دسته‌ها
اخبار

پنجشنبه، 19 ژانویه 2023 – چقدر جذاب


“دبرا تاد بومی شهر الوود” از ابتدا یک “سوپراستار” بود. اکنون او رهبری دادگاه عالی Pa. آنیا سوستک از رو،مه پست پیتسبورگ دارد این گزارش.

و نیک، ورسیلا از نیو ،ل نیوز گزارش می دهد که “مراسم نصب دبرا تاد روز جمعه برگزار می شود

نوشته شده در 5:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“گزارش دیوان عالی ایالات متحده در شناسایی عامل افشای حکم سقط جنین ناکام است”: اندرو چانگ و جان کروزل از رویترز دارند این گزارش.

گرگ استور از بلومبرگ نیوز گزارش می دهد کهتحقیقات دیوان عالی در شناسایی افرادی که نظر Roe را افشا کرده است، ناکام ماند. تحقیقات هشت ماهه توسط مارشال دادگاه که قادر به شناسایی مقصر نیست. پیش نویس فاش شده شامل پرونده ای بود که حقوق سقط جنین را لغو کرد

و مارک شرمن و جسیکا گرسکو از آسوشیتدپرس گزارش می دهند که “دیوان عالی در یافتن افشاگر نظر سقط جنین ش،ت خورده است

نوشته شده در 5:34 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«جان ایستمن در حالی که تحقیقات در حال گسترش است، خم نمی شود. یک حساب حقوقی در انتظار معمار اصلی تلاش دونالد ترامپ برای جبران ش،ت خود در انتخابات است. اما به قول آقای ایستمن، او از یک جنایتکار دور بود. دنی حکیم و مایکل اس. اشمیت از نیویورک تایمز دارند این گزارش.

نوشته شده در 15:52 توسط هوارد باشمن



شما جک را نمی شناسید: وبلاگ Balkinization در 20 سالگی. جک بالکین، پروفسور حقوق دانشگاه ییل، وبلاگ خود را دو دهه پیش راه اندازی کرد. کیت کلونیک دارد این پست در سایت Substack او، “The Klonickles”.

در همین حال، من به شدت توصیه می کنم نگاهی به “سمپوزیوم بیستمین سالگرد بالکینیزاسیون در مورد وضعیت کنونی نظریه قانون اساسی” در حال حاضر در وبلاگ جک در حال انجام است.

نوشته شده در ساعت 15:50 توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی آماده است تا اصول کلیدی سخنر، آنلاین را بازنگری کند. این موارد می تواند به طور قابل توجهی بر قدرت و مسئولیت های پلت فرم های رسانه های اجتماعی تأثیر بگذارد: دیوید مک کیب از نیویورک تایمز داشته است این گزارش.

نوشته شده در 15:05 توسط هوارد باشمن



«دیوان عالی نتوانست تشخیص دهد که چه ،ی پیش نویس نظر سقط جنین را داشت. دادگاه در بی،ه‌ای روز پنجشنبه گفت: تحقیقات دیوان عالی نتوانسته است مشخص کند چه ،ی سال گذشته پیش‌نویس نظری را که حق قانونی فدرال برای سقط جنین را لغو می‌کند، به پولیتیکو فاش کرده است. جاش گرشتاین از پولیتیکو دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 15:00 توسط هوارد باشمن



«آیا کتی هوچول واقعاً می‌خواهد با کشتی در حال غرق شدن هکتور ،ال سقوط کند؟ در آغوش کشیدن سرسختانه فرماندار از انتخاب او برای قاضی، حقایق نگران کننده ای را در مورد غرایز سیاسی – و اعتقادات او آشکار کرده است. الی میستال دارد این انشا آنلاین در The Nation.

نوشته شده در 2:58 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“دیوان عالی می گوید نمی تواند تعیین کند که چه ،ی پیش نویس نظر دابز را افشا کرده است”: رابرت بارنز از واشنگتن پست دارد این گزارش.

آدام لیپتاک و چارلی ساویج از نیویورک تایمز گزارش می دهند که «دیوان عالی می گوید که فردی را که پیش نویس نظر را افشا کرده است، شناسایی نکرده است. افشای پیش نویس رای که توسط پولیتیکو در ماه مه منتشر شد، نقض خارق العاده رازداری معمول دادگاه بود.

و جس براوین از وال استریت ژورنال گزارش می دهد که “دیوان عالی هنوز شناسایی نکرده است که چه ،ی پیش نویس نظر در پرونده سقط جنین را افشا کرده است. دادگاه عالی اولین بی،ه عمومی در مورد تحقیقات خود از زمان اعلام آن است

را دیوان عالی آمریکا امروز بی،ه ای در این مورد صادر کرد که می تو،د دسترسی به اینجا.

نوشته شده در 2:36 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«ویلیام کنسووی، وکیل برجسته محافظه‌کار، در 48 سالگی درگذشت. او نقشی کلیدی در تلاش‌ها برای تغییر شکل قو،ن رای‌گیری و از بین بردن اقدام مثبت داشت، نماینده دونالد ترامپ: امیلی لنگر از واشنگتن پست نوشته است این آگهی ترحیم.

نوشته شده در 11:34 توسط هوارد باشمن



“مسیر بایدن برای نامزدی قاضی به انتخاب کلینتون و اوباما بستگی دارد”: مدیسون الدر از قانون بلومبرگ است یک گزارش تقریباً 16 قاضی استیناف منصوب شده توسط دموکرات‌ها که واجد شرایط یک نوع بازنشستگی هستند، محتمل‌ترین کرسی‌های احتمالی را برای پرزیدنت جو بایدن پیش از پایان دوره اول ریاست‌جمهوری خود فراهم می‌کنند.

نوشته شده در 11:09 توسط هوارد باشمن



“دایان پی وود به ،وان مدیر تعیین شده موسسه حقوقی آمریکا”: موسسه حقوقی آمریکا صادر کرده است این خبر.

نوشته شده در 10:58 توسط هوارد باشمن



«تغییر مهلت پیشنهادی در مدار فدرال باعث واکنش شدید در میان وکلای استیناف شد. یک وکیل به The Legal گفت که اولین فکرش با دیدن این پیشنهاد این بود که “چرا زندگی ما را سخت تر می کنید؟” Aleeza Furman از The Legal Intelligencer دارد این گزارش که در آن از من نقل شده است.

هنوز بیش از 20 دقیقه برای رای دادن در غیر رسمی و غیر علمی من باقی مانده است نظرسنجی توییتر جستجو در مورد این موضوع

نوشته شده در 10:53 توسط هوارد باشمن






منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/01/19/#197335