دسته‌ها
اخبار

پست مهمان: Piers Blewett، پل زدن شکاف: آموزش IP برای همه با آکادمی SLW


یادداشت سردبیر: این پست بخشی از مجموعه ای است که توسط طرح آزمایشی تنوع، که نوآوری فراگیر را از طریق تحقیقات دقیق پیش می برد. اولین وبلاگ این مجموعه اینجا است و منابع اولین کنفرانس ابتکار در دسترس است اینجا. – جیسون

توسط: پیرز بلوت، مدیر ارشد Schwegman Lundberg & Woessner (SLW)

(این پست بخشی از مجموعه ای است که توسط طرح آزمایشی تنوع، که نوآوری فراگیر را از طریق تحقیقات دقیق پیش می برد. اولین وبلاگ این مجموعه اینجا است و منابع اولین کنفرانس ابتکار در دسترس است اینجا.)

سلام! من پیرس بلوت هستم، یکی از مدیران شوگمن لوندبرگ و وسنر (SLW)، و یک وکیل ثبت اختراع که در جایی شروع به کار کردم که زم، به نام رودزیا، زیمبابوه کنونی شناخته می شد. سفر شخصی من، من را در معرض تفاوت های ظریف تغییرات سیستمی و شکافی قرار داد که اغلب در مورد دسترسی جه، به فرصت ها وجود دارد.

در طول دوره انتقالی در زیمبابوه و بعداً آفریقای ج،ی، من از نزدیک شاهد این بودم که تغییرات سیستمی همیشه شامل دسترسی گسترده به فرصت‌ها نمی‌شود. ،اصری مانند انتقال دانش و راهنمایی اغلب دور از دسترس به نظر می رسند، به ویژه برای ،، که در ابتدای این انتقال هستند.

این دیدگاه شخصی تقریباً سه سال پیش به طرز غم انگیزی تکرار شد. در 25 میهفتم2020، جهان شاهد تراژدی دل،اش قتل جورج فلوید در تقاطع 38 بود.هفتم و خیابان شیکاگو در مینیاپولیس، مک، نه چندان دور از دفاتر ما. این رویدادها نام جورج فلوید را در حافظه جمعی ما حک کرد و موجب اعتراض جه، علیه نژادپرستی سیستماتیک شد و بر نابرابری‌های نژادی مستمر جوامع ما تأکید کرد.

این فاجعه باعث شد که تیم من و من عمیقاً در مورد نابرابری‌های سیستمی که در حوزه حرفه‌ای خودمان در مالکیت م،وی (IP) وجود دارد فکر کنیم و با دقت به ،، که تحت تأثیر تأثیرات بی‌عدالتی قرار گرفته‌اند گوش دهیم. به یاد آوردم که سال پیش یکی از مربیانم به من آموخت: “اگر به مردم مهارت و مربی عطا کنی، موفق خواهند شد.” با این پیشینه تصمیم گرفتیم بازیگری کنیم و آکادمی SLW متولد شد.

آکادمی SLW پلت فرمی است که برای دموکراتیک ، دسترسی به آموزش و راهنمایی IP طراحی شده است، به ویژه برای جوامعی که کمتر از آنها نمایندگی می شود. هدف ما فقط انتقال مهارت‌ها نیست، بلکه مراقبت واقعی از دانش‌آموزان و پرورش آنها در تعقیب شغل IP است. امیدواریم با ارائه توصیه‌های عملی، مهارت‌های مفید در دنیای واقعی، و گواهینامه برای کمک به ساخت رزومه، دانش‌آموزان را توانمند کنیم و به آنها کمک کنیم تا اعضای پویا و ماهر جامعه مالکیت فکری شوند. دوره های آکادمی SLW رایگان، آنلاین، و در دسترس است تا به راحتی دانش آموز پخش شود.

در قلب مأموریت آکادمی SLW، آرزوی جذب دانش آموزان از رشته های مختلف مورد علاقه و در مراحل مختلف تحصیل است. تمرکز ما بر سه گروه کلیدی است که هر کدام نیازها و پتانسیل های متفاوتی دارند:

  1. دانش آموزان دبیرست،: با درک اهمیت قرار گرفتن در معرض زودهنگام، ما از دانش آموزان دبیرست، علاقه مند به حقوق، علوم یا مهندسی دعوت می کنیم تا مسیر شغلی در مالکیت م،وی را آغاز کنند. آکادمی SLW با ارائه آموزش های عملی و راهنمایی به آنها کمک می کند تا علایق خود را کشف کنند و پایه ای قوی ایجاد کنند.
  2. دانشجویان مقطع کارشناسی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و مهندسان حرفه ای: آکادمی SLW برنامه هایی را برای دانشجوی، که در رشته های مهندسی، علوم یا ریاضیات تحصیل می کنند یا دارند طراحی می کند. دانش آموزان در این سطح با تلاقی حقوق و علم آشنا می شوند.
  3. دانشجویان و فارغ التحصیلان حقوق: آکادمی SLW پلی بین تئوری و عمل حقوقی برای وکلا و دانشجویان حقوق ایجاد می کند و این افراد را قادر می سازد تا با اطمینان وارد حوزه حقوق مالکیت م،وی شوند.

موانع تاریخی مانند در دسترس بودن آموزش مبتنی بر IP یا در دسترس بودن مربیان را می توان حداقل تا حدی از طریق آکادمی SLW غلبه کرد. آکادمی SLW با اذعان به فردیت سفر هر دانش‌آموز، فرصت‌های مربیگری را بین دانشجویان علاقه‌مند به مالکیت م،وی و شاغلان در این زمینه با دعوت از دانشجویان برای تعامل با مطالب و ارائه‌کنندگان تسهیل می‌کند. راهنمایی در مورد مشاغل مختلف از مجری، که در سراسر این زمینه کار می کنند ارائه می شود.

ما از سایر شرکت‌های حقوقی و بخش‌های مهندسی می‌خواهیم که در ترویج فراگیری به ما بپیوندند. مزایای تنوع بسیار زیاد است، و بسیار مهم است که ما با هم کار کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر صدایی به پیشرفت جمعی ما کمک می کند.

ارائه Piers را در آکادمی SLW در طول دوره تماشا کنید تنوع در جلسه حرفه و خط لوله در کنفرانس خلبانان تنوع پاییز 2022 به میزب، دانشگاه سانتا کلارا (اسلایدها) یا ثبت نام کنید وبینار آکادمی SLW در 20 ژوئن 2023 برگزار می شود.

لطفا بازدید کنید آکادمی SLW وب سایت برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد ماموریت ما. ما شما را تشویق می کنیم که آکادمی SLW را با دیگران به اشتراک بگذارید. با هم میتو،م تغییری پدید آوریم.

برای به روز رس، تحقیقات DPI ثبت نام کنید


منبع: https://patentlyo.com/patent/2023/05/blewett-bridging-education.html