دسته‌ها
اخبار

چهارشنبه، 23 نوامبر 2022 – چقدر جذاب


«قاضی منصوب شده توسط ترامپ پشت تحریم ییل برای سخنر، در مدرسه در هفته آینده»: نیت ریموند از رویترز دارد این گزارش.

بر اساس این مقاله، این یک رویداد دانشگاه ییل است که جدا از صحبتی است که دو قاضی قصد دارند در دانشکده حقوق ییل در تاریخ و زم، که هنوز اعلام نشده است انجام دهند. رویداد هفته آینده به صورت زنده در یوتیوب پخش خواهد شد از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 7:00 توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی در حال اعدام دیگری است. دادگاه چهار مورد مجازات اعدام با مسائل جدی قانون اساسی را بررسی کرد. به ،ت ها در همه آنها چراغ سبز داده است». ایوت شکم این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در 1:46 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“دادگاه عالی گرجستان حکم به اجرای قانون سقط جنین در ایالت را صادر کرد”: مایا تی پرابهو از The Atlanta Journal-Cons،ution دارد این گزارش.

و کیم بلور از واشنگتن پست گزارش می دهد که “دادگاه عالی جورجیا ممنوعیت شش هفته ای سقط جنین را بازگرداند

شما می تو،د به سفارش امروز در هر کوریام دسترسی داشته باشید دادگاه عالی گرجستان در این لینک.

نوشته شده در 1:27 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی بریت،ا می گوید: اسکاتلند نمی تواند به طور یکجانبه به استقلال رأی دهد. در یک ش،ت برای ناسیونالیست‌های اسکاتلندی، قضات حکم دادند که یک رفراندوم دوم در مورد جدایی از لندن نیاز به موافقت پارلمان بریت،ا دارد. مارک لند، از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

ویلیام بوث از واشنگتن پست گزارش می دهد کهدادگاه عالی بریت،ا حکم داد که اسکاتلند نمی تواند همه پرسی استقلال برگزار کند

و م، کول،تر از وال استریت ژورنال گزارش می دهد که “دادگاه عالی بریت،ا دومین رأی گیری استقلال اسکاتلند را مسدود کرد. اسکاتلند در سال 2014 به جدایی رأی منفی داد، اما حزب حاکم آن خواهان رأی دیگری در پی برگزیت است.

را دیوان عالی بریت،ا امروز صادر شد این حکم و این خلاصه مطبوعات از حکم.

نوشته شده در 11:14 توسط هوارد باشمن



«حکم مالیاتی ترامپ آ،ین ردی است که توسط دادگاه عالی انجام شده است. قضات او را برای چهارمین بار از زمان ، کاخ سفید طرد ،د. ادعاهای او در مورد اظهارنامه مالیاتی، مار-آ-لاگو به نتیجه نمی رسد. گرگ استور از اخبار بلومبرگ این گزارش.

نوشته شده در 11:02 توسط هوارد باشمن



«ارائه‌دهندگان سقط جنین، داکوتای شمالی در مورد ممنوعیت تقریباً کامل»: مری آن پازانوفسکی از قانون بلومبرگ است یک مقاله که شروع می شود، “سرنوشت تقریباً ممنوعیت سقط جنین در داکوتای شمالی اکنون در دست دادگاه عالی ایالت است، که در 29 نوامبر به استدلال های شفاهی درباره لغو حکم دادگاه بدوی مبنی بر جلوگیری از اجرای ممنوعیت رسیدگی خواهد کرد.”

نوشته شده در 10:56 توسط هوارد باشمن



«آزادی مذهبی و حق تعطیلات در ،ون هول: مشکل در نشت اطلاعات نیست. این بوی تعفن است.» می‌تو،د به ،مت پاداش امروز پاد،ت «آمی،» اسلیت، با حضور داهلیا لیثویک و مهمانش، سناتور آمریکایی، دسترسی پیدا کنید. شلدون وایت هاوس (D-RI)، از طریق این لینک.

از جمله بحث می کنند مدار یازدهم رئیس قاضی ویلیام اچ پرایور جونیور‘s اظهارات اخیر در کنوانسیون ملی وکلای جامعه فدرالیست (نگاه کنید به اینجا، اینجا، و اینجا برای برخی پوشش های قبلی این اظهارات).

نوشته شده در 10:53 توسط هوارد باشمن



«آزمون متمم دوم جدید دیوان عالی کشور شروعی عجیب دارد. استدلال ا،ریت در حکم بزرگ کنترل اسلحه در سال گذشته برخی از تفاسیر واقعاً آشفته دادگاه‌های پایین‌تر را تحت تأثیر قرار داده است. مت فورد از نیو ریپابلیک دارد این گزارش.

نوشته شده در 10:48 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/11/23/#194860