دسته‌ها
اخبار

پنجشنبه، 18 مه 2023 – چقدر جذاب


پنجشنبه 18 مه 2023

«حکم دادگاه عالی علیه اندی وارهول در پرونده حق چاپ. قضات این موضوع را بررسی ،د که آیا این هنرمند آزاد است تا از ،اصر پرتره یک عکاس راک از شاهزاده موسیقیدان استفاده کند یا خیر. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش.

رابرت بارنز از واشنگتن پست گزارش می دهد که “دادگاه عالی علیه بنیاد وارهول در پرونده حق چاپ ع، پرینس حکم داد

دیوید جی ساوج از لس آنجلس تایمز گزارش می دهد که «دادگاه عالی استفاده اندی وارهول از ع، دارای حق چاپ شاهزاده را رد کرد

جس براوین از وال استریت ژورنال گزارش می دهد کهحکم دادگاه عالی که تصویر اندی وارهول از شاهزاده قو،ن حق چاپ را نقض می کند. موردی که از نزدیک تماشا شده بود عکاس را در مقابل هنرمند قرار داد

جان فریتز از USA Today گزارش می دهد کهدادگاه عالی علیه اندی وارهول در پرونده کپی رایت با پیامدهایی برای هنرمندان حکم داد

و ال، سویر از واشنگتن تایمز گزارش می دهد که “دادگاه عالی علیه اندی وارهول در مناقشه کپی رایت «سریال شاهزاده» حکم داد

نوشته شده در ساعت 20:44 توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی پرونده اقدامات مهاجرتی دوران همه گیر را رد کرد. قضات پس از اینکه ،ت بایدن اعلام کرد که وضعیت اضطراری بهداشتی مورد استفاده برای توجیه این اقدام، ،وان 42، در حال پایان است، وارد عمل شدند. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش بر یک سفارش که دیوان عالی آمریکا امروز صادر شد.

نوشته شده در ساعت 20:26 توسط هوارد باشمن



«دو سناتور جمهوری‌خواه برای دفاع از کلارنس توماس شاهدی را به باد می‌دهند»: روت مار، ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 20:07 توسط هوارد باشمن



«با طفره رفتن از مبارزه بر سر بروس بابیت، کلینتون استفان بریر را نامزد کرد. هاوارد متزنبام زمزمه کرد: “اورین، تو این یکی را بردی”: اد ویلان دارد این پست در سایت Substack “Confirmation Tales” او.

نوشته شده در 5:34 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“مقالات قاضی استیونز به محققان اجازه می دهد تا به درونیات دیوان عالی نگاه کنند”: مارک والش دارد این گزارش آنلاین در مجله ABA.

نوشته شده در 5:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“پشت صحنه در سال 2000، زم، که لیبرال های دیوان عالی فکر می ،د که ارجاعات نازی ها و درد اسکات در مخالفت با حقوق همجنس گرایان باعث حواس پرتی می شود.” جوآن بیسکوپیچ از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در 5:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/18/#204478