دسته‌ها
اخبار

پنجشنبه، 25 مه 2023 – چقدر جذاب


پنجشنبه 25 می 2023

«ش،ت عجیب در استناد به توافق رنکوئیست بوش علیه گور و نظریه قانونگذار ،ت مستقل در پرونده سالازار در سال 2004. این موضوع برای قاضی، لئوندرا کروگر، منشی وقت استیونز (و قاضی دادگاه عالی کنونی کالیفرنیا) روشن بود». ریک هاسن دارد این پست در “وبلاگ قانون انتخابات” او.

نوشته شده در ساعت 21:44 توسط هوارد باشمن



«وظیفه رو،مه نگاری نیست که جان رابرتز را خوب جلوه دهد. گفتن کل داستان یک پرونده دیوان عالی به چیزی بیش از خواندن نظر و تهیه خلاصه ای از زمان ناهار نیاز دارد. جی ویلیس دارد این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در 21:38 توسط هوارد باشمن



«،ت ها در اختلافات مالیاتی، قو،ن دیوان عالی، حق دریافت خسارت های بادآورده را ندارند. در یک تصمیم متفق القول، قضات در کنار یک زن 94 ساله قرار گرفتند که وقتی یکی از شهرستان‌های مینه‌سوتا آپارتمان خود را فروخت تا مالیات‌های پرداخت نشده را پس بگیرد، چیزی به دست نیاورد. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش.

رابرت بارنز از واشنگتن پست گزارش می دهد که “دادگاه عالی برای زنی که می گوید شهرستان مبلغ زیادی برای بدهی مالیاتی گرفته است، حکم می کند

جس براوین از وال استریت ژورنال گزارش می دهد که،ت‌ها مالیات‌های بدهکار را نمی‌توانند بیش از آنچه که باید تصرف کنند، قو،ن دیوان عالی کشور. رابرتز، رئیس قاضی می نویسد: آنچه مال سزار است به سزار بدهید، اما دیگر نه.

جان فریتز از USA Today گزارش می دهد کهدادگاه عالی طرفدار مادربزرگی است که به دلیل مالیات های عقب افتاده خانه را از دست داده است

و ال، سویر از واشنگتن تایمز گزارش می دهد که “دادگاه عالی با پیرزنی که آپارتمان خود را به شهرستان مینه سوتا از دست داده، طرف می شود. شهرستان هنپین پس از پرداخت بدهی مالیاتی خود، مازاد فروش آپارتمان را حفظ کرد

شما می تو،د به حکم امروزی دسترسی داشته باشید دیوان عالی آمریکا که در تای، v شهرستان هنپین، شماره 22-166، در این لینک.

نوشته شده در ساعت 21:12 توسط هوارد باشمن



“چه ،ی می تواند در دادگاه عالی مهار شود؟” نیویورک تایمز منتشر کرده است این سرمقاله.

نوشته شده در ساعت 20:12 توسط هوارد باشمن



«دادگاه حیات تازه‌ای به دعوای حقوقی به چالش کشیدن دستور وا،ن مین برای کارکنان مراقبت‌های بهداشتی می‌دهد. سه قاضی در اولین دادگاه استیناف ناحیه ای ایالات متحده به اتفاق آرا تصمیم دادگاه بدوی مبنی بر رد یک چالش قانونی در مورد دستور کووید-19 ایالت برای کارکنان مراقبت های بهداشتی را لغو ،د. جان ترهون از پورتلند پرس هرالد این گزارش.

و د،ل ویسنر از رویترز گزارش می دهد که “کارکنان مراقبت های بهداشتی در چالش با دستور وا،ن کووید مین پیروز شدند

شما می تو،د به حکم امروزی دسترسی داشته باشید دادگاه استیناف ایالات متحده برای بخش اول در این لینک.

نوشته شده در ساعت 20:03 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/25/#204907