دسته‌ها
اخبار

چهارشنبه، 14 دسامبر 2022 – چقدر جذاب


“دادگاه عالی مونتانا به استدلال های پرونده ارائه دهنده سقط جنین رسیدگی می کند”: تام کوگلین از هلنا مستقل رکورد دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:32 توسط هوارد باشمن



«کنگره با برداشتن مجسمه رئیس دیوان عالی که تصمیم درد اسکات را نوشته بود، موافقت کرد. قانون، که اکنون به سمت میز بایدن می رود، دستور می دهد که مجسمه راجر ت، با مجسمه تورگود مارشال، اولین قاضی سیاه دیوان عالی جایگزین شود. زوئی ریچاردز از NBC News دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:24 توسط هوارد باشمن



«جنبش ضد سقط جنین به دنبال زند، ، مردم به دلیل «قاچاق» قرص‌های غیرقانونی است. شش ماه پس از پیروزی در دادگاه عالی، محافظه کاران شکایت دارند که قو،ن سختگیرانه جدید به اندازه کافی اجرا نمی شوند. کارولین کیچنر از واشنگتن پست دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:20 توسط هوارد باشمن



“یک ملت زیر اسلحه: چگونه حکم امسال دادگاه عالی در مورد حقوق متمم دوم قانون اساسی همه چیز را تغییر می دهد.” رایان بوسه دارد این انشا آنلاین در آتلانتیک.

نوشته شده در ساعت 20:14 توسط هوارد باشمن



سوپراستار بار SCOTUS: مصاحبه با لیزا بلات. او 43 پرونده دادگاه عالی را مطرح کرده است، بیش از هر زن دیگری در تاریخ – و تقریباً 90 درصد آنها را برده است. می تو،د به ،مت جدید امروز پاد،ت “Original Jurisdiction” دیوید لات دسترسی پیدا کنید از طریق این لینک.

نوشته شده در 2:50 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دیوان عالی زم، که واقعاً به شفافیت نیاز داشت، یک پیروزی آسان را از دست داد. دادگاه محاصره شده گفت که اعلام نظرات را از روی دادگاه از سر خواهد گرفت، اما این اطلاعیه ها پخش مستقیم نمی شود. دلیل خوبی برای این رویکرد قدیمی وجود ندارد: جردن روبین ستون نویس دارد این انشا آنلاین در MSNBC.

ارسال شده در ساعت 13:00 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/12/14/#196051