دسته‌ها
اخبار

پنجشنبه، 1 دسامبر 2022 – چقدر جذاب است


“استدلال دیوان عالی جمهوریخواهان در مورد ت،یم مجدد می تواند نتیجه مع، داشته باشد”: سام وانگ دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 22:04 توسط هوارد باشمن



«آیا امتناع طراح از ایجاد وب‌سایت عروسی همجنس‌گرایان آزادی بیان است یا تبعیض غیرقانونی؟» مارک والش دارد این مقاله آنلاین در مجله ABA.

و در تفسیر، در نسخه روز جمعه وال استریت ژورنال، نیک، تومینو مقاله ای با ،وان “آیا ک،ادو می تواند به لوری اسمیت و 303 Creative بگوید چه باید بگویند؟ دیوان عالی از حق طراحان وب برای امتناع از عروسی های همجنس گرا می پذیرد

نوشته شده در ساعت 20:20 توسط هوارد باشمن



«ایالت نیویورک می‌خواهد مرا برای نقض قانون اساسی م،م کند. یک قانون جدید از من می‌خواهد که خط‌مشی برای مق، با «سخنان مشوق عداوت و تنفر» در نظرات وبلاگم پست کنم: استاد حقوق یوجین ولوخ خواهد داشت این نوشته در نسخه روز جمعه وال استریت ژورنال.

و یوجین در “توطئه ولوخ” این کار را کرده است این پست مرتبط.

نوشته شده در 20:06 توسط هوارد باشمن



«دادگاه استیناف بررسی تخصصی ویژه اسناد ضبط شده در مار-آ-لاگو را به دلیل ش،ت بزرگ ترامپ متوقف می کند». Tierney Sneed از CNN دارد این گزارش بر تصمیم به اتفاق آرا توسط دادگاه که هیئت سه قاضی از دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه یازدهم امروز عصر صادر شد.

نوشته شده در 5:43 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«اصالت‌گرایی یک تخته است. وکلای لیبرال نباید گرفتار آن شوند.» روت مار، ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در 3:21 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“آ،ین مناقشه لغو-فرهنگ Biglaw: آیا ابراز حمایت از تصمیم SCOTUS در Dobbs اکنون یک جرم شلیک است؟” دیوید لات دارد این پست در سایت Substack “Original Jurisdiction” او.

نوشته شده در 2:42 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



قضات تحریم کننده می گویند: «تصحیح دوره در قانون ییل در حال انجام است. دو قاضی فدرال در یک رویداد برنامه باکلی از محرومیت خود برای فارغ التحصیلان آینده دانشگاه ییل از کارآموزی دفاع ،د اما گفتند که متوجه «پیشرفت‌های مثبت» شده‌اند. یک قاضی تایید کرد که او در یک رویداد به میزب، YLS در سال آینده ظاهر خواهد شد. اینس چامنا، از رو،مه ییل دیلی نیوز این گزارش.

و مدیسون آلدر از قانون بلومبرگ گزارش می دهد که “قضات “امید دارند” از ممنوعیت برنامه ریزی شده آنها برای کارمندان دانشگاه ییل جلوگیری شود

نوشته شده در 1:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“آیا دادگاه در داب صلاحیت داشت؟” ریچارد ام ری دارد این پست در وبلاگ خود، “Re’s Judicata”.

نوشته شده در 1:30 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«پیش‌نمایش گزینشی استدلال شفاهی SCOTUS در 303 Creative v Ellenis (طراح وب ادعا می‌کند که آزادی بیان حق ترویج ازدواج‌های همجنس‌گرا را ندارد)»: مایکل سی دورف دارد این پست در وبلاگ خود، “Dorf on Law.”

نوشته شده در 11:10 توسط هوارد باشمن



در اینجا نحوه تفکر قضات فدرال در مورد تنوع در استخدام کارمندان قانون آمده است. ا،ر آنها می گویند که آنها نژاد را به ،وان عاملی در هنگام استخدام در نظر می گیرند، اما هنوز برای ایجاد اتاق های متنوع تلاش می کنند، یک مقاله جدید می گوید: آن ای. ماریمو از واشنگتن پست این گزارش در مورد یک مقاله بررسی قانون کاملاً جدید که به صورت آنلاین در SSRN با ،وان “انتخاب منشی قانون و تنوع: بینش پنجاه قاضی دادگاه های استیناف فدرالنوشته شده توسط جرمی فوگل، استاد حقوق مری هوپس، و دادگاه عالی کالیفرنیا عدالت گودوین لیو.

نوشته شده در 11:06 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/12/01/#195226