیا به پناهگاه سقط جنین است. آلیس میراندا اولشتاین از پولیتیکو دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:05 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



دیوان عالی نگران امنیت خود است – در مورد امنیت ما چطور؟ مایکل جی دل دارد این انشا آنلاین در The Hill.

نوشته شده در ساعت 9:14 توسط هوارد باشمن



کالج‌ها در حال آماده شدن برای تصمیم دادگاه در مورد اقدام مثبت هستند. در اینجا چیزی است که رئیس جمهور پرینستون برای آماده سازی انجام می دهد. کریستوفر ال. ایسگروبر، رئیس پرینستون، گفت: «ما در چارچوب قانون، تنوعی را که برای مأموریت این دانشگاه ضروری است، ادامه خواهیم داد.» سوزان اسنایدر از The Philadelphia Inquirer دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 9:10 توسط هوارد باشمن



قانونگذاران هاوایی به دنبال سپر در برابر احکام دادگاه عالی در مورد سقط جنین، اسلحه هستند. قانونگذاران در حال بررسی مقررات سراسری در مورد حمل مخفی هستند و همچنین قصد دارند در مورد اقدامات محافظت از پزشک، که سقط جنین انجام می دهند بحث کنند. بلیز لاول از هونولولو سیویل بیت دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 9:08 توسط هوارد باشمن



«بزرگ‌ترین و غیرمعمول‌ترین مراکز نژادی ۲۰۲۳ درباره سقط جنین و دموکراسی؛ انتخابات برای کرسی نوس، در دادگاه عالی ویسکانسین، خطرات سیاسی زیادی برای ایالت میدان نبرد دارد. پول نقد سرازیر می شود و برخی از نامزدها هر گونه تظاهر به بی طرفی قضایی را کنار گذاشته اند. رید جی اپستاین از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 9:04 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/01/25/#197668