دسته‌ها
اخبار

چهارشنبه، 11 ژانویه 2023 – چقدر جذاب


«پرونده سونیا سوتومایور و النا کاگان که آن را ، می‌کند: برای لیبرال‌ها، پایان دادن به سلطه محافظه‌کارانه بر قوه قضائیه به چیزی بیش از ابراز تاسف از بدترین تصمیمات دیوان عالی نیاز دارد. این نیاز به تفکر استراتژیک، مهارت بازی و گهگاه فداکاری دارد.” پیتر شمشیری دارد این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در 4:38 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



آیا دانشگاه یشیوا حق دریافت 230 میلیون دلار بودجه عمومی را داشت؟ مدرسه ارتدو، یهودی مدرن از به رسمیت شناختن یک باشگاه دانش آموزی LGBTQ خودداری می کند و در دادگاه استدلال می کند که این یک موسسه مذهبی است. لیام استک از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

نوشته شده در 3:38 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«چگونه دادگاه عالی در شرف نابودی فدرالیسم است: روزی فرا می رسد که برخی از آمریکایی ها تصمیم دادگاه رابرتز را که به ایالت های قرمز اجازه می دهد به ایالت های آبی دست پیدا کنند و آزادی مردم را سلب کنند، نخواهند پذیرفت. بعدش چی شد؟” برین تانهیل دارد این انشا آنلاین در New Republic.

نوشته شده در 1:54 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی از همیشه متنوع تر است. اما وکلایی که قبل از آن بحث می کنند؟ بیشتر مردان سفیدپوست.» جان فریتز از USA Today دارد این گزارش.

ارسال شده در 1:50 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



آنها در دادگاه عالی گوانتانامو پیروز شدند. آنها الان کجا هستند؟ سه زند، سابق گوانتانامو که جورج دبلیو بوش را در دادگاه عالی در پرونده‌های مهم ش،ت دادند، در زندگی خانوادگی محبوس شده‌اند. ما با دو نفر از آنها تماس گرفتیم. یکی یک خدمتکار گرمایش خانه در مرکز ،ستان است. دیگری یک راننده اوبر در ریویرای فرانسه است. کارول روزنبرگ از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در 1:42 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“آیا دادگاه عالی خیلی سریع تغییر می کند؟” اندرو کوان دارد این پست در وبلاگ “بالکینیزاسیون”.

نوشته شده در 12:05 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی قانون جدید اسلحه نیویورک را فعلاً به اجرا گذاشته است. این قانون که در پاسخ به تصمیمی که در ژوئن در مورد لغو قانون محدودکننده کنترل اسلحه وضع شد، ا،امات جدیدی را برای حمل اسلحه در ملاء عام وضع کرد. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش بر یک سفارش که دیوان عالی آمریکا امروز صادر شد.

نوشته شده در 11:22 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/01/11/#196939