دسته‌ها
اخبار

پنجشنبه، 8 دسامبر 2022 – چقدر جذاب است


«اقدامات امنیتی قضایی در لایحه سیاست دفاعی مجلس نمایندگان آمریکا گنجانده شده است»: نیت ریموند از رویترز دارد یک گزارش که آغاز می‌شود، «در لایحه سیاست دفاعی سالانه بیش از 4000 صفحه که مجلس نمایندگان ایالات متحده را در روز پنج‌شنبه تصویب کرد، لایحه‌ای است که مدت‌هاست برای تقویت امنیت و حریم خصوصی قضات فدرال با محافظت از اطلاعات شخصی آنها به صورت آنلاین متوقف شده است.»

و مدیسون آلدر و آیزایا پوریتز از قانون بلومبرگ گزارش می دهند که “اقدام امنیتی اصلاح شده قاضی در لایحه دفاعی مجلس تصویب شد

نوشته شده در 4:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“نیویورک می تواند به اجرای قانون کنترل اسلحه، قو،ن دادگاه تجدید نظر ادامه دهد”: بن فویرهرد از نیویورک پست دارد یک گزارش هیئت دادگاه استیناف فدرال روز چهارشنبه گفت که نیویورک می‌تواند به اجرای قانون ایالتی که اسلحه را از مکان‌های حساس ممنوع می‌کند، ادامه دهد تا درخواست تجدیدنظر در مورد حکمی که جنبه‌های این اقدام را نقض می‌کند، ادامه دهد.

نوشته شده در 4:37 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«وکیل م،ع به قانونگذاران از تلاش‌های پنه، برای تأثیرگذاری بر دادگاه عالی می‌گوید. کشیش رابرت شنک، یک فعال سابق ضد سقط جنین، در حالی شهادت داد که دموکرات ها و طرفداران شفافیت به دنبال اصلاحات اخلاقی هستند. آن ای. ماریمو و اما براون از واشنگتن پست این گزارش.

و Gram Slattery و Nate Raymond از رویترز گزارشی با ،وان “کشیش به کنگره: نشت دادگاه عالی در سال 2014 محدودیت های اخلاق مسیحی را از بین برد

به روز رس،: در پوشش دیگر، مارسیا کویل از مجله حقوق ملی گزارش می دهد که “اعضای کمیته قضایی جمهوری خواهان، رهبر طرح نفوذ با هدف قرار دادن قضات محافظه کار را منحرف ،د. جمهوری‌خواهان رهبر سابق Faith in Action را یک «دروغگوی رقت‌انگیز» و «دروغگوی مستند» به دلیل ادعاهایی که قاضی ساموئل آلیتو درباره لو رفتن تصمیم لابی هابی دادگاه در سال 2014 مطرح کرد، نامیدند.

نوشته شده در 4:12 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



گارسون، تعاریف “و” را برای من بیاور: روز سه‌شنبه، یک بانک ت،یم شد دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه یازدهم صادر شده حکم آن که در ایالات متحده v پسر.

در پوشش این حکم، اورلاندو مونتویا از پخش عمومی جورجیا گزارش می دهد که «حکم مجازات مواد مخدر به تعریف کلمه ساده و رایج بستگی دارد

بیل رنکین از آتلانتا ژورنال-Cons،ution گزارش می دهد که “«و» به م،ای «و» است، دادگاه استیناف فدرال آتلانتا حکم می‌کند

داگ، اِی برمن در وبلاگ “قانون و سیاست مجازات” خود پستی با ،وان “در حال حاضر مدار یازدهم به طور گسترده ای به ارائه حداقل شیر ایمنی اجباری اصلاح شده توسط FIRST-STEP می دهد.

و در “وبلاگ SDFLA”، جان آر. برن پستی با ،وان “«و» به م،ای «و» است (یا به این م،است یا؟)

نوشته شده در 3:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“غرفه پخش فوری – ضرب المثل قدیمی درست است: بهترین راه برای برنده شدن در دادگاه تجدید نظر، برنده شدن در دادگاه محاکمه است.” می تو،د به آ،ین ،ط دسترسی داشته باشید دادگاه استیناف کالیفرنیا عدالت ویلیام دبلیو. بدسورثستون “اتلاف مجرمانه فضا”. در این لینک.

نوشته شده در 15:07 توسط هوارد باشمن



“زمان تلف شده بسیار در بحث شفاهی قانونگذار ایالت مستقل”: مایکل سی دورف دارد این پست در وبلاگ خود، “Dorf on Law.”

و در “توطئه ولوخ”، ویل بود پستی با ،وان “دینامیک استدلال شفاهی دیوان عالی جدید

نوشته شده در 2:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



دو قاضی استیناف فدرال که ظاهراً مشتاق توجه هستند و یک رو،مه نگار که مایل است به آنها توجه کند: دیوید لات در سایت Substack “Original Jurisdiction” خود پستی با ،وان “آزادی بیان، بیداری، و فرهنگ لغو در حرفه حقوقی: قاضی لیزا برانچ و جیمز هو بینش خود را در یک مصاحبه کتبی با من به اشتراک گذاشتند.

نوشته شده در 2:22 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/12/08/#195766