دسته‌ها
اخبار

پنجشنبه، 12 ژانویه 2023 – چقدر جذاب


“جایگزینی قاضی دادگاه عالی SC: حکم سقط جنین بررسی جدیدی را بر روی 3 نامزد وارد می کند.” ال،اندر تام، و شانا ادکو، از The Post and Courier of Charleston، کارولینای ج،ی این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:52 توسط هوارد باشمن



«قانون‌گذاران بر دیوان عالی در مورد استانداردهای اخلاقی فشار می‌آورند. نگر، قانونگذار شامل کمبود اطلاعات در مورد تحقیقات نشت دادگاه است. مایکل ماک،ون از رول کال دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:50 توسط هوارد باشمن



«ویلیام کنسووی در 48 سالگی درگذشت. پرونده های محافظه کارانه را به دیوان عالی کشور برد. او مخالف اقدام مثبت و قانون حق رأی بود. او همچنین نماینده رئیس جمهور سابق ترامپ در مبارزه اش برای جلوگیری از انتشار اظهارنامه های مالیاتی خود بود. Clay Risen از نیویورک تایمز نوشته است این آگهی ترحیم.

نوشته شده در ساعت 21:44 توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی از قانونگذاران ایالتی می خواهد که درباره سقط جنین تصمیم بگیرند. تاکنون، دادگاه ها و رأی دهندگان بوده اند.» باب اگلکو از سانفرانسیسکو کرونیکل این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:42 توسط هوارد باشمن



کلینیک سقط جنین در مرکز حکم دیوان عالی کشور به فروشگاه دست دوم تبدیل خواهد شد. کلینیک بسته شده ،ون، می سی سی پی، معروف به خانه صورتی، در حال رنگ آمیزی سفید است. مالک جدید ساختمان می‌گوید که «نمی‌خواهد وارد یک موضوع سیاسی» درباره تاریخچه آن شود». بریسی هریس از NBC News این گزارش.

نوشته شده در 21:38 توسط هوارد باشمن



گوگل می گوید حکم دادگاه عالی می تواند به طور بالقوه اینترنت را ارتقا دهد. فایل های غول فناوری مختصر در مورد پرونده یوتیوب که توسط خانواده زنی که در حملات تروریستی پاریس کشته شدند آورده شده است. جان دی مک کینون از وال استریت ژورنال این گزارش.

و برایان فانگ از CNN گزارش می دهد که “گوگل مدعی است ش،ت دادگاه عالی اینترنت را به بدتر تغییر خواهد داد

می‌تو،د به خلاصه Google برای پاسخ‌دهنده دسترسی داشته باشید که در آن لیزا اس بلات به ،وان مشاور سابقه ظاهر می شود، در این لینک.

نوشته شده در 20:58 توسط هوارد باشمن



حمله به یک قاضی اسپ،ایی تبار در نیویورک. مجریان قضایی چپ به دنبال یک نامزد خوب هوچول هستند. این سرمقاله در نسخه روز جمعه وال استریت ژورنال منتشر خواهد شد.

نوشته شده در ساعت 20:37 توسط هوارد باشمن



«لایحه سقط جنین «زنده به دنیا آمد» جمهوری خواهان مجلس فقط یک پیام سیاسی نیست. این یک فریاد برای کمک است. حزب جمهوری خواه وابسته به جنبش ضد سقط جنین است – اما از تصویب قو،ن ضد سقط جنین در هراس است. استاد حقوق مری زیگ، دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در ساعت 20:14 توسط هوارد باشمن



«مدیر کلینیک دعاوی دیوان عالی کشور، دانشکده حقوق»: دانشگاه ویرجینیا این مطلب را منتشر کرده است این فرصت شغلی.

نوشته شده در ساعت 20:11 توسط هوارد باشمن



«در یادگاری: ویلیام اس. کنسووی (1974-2023); ویل کانسووی، یک وکیل برجسته در جنبش حقوقی محافظه‌کار، م،ع معمولی شما از SCOTUS نبود – و میراث قابل توجهی از خود به جای گذاشته است. دیوید لات دارد این پست در سایت Substack “Original Jurisdiction” او.

نوشته شده در 2:55 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«گفتگو با سونیا سوتومایور، قاضی دیوان عالی ایالات متحده»: انجمن دانشکده های حقوق آمریکا مطلبی را منتشر کرده است این ویدیو در یوتیوب.

نوشته شده در 2:42 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“مصاحبه: هانا مولن.” الیز اسپنر دارد این پست در وبلاگ “دبیرستان SCOTUS”.

نوشته شده در 2:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“رئیس دادگستری کانزاس به دنبال افزایش دستمزد قضات به دلیل ناامیدی جمهوری‌خواهان از تشدید سقط جنین است.” کیتی برنارد از ستاره کانزاس سیتی دارد این گزارش.

و جان هانا از آسوشیتدپرس گزارش می دهد که “AG از دادگاه کانزاس می خواهد که در مورد حمایت از حقوق سقط جنین تجدید نظر کند

نوشته شده در 11:38 توسط هوارد باشمن



«پیروزی دموکرات ها در انتخابات ویژه ویرجینیا مانع از تلاش فرماندار یانگکین برای ممنوعیت 15 هفته ای سقط جنین می شود. پیروزی آرون روس در انتخابات ایالتی برای سنا در حالی صورت می‌گیرد که فرماندار گلن یانگکین، یک جمهوری‌خواه، از قانون‌گذار می‌خواهد لایحه‌ای را برای ممنوعیت سقط جنین پس از 15 هفته بارداری تصویب کند. زوئی ریچاردز از NBC News دارد این گزارش.

آلانا واگیانوس از HuffPost گزارش می دهد که “جمهوری خواهان ویرجینیا به وعده یانگکین عمل ،د، ممنوعیت 15 هفته ای سقط جنین را معرفی ،د. پیروزی اخیر دموکرات ها در یک کرسی حساس سنا، احتمالاً مانع از تبدیل شدن این ممنوعیت به قانون در آینده نزدیک خواهد شد

و مارک جوزف استرن در تفسیر آنلاین در اسلیت مقاله ای در زمینه فقه دارد با ،وان “پیشنهادی جمهوریخواهان ویرجینیا برای ممنوعیت 15 هفته ای سقط جنین بسیار شدید است. این لایحه دریچه هشداردهنده ای را ارائه می دهد که در صورت بازپس گیری مجلس توسط جمهوری خواهان چه اتفاقی خواهد افتاد

نوشته شده در 11:06 توسط هوارد باشمن



صحبت از پیگرد قانونی ،ن به خاطر قرص های سقط جنین، جنبش ضد سقط جنین را به هم می زند. دادستان کل آلاباما به برجسته‌ترین مقام جمهوری‌خواه تبدیل شد که تاکنون پیشنهاد کرده است که متقاضیان سقط جنین متهم شوند. کارولین کیچنر و الن فرانسیس دارند این مقاله صفحه اول در شماره امروز واشنگتن پست

نوشته شده در 11:00 توسط هوارد باشمن



«به نظر می رسد دادگاه استیناف آماده لغو بخشی از قانون قاچاق ، است. قضات دی سی در مورد قانون اساسی بودن زبان در قانونی که اداره یک سرویس کامپیوتری با هدف ترویج فحشا را جرم می داند، ابراز تردید ،د. جاش گرشتاین از پولیتیکو دارد این گزارش در یک استدلال شفاهی (دسترسی به صوت از طریق این لینک) که هیئت سه قاضی از دادگاه استیناف ایالات متحده برای مدار DC دیروز شنیده شد

نوشته شده در 10:54 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/01/12/#197050