دسته‌ها
اخبار

چهارشنبه، 18 ژانویه 2023 – چقدر جذاب


بایدن اولین فهرست نامزدهای قضایی 2023 را منتشر کرد: Maegan Vazquez از CNN است این گزارش.

نوشته شده در 4:37 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«خط نقره‌ای حکم بعدی مضر آزادی مذهبی دادگاه عالی. سابقه ای وحشتناک حقوق کارگران با ایمان را سلب می کند. اما جایگزینی آن می تواند بدتر باشد”: مارک جوزف استرن دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

و به صورت آنلاین در Vox، Ian Millhiser مقاله ای با ،وان “یک پرونده جدید دیوان عالی می تواند هر محل کار را به میدان جنگ مذهبی تبدیل کند. دعوا بر سر اینکه آیا محافظه کاران مذهبی از حقوق ویژه ای برخوردار هستند یا خیر، به محل کار نزدیک شما می رسد

نوشته شده در 3:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«خلاف قانونی که می تواند تیراندازان دسته جمعی را با تفنگ های خودکار موقت مسلح کند. دادگاه عالی باید یک دعوای حقوقی وحشتناک را بر سر قانونی بودن تفنگ‌های دارای «دست‌انداز» حل و فصل کند». ایان میلهایزر دارد این انشا آنلاین در Vox.

نوشته شده در 3:39 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“LaSalle توسط هیئت سنای نیویورک با 10-9 رای رد شد. انتخاب قاضی هکتور ،ال توسط فرماندار کتی هوچول برای منصوب شدن به ،وان قاضی عالی ایالت باعث ایجاد یک نبرد درون حزبی دموکرات شد که جلسه قضایی را در روز چهارشنبه ت،یم کرد. لوئیس فر-صدورنی و جسی مک کینلی از نیویورک تایمز این کار را انجام داده اند این گزارش.

نوشته شده در 3:36 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“قضات دیوان عالی تمایل خود را برای تقویت اه، محافظه کارانه نشان می دهند”: جوآن بیسکوپیچ از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:15 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



برخی از اطلاعات مربوط به زمان ثبت اسناد در دادگاه های استیناف فدرال: یک بحث پر جنب و جوش بین افراد با تجربه مدار سوم تمرین‌کنندگان (که تا کنون به نظر می‌رسد تقریباً به طور ی،ان مخالف هستند) از طریق ایمیل در مورد دیروز تغییر قانون پیشنهادی که به جای مهلت فعلی ساعت 11:59:59، مهلت ارسال الکترونیکی 5 بعد از ظهر را تعیین می کند، منجر به اشتراک گذاری دو مطالعه از مرکز قضایی فدرال شده است (دسترسی اینجا و اینجا) در مورد زم، که اسناد در دادگاه های استیناف فدرال بایگ، می شوند.

نوشته شده در 11:32 توسط هوارد باشمن



آیا مهلت ارسال پرونده در ساعت 5 بعدازظهر در دادگاه های استیناف فدرال (بر اساس زمان محلی در دفتر مرکزی دفتر منشی دادگاه) تعادل بین کار و زندگی شما را بهبود می بخشد؟ من تازه راه اندازی کردم این نظرسنجی در توییتر. رای گیری به مدت یک روز باز خواهد بود.

نوشته شده در 11:25 توسط هوارد باشمن






منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/01/18/#197254